Skocz do zawartości

Ponowny problem ze sprzeglem - SZARPIE !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bmw 523i wymieniłem sprzęgło na nowe i zaczęło szarpać przy ruszaniu na 1, 2 i wswtecznym. Wcześniej już pisałem o tym i już całkiem zgłupiałem. Wymieniłem łapę która odpycha w skrzyni łożysko ten mały plasticzek co się zużywa w skrzyni. I nic.

Wymieniłem dwumasa na używanego ale w dobrym stanie też nic. Wymieniłem skrzynię na używaną też w lepszym stanie od mojej i nadal nic. Teraz mam nowe sprzegło, napewno dobrego dwumasa i skrzynie, łapę, plasiczek i jest nadal źle. Co mam zrobić? może to sprzegło jest do duu....?? Straciłem 2 razy za robocizne i ręce opadają.

Pomocy dzięki z góry.

Opublikowano

No to jeszcze łącznik elastyczny wału, podpora wału, ktoraś poduszka: silnika, skrzyni, dyfra, główne belki (4szt).

Półosie tez dają takie znaki.

 

Możliwe też, że to suma poszczegolnych luzów.

Opublikowano

A jak sprawdzał tą podporę?

Wyobraź sobie, że moje auto przeszło przez rece kilku mechanikow i kazdy stwierdził, że podpora jest okej.

A nawet nie chciało im się zdjąć osłonki termicznej, nie mowiąc już o tym, żeby opuścić auto, wjechać na kanał, wejść w kanał i... RUSZYĆ.

Pozniej okazalo sie, ze podpora jest do wymiany. Juz nie wiem, czy to zakwalifikować pod komedie, czy pod dramat.

 

To że mechanik mówi, że jest ok, niekoniecznie musi miec rację.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czasem wystarczy , że mechanikowi upadła tarcza i może być już do niczego.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
kolego ja u siebie dwa ray robilem tez sprzeglo przez to ze kupilem nowy kpl. oczywiscie wina byla tarcza ktora jest poprostu szajsem i nic wiecej. kupilem kpl LUKa a ono nawet kolo tego LUKa fabryczneog nie stalo. ja tez dopuki nie zmienilme sprzegla nic nie szarpalo. proponuje ci go troche podpalic i bedzie lepiej. wina za to ponosi tarca ktora jest albo zle znitowana ( u mnie byl luz na kilku nitach) albo krzywo bierze tzn wigina ja i nie bierze cala powierzchnia. jedyny ratunek przypal ja i zobaczysz ze bedzie lepiej. niestety teraz tak jest z czesciami.
Opublikowano
a wysprzeglik sprawdzales???? u mnie sie zacieral i skokowo chodzil i to tez robilo mi cos takiego. wymienilem go jeszcze przed ponownym rozebraniem auta i bylo lepiej. dlatego teraz jak przypalilem tarcze to mam dobrze. ciekawi mnie czy masz czesc nowa czy regenerowana ale po cenie sugeruje ze regenerowana. nowa kosztuje okolo 1000 . ja za LUKa placilem 620 a miedzy sachsem a Lukiem jest przepasc cenowa jesli chodzi o moj silnik i rok produkcji. do 97 byl po 700 a po 97 za 990 i dlatego kupilme Luka sugerujac sie tym ze na pierwszy montaz tez idzie luk.
Opublikowano
to mi nie chodzi o to czy nowe tylko czy nowe sprzeglo jest fabrycznie nowe czy tez jest to sprzeglo ze sklepu kupione jako nowe ale po regeneracji. teraz tak robia.
Opublikowano
jeszcze jedna rzecz mi nie daje spokoju. Wysprzeglik. Kiedys lekko uderzylem w tyl samochodu i praktycznie od tego momentu juz mi sie cos nie podobalo. ( wtedy stwierdzilem ze sprzeglo moze juz sie konczyc i dlatego wymienilem). Mam wrazenie ze ta lapa ktora jest za lozyskiem to lata na luzie i chalasuje. (moze wysprzeglik do konca jej nie dopycha)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A wiec wracam od mechanika z nowym założonym sprzęgłem BMW i problem ZNIKŁ. Jeszcze raz doświadczyłem ze oryginalne części BMW to podstawa! (w tym przypadku komplet sprzęgła).

Ogółem staciłem.

Sprzęgło SAHS - 690,00 zł

Niepotrzebny używany Dwumas - 200,00 zł

Łapa i plasticzek do skrzyni (na którym łapa sie utrzymuje)- 70,00 zł

Skrzynia używana - 200,00 zł

Trzykrotne rozbieranie (wydech - skrzynia - sprzęgło - dwumas) - mechanik - 450,00 zł

Razem - 1610,00 zł ( niewspomnę o straconym paliwie bo robiłem je w moich rodzinnych stronach 580km w obie str. x 3)

 

A wystarczyło oryginał LUK - sygnowany przez BMW 740,00 zł + robocizna u Speca od BEEMEK 500 zł = 1240,00 zł

W JEDEN DZIEŃ, BEZ NERWÓW, I MIEĆ SPOKÓJ (BEZ CENNE).

 

Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie sprawą.

Pozdrw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.