Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tyle że do x1 trzeba trochę podokładać, a glk np ma trzeba przyznać sporo w standardzie, z 4x4 ma automata, każda wersja ma automatyczną 2 strefową klimkę więc to się w miarę wyrówna, ale że wyjdzie przy okazji trochę taniej to tylko kolejna zaleta x-a :wink: ciekawe jak bedzie jeździło nowe x3, bo wychodzi że jest tylko o 16 k droższe od x1 a to już przy 143-159 nie duża różnica...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W glk wykończenie drzwi jest identyczne z tym co można zobaczyć w 1 przed liftem, więc co do jakości wykonania lepiej się chyba nie spierać;) owszem glk jest ok, ale jeśli chce się trochę sportu w suv'ie (sav'ie jak dla kogo;) ) to glk się średnio nadaje. Sztywne trzymanie się podziału na klasy możemy pozostawić dla dziennikarzy, ja sprawdzałem pod kątem ceny:D Co do rabatu przyznam że dostałem 15% więc średnio ale w końcu świeży model;)

 

a gdzie takie rabaty dają ??

Opublikowano
Zauważ, że to było na początku roku, gdy X1 było megaświeżym modelem i nie miało jeszcze homologacji ciężarowej. Teraz, gdy jest możliwość odpisania 22% Vat przy zakupie na firmę (a zapewne większość klientów tak robi), rabaty są dużo mniejsze.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Zauważ, że to było na początku roku, gdy X1 było megaświeżym modelem i nie miało jeszcze homologacji ciężarowej. Teraz, gdy jest możliwość odpisania 22% Vat przy zakupie na firmę (a zapewne większość klientów tak robi), rabaty są dużo mniejsze.

Na początku roku też nie było takich rabatów bo x1 było świeżym modelem i miało od początku homologację. Takie rabaty dostaje się na stare modele np. poprzednia x3 która jest właśnie wyprzedawana. pozdrawiam

Opublikowano
Nie ma takich rabatów, chyba, że u brokera samochodowego. Kupując 2 bmw w ciągu roku rabat wynosi 10% i opony zimowe, bez felg, niezależnie jaki model i cena (piszę na podstawie własnych doświadczeń z jednym z warszawskich dealerów BMW). Może te 15% dotyczyło auto z poprzedniego rocznika.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

też myslę o X1 jako aucie dla żony :mrgreen: przeczytałem cały wątek i dziwię się porównaniu do Q5 czy GLK :mad2: to są auta z innej klasy, tak samo można byłoby je porównywać do Q7...jeżeli chodzi o auta z tej samej klasy to:

- octavia scout,

- toyota rav4,

- vw tiguan,

- subaru forester,

- i inne małe suvy...

dla mnie głównym atrybutem za X1 to jest właśnie klasa premium w grupie małych suvów i tu się zdecydowanie wg mnie wyróżnia na "+" ale nie można go równać z większym i lepszym Q5 (wykończenie, materiały, komfort), może jak wejdzie zapowiadane Q3 to będzie alternatywa dla X1 ale na chwilę obecną X1 jest moim faworytem jako auto dla małżonki, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
A jechaleś X1 w dieslu?

To sie przejedź... :roll:

ja jechałem, jechałem też autami, które wymieniłem, i jak porównuję je do grupy małych suvów czyli nie do Q5 ale do forester i spółka to mam same "+"...jak porównam do większego Q5 to mam zdecydowanie więcej "-" ale w moim przypadku właśnie "małość auta" ma znaczenia a w małych suvach X1 wg mnie jest naj...natomiast jak miałbym porównywać tylko cenami to na 100% wziąłbym trochę droższe Q5, które dla mnie ma tylko 1 wadę: jest większe od X1...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
X1 do quashqai, vitara.

Forek nowy jest większy wewnatrz; ma za to gorszy zawias.

obecny forek jest nadmuchany i dla mnie nie ma nic wspólnego z subaru, nadmuchanie auta, które bazuje na płycie podłogowej imprezy do rozmiaru o klasę większego przypomina mi skodę, która też robi auta z małymi podłogami ale z dużymi karoseriami :mad2: :mad2:

X1 jest fajne dla 2 osob i malych dzieci z tylu.

Jezeli taki jest priorytet, to X1 ale z benzyną a nie glośnym wewnątrz dieslem.

priorytet: jak najmniejszy suv (4x4) dla kobiety z małym dzieckiem

benzyna odpada bo nie ma małej i dobrej, jest dobra 3.0 oznaczona jako 2.8 i z taką ceną, że tylko mega zapaleniec może ją zaakcpetować, ja do nich nie należę więc będzie 2.3d, wady dla mnie:

1) beznadziejna izolacja dźwiękowa silnika - rada: głośniej radio,

2) twardość zawieszenia (dla mnie nie mająca uzasadnienia w takim aucie) i wynikający z tego mały komfort - rada: zamiana opon ROF na NIE ROF przed wyjazdem z salonu, w przypadku awarii ogumienia korzystanie z BMW assistance...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
nadmuchanie auta, które bazuje na płycie podłogowej imprezy

 

to nie jest płyta imprezy, tylko legacy.

sorrki nie wiedziałem, miałem forka MY07 (ostatni rok poprzedniego modelu) i on bazował na płycie imprezy...nie zmienia dla mnie jednak to faktu, że obecny forek jest jak dla mnie do bani i nawet gdyby kosztował 50% obecnej ceny i tak bym go nie kupił ponieważ dla mnie jest beznadziejny, oczywiście wielki szacun dla marki subaru za całokształt ale obecnego forka nie trawię :duh: :duh: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Także miałem forka MY'06 i mam wielki szacun dla niego!

Niestety subaru sie spsulo i na dzien dzień dzisiejszy nie oferuje żadnego fajnego auta.

Aj po wielu rozterkach i z przypadku kupilem LR DIV inie żałuję.

Za połowe kasy, jaka musiałbym wydac na fajnie wyposażone X5 lub X6, mam zajebisty samochód, dzielny w terenie, sprawiający wiele frajdy.

Nie żałuję zakupu!

Opublikowano
... kupilem LR DIV inie żałuję.

....Nie żałuję zakupu!

i o to chodzi, gdyby wszyscy mieli taki sam gust i preferencje motoryzacyjne byłaby tylko 1 firma na świecie :mad2: a tak mamy co mamy i możemy sobie popisać :mrgreen: pozdr. i udanego użytkowania disco :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
a ja nie polecam alternatywnych rozwiązań. X1 ma niewiele mniej miejsca we wnętrzu w porównaniu do X3 pierwszej generacji. Silnik 23d rewelacja, cena jest niemała, ale porównywalnie wyposażone Q5 jest na jeszcze wyższym poziomie cenowym, a silnik 2.0 tdi to nie to samo co 23d :norty:, zdecydowanie nie to samo... :) A z kolei 3.0 tdi jest za drogi jak na wciąż małe auto. Zawieszenie w moim odczuciu nie jest wcale takie twarde, a jeździłem na felgach 18stkach. Co do hałasu, mam wrażenie że 23d ma znacznie lepszą kulturę pracy od 20d.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Moderatorzy
Opublikowano
Diesel w X1, a w zasadzie jego wyciszenie w kabinie, a prawdę powiedziawszy brak, to porażka.... :duh:

 

Potwierdzam. Prowadzenie, osiągi, nawet miejsce jest ok w porównaniu do E90. Ale hałas w x20d był większy niż w 320d E90 po przebiegu 100tkm.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mialem przez tydzien x1 w wersji 2,0d i powiem szczerze ze wlasnie halas mnie zadziwil pozytywnie, uwazam ze naprawde jest calkiem do przyjecia, mam porownanie z XC90 czy Outlanderem i uwazam ze nie ma sie do czego przyczepic...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Kolega porownywal do XC90 czy Outlandera a "Rufio" do E90.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Planuje zakup autka na 90% będzie to X1 i przeglądając ten wątek pomślałem sobie, ze jestem jakiś dziwny. :mrgreen:

Pojeździłem ostatnio kilkoma nowymi modelami z Dieslami 2.0 ( S60, A4, C, A5-SB, i A4, XC60 i oczywiście X1 - wcześniej E90) - moje refleksja była jedna

TYLKO BMW ROBI AUTKA Z MYŚLĄ O SPRAWIENIU RADOŚCI KIERWOCY Z JAZDY :D :D :D - oczywiście kierowcy który lubi dynamiczną jazdę.

Co do Audi mam jedną refleksje robi naprawdę dobre auta, niema sie kompletnie do czego doczepić ale nie potrafie wymienić żadnej rzeczy która mi się w tym aucie podoba lub nie - TO TAKA Niemiecka Toyota do bólu poprawna - ale kompletnie nie wzbudza żadnych emocji.

Co do gabarytów - siląc się na obiektywizm chyba każdy przyzna że jednak Q5 - zdecydowanie bliżej do X1 niż do X3 - która obecnie wielkością niemal dorównuje X5

A tak wogólete porównania z Q5 są nie na miejscu na Forum BMW :wink: BMW 4EVER :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.