Skocz do zawartości

320d - awaryjne otwieranie maski samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
najprostszym sposobem było podłączenie się pod oświetlenie tablicy rejestracyjnej tylko trzeba wiedzieć gdzie jest + a gdzie minus ....

 

w ten sposób otworzyłem kiedyś e36 , też mi padł aku a zamki miałem uszkodzone przez włam , wystarczyła chwila i centralny zaskoczył

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko jak to możliwe zeby podpiac sie pod lampki od podswietlenia rejestracji jesli przełącznik swiateł jest wyłączony i tam nie bedzie obwodu.
Opublikowano
najprostszym sposobem było podłączenie się pod oświetlenie tablicy rejestracyjnej tylko trzeba wiedzieć gdzie jest + a gdzie minus ....

 

w ten sposób otworzyłem kiedyś e36 , też mi padł aku a zamki miałem uszkodzone przez włam , wystarczyła chwila i centralny zaskoczył

 

 

w tem sposób znajomy popalil instalacje od podswietlenia tablicy skonczylo sie na wyrwaniu nery i otwarciu maski przez ten otwór (pekl tylko jeden zaczep nery)

Opublikowano
tak sie zastanawiam czy przy pompie paliwa tej progowej nie daloby sie podpiąc plusa. nio a drugie rozwiązanie to jak ma sie asistanse to mozna ich wykorzystac by zawieźli auto do jakiegos pobliskiego warszty na podnosnik zeby dostac sie do rozrusznika gorzej jak reczny na maksa zaciagniety i bieg wsadzony w przeciwna strone
  • 1 rok później...
Opublikowano

no i niestety mnie też dopadł podobny problem,

ostatnio auto więcej stało niż jeździło, dodatkowo bawiłem się światłami i dziś chcąc odpalić auto, zakręcił chwile rozrusznikiem i padł akumulator, wyjąłem żeby podładować w domku auto zamknąłem kluczykiem (drzwi kierowcy) resztę z palca wciskając rygielki, bagażnik się zaryglował z drzwiami kierowcy a teraz mam problem z otwarciem z kluczyka. Niestety to touring więc nie ma zamka w bagazniku ani w innych drzwiach, próbowałem już wszystkimi kluczykami ale nic nie idzie :(..

akumulatora nie ma więc obwód nie jest zamknięty dlatego zastanawiam się czy podpięcie pod oświetlenie rejestracji coś da skoro akumulatora nie ma w środku więc instalacja ma przerwe w obwodzie, to samo z awaryjnym otwarciem maski? szczególnie że baterie w pilocie postanowiłem równiez wymienić i niestety centralny nie działa a miałem dziś go zaprogramować od nowa... chyba zostaje tylko szyba albo spec od awaryjnego otwierania zamków :/

klamkę w góre też podnosiłem i kręciłem lewo prawo ale zero reakcji :/

jakieś pomysły?

Opublikowano
Kolego pod maską z lewej strony obok kielicha powinieneś mieć zamkniętą w plastikowym pudełku śrubę łączącą przewody plusowe od akumulatora. Podłącz tam zasilanie i spróbuj otworzyć tył, ewentualnie zaprogramować kluczyki.
Opublikowano
tak wiem o tym wyciągnięciętym kablu + pod maska, tylko zastanawiam się czy jest sens rwać nerkę i próbować otworzyć maskę jeśli obwód nie jest zamknięty tzn brak akumulatora w aucie, z tego co czytałem w instrukcji to tam się podłacza do awaryjnego odpalenia auta mając aku w środku w aucie..?
Opublikowano
To czekaj, ty nie możesz mechanicznie kluczykiem otworzyć drzwi kierowcy, a później normalnie maskę? Dlaczego chcesz rwać maskę z przodu? A tam pod maską plus akumulatora do tej śruby na kablu plusowym, a minus gdzieś do masy np śruba na kielichu, albo inne mocne miejsce na karoserii samochodu i masz dokładnie to samo co daje podłączenie akumulatora w bagażniku.
Opublikowano
no własnie o to chodzi że kluczykiem nie mogę teraz otworzyć drzwi, auto jest zamknięte na amen i gdzieś czytałem że mozna próbować dostać się przez nerkę do linki tam coś szturchnąć i maska w góre, potem do plus i mase sobie znajde, pytanie tylko jak jest wyprowadzone to łącze pod maską bo nie wiem czy jest sens dostawać się pod maskę skoro obieg prądu w układzie nie jest zamknięty bo akumulatora brak w bagażniku , pytanie czy ten kabel i plus pod maską ma swój oddzielny układ czy jest w szeregu z aku? jak będzie w szeregu to nic mi to nie da...
Opublikowano
Ale to nie przeszkadza gdzie podepniesz ten akumulator dla tego celu.... Ważne, żeby kabel + w bagażniku nie był zwarty z kablem masowym, albo żeby nie dotykał karoserii, bo podpinając gdziekolwiek zrobisz zwarcie. Jeśli w bagażniku jest OK to nie przeszkadza, że nie ma tam akumulatora. Możesz zawsze sprawdzić miernikiem czy nie ma zwarcia zanim podepniesz zasilanie pod maską. Czyli jeśli nie możesz otworzyć MANUALNIE drzwi, czyli z "grota", a nie pilotem to fajnie nie będzie, zawsze trzeba będzie coś uszkodzić, a tak to problemu jak widzisz żadnego by nie było.
Opublikowano
Kacperix, a co Ci da otwarcie maski i podpięcie akumulatora skoro twierdzisz, że wymieniałeś baterię w pilocie i pilot w kluczyku i tak nie działa? :?
Opublikowano

no własnie czytałem że pilota mogę tylko zaprogramować w stacyjce, generalnie lipa w poprzednim aucie mogłem programować z również w klamce,

liczę ze jak podepnę aku to sie centralny obudzi i po przekręceniu kluczyka zadziała tak jak zamykałem i otwierałem fure przez ostatni czas zanim baterie zmieniałem

Opublikowano
scarab Masz 100% rację nie doczytałem, że jeszcze na dodatek centralny z pilota nie działa. W takim razie oprócz tego, że z powodu niedziałającej wkładki w zamku w drzwiach będziesz musiał prawdopodobnie wybić szybę, lub szukać jakiegoś "magika" co zrobi to inaczej, to na dodatek, żeby zakodować piloty i dostać się do bagażnika i tak będziesz musiał wpinać się pod maskę z zasilaniem, ale tym razem bez rozbierania nerki.
Opublikowano
Lekkie obrócenie kluczyka w zamku w lewo powoduje otwarcie zamka przez elektronikę (centralny zamek) i nie potrzebujesz do tego zakodowanego pilota -dlatego jeśli przed rozładowaniem aku Ci działało to teraz jak go podepniesz też zadziała :-) Dopiero obrócenie kluczyka w lewo o większy kąt otwiera zamek mechanicznie bez udziału elektroniki, powinno działać bez aku -jeśli nie działa to masz coś nie tak z wkładką.
Opublikowano

dziś rano podzwoniłem po osobach otwierających awaryjnie auta jak usłyszeli co to za fura i co się stało to odmówiła, połowa dała namiar na speców co wołali za otwarcie tyle ża każdą szybę mógłbym zbić i nie byłbym stratny :duh: , na szczęście znalazł się jeden Pan który podjechał i w 30s otworzył fure (od szyby wytrychem), ale powiedział że tylko dlatego że była zamknięta z palca a nie z rygla bo takto nie byłoby szans,

po za tym dowiedziałem się że te auta mają strasznie czułe i "psujne" zapadki/zamki i strasznie łatwo je uszkodzić, generalnie ja wczoraj zamykając furę ori kluczykiem rozwaliłem zamek.

Na razie otwieram z centrala ale muszę pomyśleć co dalej... z tym fantem, dziś w bmw powiedzieli ze za kluczyk z pilotem 660 plus programowanie 360 :duh: za kluczyk jeszcze rozumiem ale za programowanie to przesadzili, nie wydają kluczyka bez programowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.