Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ja mam to samo kierownica skręcona w prawo o ok 15stopni i pisze Active steering i dynamic drive fault o pasach nie wspomnę. Nie wiem jak było wczesniej bo sprowadzilem auto z takim błędem i tak naprawdę nie wiem co dalej. Napięcie mam książkowe pomimo że nabój miałem na klemie wystrzelony ale zrobiłem "patentem". Myślę że może być silniczek na maglu uszkodzony i magiel do wymiany ale zwykłym oprogramowaniem nie da sie tego ustalic potrzebny jest chyba orginalny GT.

" I want to fly into your sun

Need faith to make me numb

Live like a teenage christ

I'm a saint, got a date with suicide. "

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mialem taki sam problem.nie bylo mnie przez 2 miesiace i akumulator szlak trafil.kupilem i zalozylem nowy.po odpalenie wyskoczyl blad od aktywnego ukladu kierowniczego.skrecilem kierownica na maxa w lewo pozniej w prawo i po okolo 1 minucie blad zniknal
Opublikowano
mialem taki sam problem.nie bylo mnie przez 2 miesiace i akumulator szlak trafil.kupilem i zalozylem nowy.po odpalenie wyskoczyl blad od aktywnego ukladu kierowniczego.skrecilem kierownica na maxa w lewo pozniej w prawo i po okolo 1 minucie blad zniknal

Bo to bodajże normalne po zmianie akumulatora (też tak miałem) i jest nawet o tym kilka słów w instrukcji obsługi.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam odswiezam temat,po pozostawieniu na swiatlach pozycyjnych na ok 2 h niestety niezakrecil i konieczne bylo podladowanie...wczesniej probowalismy troszke z siostra i szwagrem na zapych do tylu poniewaz stal na gorce malej tylem,niestety wiadomo snieg,slisko i zimny juz motor lipa....blad sie pojawil,kierownica skrecona lekko,raz sie pali blad raz nie,kierownica czasem jest prosto,np wraca po wylaczeniu silnika na dobra pozycje,potem ruszam i zauwazam ze dop jak rusze do przodu to blad sie pojawia lub czasem nie,skrecalem kierownica jak radziliscie,nie przejechalem dlugich odcinkow bo tylko do sklepu 2 razy po ok 2km razem,skoro to norma i jest o tym w instrukcji to dlaczego blad nie gasnie?Mam nadzieje ze niepotrzebne bedzie kasowanie kompa czy to w bmw czy tez u kolegi mechanika z programem do bmw bo w przeciwnym razie wygladaloby to na zwykle naciaganie celowe producenta użytkownikow na koszta........w e39 wiele razy mialem problem z aku,ktory w koncu wymienilem ale o zadnych bledach poza asc przy zmianie opon na za duze z tylu,lub typowych czujnikow poduszek pod siedzeniem mowy nie bylo,jestem rozaczarowany :!:
Tylko BMW !!!
  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Pojawił się wspomniany problem. Czasem kontrolka zapali się po 5 min, innym razem po 30. Wyłącznie silnika skutkuje tym że gaśnie, ale później znów to samo. Dwa razy zdarzyło mi się że kierowca była przekręcona o kilka cm.

Jakieś pomysły jak to rozwiązać? Czy do wymiany może być moduł?

Opublikowano

Odpal auto przekręć kierownicą max w lewo max w prawo i zostaw na wprost.Jeśli się nie poprawi jedź sprawdź akumulator jeśli akumulator oki to sprawdź klemę minusową IBS jeśli sprawna to sprawdź wiązkę i kostki od magla jest w nadkolu po stronie kierowcy.

Zobacz czy po myciu na bezdotykowej nie leci ci woda na akumulator.

Coś na pewno z tych rzeczy powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.