Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

czy ktoś ma pomysł na przewóz nart w x6 bez relingów z kratą ;) tak się złożyło że mam x6 z kratka. Okazało się że nie ma jeszcze bagażników dachowych dla x6 w wersji bez relingu. W środku też sie nie da przewieźć bo za tylnymi siedzieniami jest blacha.

Podobno THULE ma wypuścic bagażnik w styczniu 2010.

Może macie jakis sposób lub pomysł co zrobić?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam

patryk

Opublikowano
Zreszta tez mam ten sam dylemat - jutro zamawiam x6 i chyba zdecyduje się na relingi, nie podoaja mi sie wcale ale względy praktyczne biorą góre. Szkoda, ze nie ma takich niskich jak w x5 z shadow line.
Opublikowano
mam x6 od 3 tygodni,zamówiłem bez relingów ze wzgledów estetycznych,domówiłem rękaw na narty,wyciołem blache i wzmicnienie które jest centralnie na środku otworu na narty,jestem w górach z nartami i nie ma śniegu!!
Opublikowano

Niestety w miarę pewny śnieg to tylko w Alpach. Ale co do wycinania w kracie, jak wygląda sprawa ewentualnego przeglądu itp. czy np jakichś sankcji za wycięcie blaszanej ścianki? Orientuje się ktoś? Przepis mówi że przedział bagażowy musi być na stałe oddzielony od części pasażerskiej, nie znalazłem regulacji odnośnie tego czy ścianka musi być pełna.

Bdw. życzę śniegu, podobno po świętach coś ma spaść.

pozdrawiam

Opublikowano
co do przeglądów to jest to moje 5 auto z kratką i zawsze wycinałem blache ale zostawiałem konstrukcje,w czasie przeglądu nikt na to nie zwraca uwagi,myśle że 99% aut w polsce tak ma powycinane blachy w kratkach.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
co do przeglądów to jest to moje 5 auto z kratką i zawsze wycinałem blache ale zostawiałem konstrukcje,w czasie przeglądu nikt na to nie zwraca uwagi,myśle że 99% aut w polsce tak ma powycinane blachy w kratkach.

 

 

i dobrze ze maja wyciete, bo Polska to poj*bany kraik gdzie jesli samochod jest na firme to musi byc koniecznie ciezarowka, do wozenia cegiel i cementu, bo wedlug idiotycznych urzedasow w kazdej branzy ludzie woza cegly i cement na pace. Powinna byc mozliwosc zakupu nawet cabrio i odliczenia pelnego vatu

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Na razie nie ma wieści z Thule, ale zaczyna mnie ta kratka tak denerwować że chyba ją całkiem wymontuje.

Kolega ma racje, dla naszych urzędów każdy musi wozić tony gruzu na pace żeby być przedsiębiorcą, ja jestem w branży IT i co najwyżej mogę parę komputerów włożyć do bagażnika. Paranoja niestety. A tak przy okazji, to na Słowacji wprowadzili teraz system poboru opłat GPS dla ciężarówek, czy według ich przepisów taka x6 to też ciężarówka ? wie ktoś może?

Opublikowano

Ja już kombinuje jak zamiast całej zabudowy zostawić tylko kratkę i do tego zamienić ją na plastikową.

 

Znalazłem też źródło trzeszczenia - sprawdźcie jak jest u Was - wystarczy odchylić tylne oparcie i z jego tyłu u góry widać, że styka się z rurką od kratki. Tarcie rurki o skórę powodowało trzeszczenie - wystarczyło to oddzielić miękkim materiałem...

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.