Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co wybrać x1 czy q5, niby podobne a jednak różne, teoretycznie q5 to bezpośredni konkurent x3 lecz ta jest już leciwa i lepszą alternatywą wydaje się x1. Jakie są wasze opinie ?
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ostatnio pojechałem ze znajomym na przegląd jego Audi i przejechałem sie Q5 a jako,że wczesniej w moim miescie w ASO BMW był weekend z X1 to tez sie pofatygowalem wiec mam porownanie.Audi 2.0TDI 170KM i quattro rzecz jasna a BMW 2.0d 177KM X'drive.Wnętrze audi na pewno lepsze wrażenie robi,jakość lepsza,jednak jak chodzi o wygląd zewnętrzny to mnie bardziej podoba się X1,zresztą X1 zachowuje typową dla marki konfiguracje wnętrza,mnie to cieszy.Tak jak pisałem audi widać,że jest bardziej dopieszczone w środku,ale i tez przekombinowane,zreszta zewnetrznie tez.Jak chodzi o jazdę to kultura pracy jest podobna,z tym,że wydawało mi się,że BMW jest bardziej sprężyste.Oba przyzwoicie przyspieszaja,ale bardziej przypadł mi do gustu diesel BMW w połączeniu z automatem i napędem na 4 koła.Wiem,że następnym autem po mojej trójce będzie właśnie X1 tylko musze poczekac do przyszlego roku zeby znalezc jakiegos roczniaka fajnego.
Kubica GO!
Opublikowano
x1 w porownaniu z q5 nieco topornie wyglada w srodku (albo jak kto woli klasycznie;) ) q5 z tego co porownalem nieco drozsze od x1, jak jezdzi sprawdze...
~ The Gator Nation ~
Opublikowano
tego wlasnie sie obawiam, ze q5 bedzie raczej bulwarowka a nie auto zachowujace jednak wlasciwosci terenowo/sportowe. Q5 jest jednak wieksze od x1 i to nie jest (chyba) ta sama grupa aut co X1 (moze SAV? )
~ The Gator Nation ~
Opublikowano
tego wlasnie sie obawiam, ze q5 bedzie raczej bulwarowka a nie auto zachowujace jednak wlasciwosci terenowo/sportowe. Q5 jest jednak wieksze od x1 i to nie jest (chyba) ta sama grupa aut co X1 (moze SAV? )

Sądzę, ża najpierw musisz wyjść od swoich potrzeb/możliwości.

 

Gdybym mial konieczność wyboru, np. kwestia kasy, a nie musiał brać nówki, to rozglądał bym sie za ex A.G.

Na X5 te 250 musisz odżałować, to jest tyle, ile za mocniejszego Q5 z fajnym wyposażeniem

Jednakże, jeżeli nie musisz :wink: X5, X1, to zastanów się nad obecną piątką z Xdrivem

We Wrocku mają bogato wyposazone wlaśnie takie auto. Krzyczą 180kpln, ale jak znam zycie, można sporo jeszcze stargować.

Czarna lub granatowa z budyniowym środkiem 530d.

Opublikowano

eh, nie ma presji :) ponadto E60 wychodzi z produkcji, a nowa seria 5 wyglada duzo bardziej interesujaco. Na forum niemieckim (chyba) czytalem opinie, ze x1 to produkt niszowy dla tych, ktorzy nie moga sie zdecydowac czy x3, czy tez x5. Niszowosc polega jednak na tym, ze przejada sie x1 i wreszcie wybiora x3. BTW: w DE trwa akcja promocyjna - x1 sa tansze o 15%, ale bazowa wersja jest dramatycznie uboga ;(

 

vazq

~ The Gator Nation ~
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
x1 lepiej jeździ od q5, zawieszenie w x1 nie wpada w kołysanie jak w q5, mniej wychyla się na zakrętach, jeździ się bardziej niż osobówką,
Opublikowano

Osobiście testowałem x1, q5 i glk(każdego miałem przez weekend, wiec sprawdziłem je dogłębnie;) )

Po pierwsze należy zauważyć że q5 i x1 mają niemal tyle samo miejsca we wnętrzu(różnice nie są zauważalne), ale glk to porażka, wydaje się większy od x-a i q5, ale we wnętrzu wydaje się mały, byłem tym tak zdziwiony, że aż porównałem dokładnie wymiary, i okazało się że w każdym miejscu jest mniejszy od x1:D Co do jazdy to x1 jest bezkonkurencyjne, silnik 23d biturbo niszczy elastycznoscią i zużyciem paliwa sześcicylindrowe diesle konkurencji:) prowadzenie oczywiście idealne, układ kierowniczy poza zasiegiem rywali, szczególnie q5 ma mało komunikatywny układ kierwniczy, z resztą oba te auta są dużo cięższe, więc nie ma co się dziwić że wypadają blado. Wnętrze owsze jest nieco zachowawcze, jednak idealnie pasuje do sportowego charakteru auta, audi ma lepiej wykończony kokpit, ale TYLKO w dolnej części kokpitu, poza tym mieli więcej kasy na to bo wiele elementów wnętrza, oraz kluczyk są identyczne jak w skodzie za 40000:D merc jak merc poprawny, ale brak mu sportowego zacięcia. Na oddzielne potraktowanie zasługują fotele, te sportowe w bmw, z dociąganymi bokami są cudowne, nawet w CLSie nie mam tak dobrych, konfigurując x1 grzechem jest nie zamówić tych foteli:D Najlepszym podsumowaniem będzie chyba to że od 8 dni jestem przeszczęsliwym posiadaczem x1 23d:D

Opublikowano
właśnie przymierzam się do zakupu jeśli można zapytać to ile rabatu dostałeś w ASO??? w Niemcowni jak ktoś już wspominał żenią je jak świeże bułeczki gdyż mają akcje promocyjną i oferują je z 15% :norty: rabatem a u nas???
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja wybierałem pomiędzy a5 sportback 2.0 TFSI, a x1. Skończyło się na x1 2.3d Audi zdecydowanie lepiej się zbierało. X1 bardziej mnie kręci wizualnie, niestety spalanie przy 2.3D nie schodzi poniżej 10.8 w mieście. Katalogowe 7.1sec do 100km/h, chyba też nie ma pokrycia z rzeczywistością. Auto mam od 3 miesięcy, wszystko jest super, ale pozostaje wrażenie że ta pieniądze, czegoś tam brakuje.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moim zdaniem trzeba poczekac do liftu X1, poprawia wnetrze. Dadzą wygłuszenie na masce.

 

A wiadomo, może kiedy jakiś lift będzie?

 

Pozdrawiam all :)

Opublikowano
Moim zdaniem trzeba poczekac do liftu X1, poprawia wnetrze. Dadzą wygłuszenie na masce.

 

A wiadomo, może kiedy jakiś lift będzie?

 

Pozdrawiam all :)

 

za 2-3 lata :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Osobiście testowałem x1, q5 i glk(każdego miałem przez weekend, wiec sprawdziłem je dogłębnie;) )

Po pierwsze należy zauważyć że q5 i x1 mają niemal tyle samo miejsca we wnętrzu(różnice nie są zauważalne), ale glk to porażka, wydaje się większy od x-a i q5, ale we wnętrzu wydaje się mały, byłem tym tak zdziwiony, że aż porównałem dokładnie wymiary, i okazało się że w każdym miejscu jest mniejszy od x1:D Co do jazdy to x1 jest bezkonkurencyjne, silnik 23d biturbo niszczy elastycznoscią i zużyciem paliwa sześcicylindrowe diesle konkurencji:) prowadzenie oczywiście idealne, układ kierowniczy poza zasiegiem rywali, szczególnie q5 ma mało komunikatywny układ kierwniczy, z resztą oba te auta są dużo cięższe, więc nie ma co się dziwić że wypadają blado. Wnętrze owsze jest nieco zachowawcze, jednak idealnie pasuje do sportowego charakteru auta, audi ma lepiej wykończony kokpit, ale TYLKO w dolnej części kokpitu, poza tym mieli więcej kasy na to bo wiele elementów wnętrza, oraz kluczyk są identyczne jak w skodzie za 40000:D merc jak merc poprawny, ale brak mu sportowego zacięcia. Na oddzielne potraktowanie zasługują fotele, te sportowe w bmw, z dociąganymi bokami są cudowne, nawet w CLSie nie mam tak dobrych, konfigurując x1 grzechem jest nie zamówić tych foteli:D Najlepszym podsumowaniem będzie chyba to że od 8 dni jestem przeszczęsliwym posiadaczem x1 23d:D

 

Witam kolego tak sie sklada ze poza BMW mam jeszcze w rodzinie GLK 350cdi w pakiecie sport na 20" kolkach. Auto jest nie do porownania z x1 bo jest bezposrednim konkurentem x3. Jest to pojazd o wiele wiekszy od x1-nki. Pozatym Mercedes jest wykonany z lepszych jakosciowo materialow wewnatrz i jest w nim znacznie ciszej.. To nie ta klasa, q5 i glk sa o oczko wyzej od x1. pozdrawiam

Opublikowano
W glk wykończenie drzwi jest identyczne z tym co można zobaczyć w 1 przed liftem, więc co do jakości wykonania lepiej się chyba nie spierać;) owszem glk jest ok, ale jeśli chce się trochę sportu w suv'ie (sav'ie jak dla kogo;) ) to glk się średnio nadaje. Sztywne trzymanie się podziału na klasy możemy pozostawić dla dziennikarzy, ja sprawdzałem pod kątem ceny:D Co do rabatu przyznam że dostałem 15% więc średnio ale w końcu świeży model;)
Opublikowano
Pod katem ceny rowniez maja sie calkowicie odmiennie. Bazowe wersje x1 i glk 2.0d roznia sie o 30000zl. Takze cena rowniez jest na poziomie x3. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.