Skocz do zawartości

Bmw 325i NIE MA NAPIECIA NA POMPKE PALIWOWA ?? POMOCY


pejdys25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i prosze o pomoc. Zakupilem bmw e36 325i z gazem sekwencyjnym auto chodzi tylko na gazie z tego wzgledu ze nie chodzi pompka paliwowa a mianowicie nie ma napiecia na pompke. Pompka paliwowa kupiona nowa i zamontowana. Sprawdzalismy u kolegi w takiej samej bejcy moja pompke podlaczylismy pod jego kostki i dziala czyli wiem ze pompka na 100% chodzi GDZIE SZUKAC USTERKI prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Proponuję sprawdzić bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa w skrzynce bezpieczników.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest troche wiekszy problem elektryk sprawdzil przekaznik & bezpiecznik i wyszlo na to ze wogole prad nie dochodzi do przekaznika tam gdzie sa bezpieczniki czy instalacja elektryczna od gazu moze miec na to jakis wplyw?????????? PLEASE HELP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego prąd na przekaznik pojawia się gdy rozrusznik zaczyna kręcić.Uruchom auto na gazie i wtedy sprawdz czy jest prąd na przekazniku.Był podobny temat.Jak nie będzie napięcia na uruchomionym silniku to znaczy że coś nie tak ze sterownikiem(bądz połączeniem między sterownikiem a przekaznikiem).Jeżeli uwalony jest komp to trzeba przekaznik pompy podpiąć pod przekaznik grzania sondy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego prąd na przekaznik pojawia się gdy rozrusznik zaczyna kręcić.

No chyba nie do końca jest to prawdą. Plus do przekaźnika powinien dochodzić cały czas, natomiast po załączeniu stacyjki sterownik podaje sygnał na styki sterujące przekaźnika i zamyka obwód przekaźnika na kilka chwil, no chyba że odpalimy samochód to wtedy zamyka do czasy wyłaczenia stacyjki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To czy jest plus zależy od wersji sterownika.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/050002165cfbe592.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63e6859c8c443671.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d789eec332731a9.html

W tym modelu nie ma pompowania wstępnego paliwa(takie bzyyyt przed zapłonem)Najprościej wyciągnąć przekażnik i połączyć wyjścia 85 i 86 (zwykłą żarówka 12V i dwa kable) i w momencie kręcenia rozrusznikiem ma świecić.Albo połączyć piny 30 i 87 i po przekręceniu kluczyka powinna działać pompa.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego palermos nie wiem jak pejdys25 ma to podłączone :? .Ty masz vanosa więc może być inaczej(nie wszystkie auta mają pompowanie wstępne).Wiem jedno;z taką usterką powinien sobie poradzić każdy elektryk. :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobie z pampka padl w starej komutator wymienilem na nowa i podlaczylem kostki wlaczylem zaplon a tu nic sie nie dzieje szukalem pol dnia az zajzalem do ksiazki tam pisze ze jak chcesz sprawdzic czy jest prad na zaciskach kostce to podlacz do niej zarowke 12v i zakrec rozrusznikiem wtedy powinien sie pojawic prad a zarowka zaswieci i tak tez bylo teraz wszystko chula
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki chlopaki za wskazowki dzisiaj moj elektryk sie rozchorowal :/ i nic nie dzialal to tez nic konkretnego niewiem ale jutro mam nadzieje powinien cos grzebac dam znac co i jak :8) przekaze m wasze opinie na ten temat wszystko juz wydrukowane :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego twoja betka śmiga na gazie więc czujnik wału odpada.Może być coś z kompem to rozwiązanie masz napisane we wcześniejszych postach.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
przepraszam ze po tak dlugim czasie pisze przyczyne ale grunt ze pisze:) a wiec tak zepsuta byla pompa paliwa okazalo sie ze gdy ja wyciagalem i podlaczalem na krotko to owszem dzialala bez zazutow po wlozeniu do baku tez ale tylko 2 3 razy zalapywala gdy za 4 probowalem odpalic slinik nie dawala znakow zycia. tak ze radze sprawdzic dana rzecz 5 razy przed stwierdzeniem ze jest dobra.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.