Skocz do zawartości

Gaśnie, kuleje na 1 cylinder, tylko na zimnym 2.0 2*vanos


Szyszon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem od samego kupna, objawy mocno się nasiliły więc postanowiłem napisać.

 

1. Brak jakichkolwiek błędów na kompie, sprawdzane kilkakrotnie

2. Krokowy czyściłem, jest ok.

3. Wymieniłem odmę.

4. Filtry nowe

 

Objawy występują tylko i wyłącznie na zimnym silniku, im chłodniej tym bardziej się nasilają.

Odpalam rano, strasznie trzęsie (nie pali na 1 cylinder), jak dodam gazu to gaśnie momentalnie, jak nie dodam to zgaśnie po chwili sam.

Śmierdzi benzyną wokół samochodu.

Jak od razu ruszę (po kilkukrotnym uruchomieniu) to żabkuje i nie da się jechać.

Jak kreska dojdzie do połowy niebieskiego pola (lekkie nagrzanie) i wyłączę go na 3 minuty, nagle zaczyna chodzić jak złoto, pali na 6 cylindrów, można jechać, żadnych objawów. Mocy nie brakuje, spalanie w normie, płyny wszystkie mają stan. Byłem u mechanika, wszystko jest okey, zaproponował, że to może być wtrysk, jednak musiałbym auto zostawić na cały dzień (mam 80 km do niego ;-) )

 

Dodam, że zaraz po odpaleniu głośno cyka z okolic maski, po dodaniu gazu lub nagrzaniu już tego nie słyszę.

 

Może ktoś miał podobny problem? Ewentualnie co bym mógł jeszcze sprawdzić? Czytałem o stykach na sondzie lub pompie paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

brak błędów na kompie nie oznacza jeszcze prawidłowego działania.

 

Mi to wygląda na awarię elektroniczną. Ale tu możliwości jest kilka.

Czujnik wału lub wałka.

Przepływomierz.

Czujnik temperatury powietrza.

Układ zapłonowy < może cewki >

 

Podłącz pod kompa u kogos kto wie ile który czujnik powinien wskazywać a nie tylko odczyta zapisane błędy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak błędów na kompie nie oznacza jeszcze prawidłowego działania.

 

Mi to wygląda na awarię elektroniczną. Ale tu możliwości jest kilka.

Czujnik wału lub wałka.

Przepływomierz.

Czujnik temperatury powietrza.

Układ zapłonowy < może cewki >

 

Podłącz pod kompa u kogos kto wie ile który czujnik powinien wskazywać a nie tylko odczyta zapisane błędy.

 

Przepływka sprawna, bo podmieniana.

Cewki zamieniane, zawsze kuleje drugi cylinder od kabiny, więc sprawne.

 

Z autem byłem u Krystiana w Katowicach, jeden z lepszych mechaników BMW, poza odczytem błędów, sprawdzał masę innych "słupków, wartości itp", po tym zabiegu - żadnych nieprawidłowości. Miałem nawet pomiar ciśnienia - wszystko w normie.

 

 

Dodam, że w lecie problemu nie ma (ciepło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jesli cyka i nie chodzi na jeden cylinder do tego czuć benzynę, to zainteresowałbym się popychaczem hydraulicznym zaworu wydechowego.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.