Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
odswieze kotleta z zapalaniem swiec zarowych kontrolki, dzis pierwszy raz mi zapalila sie, ale odpalilem auto zaraz po wlozeniu kluczyka, nawet dobra sekunda nie minela, wydaje mi sie ze swiece grzeje po wlozeniu kluczyka i jak sie odpali pare sekund po wlozeniu kluczyka to juz nagrzane i nie zapala a tak to swieci, bo odpalalem przy 2 razy wiekszych mrozach i nei palilo ale po wlozeniu kluczyka mijalo pare sekund, myslicie ze moze tak byc?
Opublikowano
Myśle, ze może tak być. Dziś rano wchodze do auta i chwila trwała zanim włożyłem kluczyk do stacyjki i nacisnałem przycisk, kontrolka od świec nie zapaliła sie, auto zaczeło uruchamiać sie od razu. Silnik pochodził z 7 sekund, wyłączyłem i włączyłem ponownie i kontrolka od świec zapaliła sie na chwile

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

No pomyslałem że coś dorzuce do postu.

Dzisiaj odpalałem swoją E90 2.0d po 2 dniach stania na mrozie pod dachem ale niezabudowanym

w nocy do -25 w dzień od -13 małopolska okolice Nowego Sącza :search:

Nigdy mi się nie zdarzyło żeby pokazała mi grzanie świec dopiero dzisiaj

Nie powiem obawiałem się czy mi zapali ale po kręceniu się ok. 5 sekund odpaliła :cool2:

No ciekawi mnie fakt bo myślałem że jest tak jak pisaliscie ze przy otwieraniu drzwi swiece sie juz grzeja no ale chyba tak nie jest skoro pokazała sie teraz a przy temp do -15 nie pokazała sie ani razu.

Ale z drugiej strony to w innych samoch. kontrolka świec pokazuje sie juz zaraz po przekroczeniu 0 stopni.

Jade w niedługim czasie na serwis olejowy to sie zapytam o co chodzi :roll: .

Opublikowano
Mnie zaczęła pokazywac sie od -10, wczoraj gdy odpalałem rano przy -20st jej czas swiecenia pobił rekord tj wcisnąłem start, zapaliła sie kontrolka, paliła sie tak z 4-5 sek w ciszy i dopiero auto odpaliło. Najgrosze jest to ze mam jedna swiece zepsuta (byłem juz na kompie i mi to wykryli) i odpalało na 3 swiece przy -20st :D :D Musze to zrobic bo troche telepota silnikiem przez pierwsze 30 sekund przy takim mrozie :mrgreen: (przy -5st nawet sie nie jąknie jak ciągnie na 3 :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napiszę jak jest u mnie.

 

W 120d z 2005r. chyba padła już większość świec żarowych bo przy - 18 odpala jak na filmie powyżej ale dłużej i rozruszknik kręci około 20 sek. Wcześniej oczywiście kilka sekund grzeją świece ż. Przy -12 zapala tak jak na filmie. Więc jestem za 3 dni umówiony na zmianę świec.

Natomiast dzisiaj stało poza garażem 330d i przy - 18 kontrolka od świec nie włączyła się nawet na chwilę a auto rozpaliło po 2-3 obrotach wału. Wydaje mi się więc, że jeśli świece ż. są w dobrym stanie i grzeją wszystkie to włączają się tylko na czas kręcenia rozrusznikiem a wtedy nie pojawia się już na wyświetlaczu żadna informacja o fakcie że grzeją.

Opublikowano
Wam też tak palą jak na tym filmiku?

 

http://www.youtube.com/watch?v=G0xRoVYMxvQ

 

Ale masakra :shock: :shock: ładnie go musi kręcić :shock:

Mi na 3 świecach odpala po 2-3 obrotach rozrusznika, nawet przy tej temperaturze. Kontrolka świec swieci podobnie jesli chodzi o czas.

 

Karbo Pytałes ile cie skroją za zmianę świec ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedna świeca kosztuje około 50zł - więc można przeżyć. Do tego jeszcze koszt uszczelki pod kolektor - ale nie wiem ile. Uszczelka ponoć tylko z ASO. Umówiony jestem na piątek, więc dokładne info dopiero wtedy.
Opublikowano (edytowane)

no i znów !

przez cały poprzedni tydzień odpałał ładnie.

w sobotę stał nieruszany, w niedzielę wieczorem chcę go odpalić - kręcę kilka razy po 5 sek. i nic...

w poniedziałek też próbuję kilka razy zakręcić i nic....

wieczorem w poniedziałek jeszcze jedna próba - pokazała się ikona świecy żarowej :!: (czego wcześniej nie było) i...od razu zaczął pracować, ale ledwo ledwo, coś jak z połowy tego filmu, i tak przez 3-4 sekundy, potem już pracował normalnie :? (komputer żadnych błędów nie pokazał)

miałem 3/4 baku paliwa z Neste (tankowane obok Galerii Mokotów), więc pojechałem dolać jakiś specyfik do diesla i Statoil ON Gold. niestety dziś rano znów nie chcę odpalić - rozrusznik, jak zawsze kręci ochoczo, a silnik pracować nie chce (ikona świec żarowych też się nie pokazuje).

 

(filtr paliwa wymieniany niecały miesiąc temu, pompa paliwa też)

może to te świece żarowe? ale komp nie pokazuje żadnych błędów.

Edytowane przez razorjack
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może to sterownik świec żarowych i dlatego się nie włączają.
Opublikowano

to i ja doloze swoje 3 grosze odnosnie kontrolki swiec zarowych, moje auto stalo na zewnatrz od popoludnia w piatek do poniedzialku rano (w nocy -25, w dzien -15, kawalek za Gdanskiem), w poniedzialek mialem pewne obawy ale auto zapalilo od razu (ON Statoil Gold) ale po raz pierwszy zapalila mi sie kontrolka od swiec zarowych, wygladalo to dokladnie tak - po nacisnieciu start kontrolka zapalila sie na jakies pol sekundy i auto od razu zapalilo, wczesniej jak byla odpalana codziennie to nawet przy -20 kontrolka sie nie zapalala (auto w garazu ale w srodku jest praktycznie tyle samo co na zewnatrz :))

 

poz.

Opublikowano
no i znów !

przez cały poprzedni tydzień odpałał ładnie.

w sobotę stał nieruszany, w niedzielę wieczorem chcę go odpalić - kręcę kilka razy po 5 sek. i nic...

w poniedziałek też próbuję kilka razy zakręcić i nic....

wieczorem w poniedziałek jeszcze jedna próba - pokazała się ikona świecy żarowej :!: (czego wcześniej nie było) i...od razu zaczął pracować, ale ledwo ledwo, coś jak z połowy tego filmu, i tak przez 3-4 sekundy, potem już pracował normalnie :? (komputer żadnych błędów nie pokazał)

miałem 3/4 baku paliwa z Neste (tankowane obok Galerii Mokotów), więc pojechałem dolać jakiś specyfik do diesla i Statoil ON Gold. niestety dziś rano znów nie chcę odpalić - rozrusznik, jak zawsze kręci ochoczo, a silnik pracować nie chce (ikona świec żarowych też się nie pokazuje).

 

(filtr paliwa wymieniany niecały miesiąc temu, pompa paliwa też)

może to te świece żarowe? ale komp nie pokazuje żadnych błędów.

 

Komputer pokładowy nie pokaze ci tego błędu. Trzeba podłączyć pod kompa poprzez OBD czy jak tam sie to nazywa. Mnie dopiero wtedy wyszło ze mam jedna swiece ajchniętą :D

Opublikowano

był podłączany do takiego małego przenośnego komputerka (na oko 15x40 cm - podłączony po lewej stronie od sprzęgła przy drzwiach).

tydzień wcześniej był podłączany do do 'poważniejszego' komputera - notebook z jakimś specjalnym softem (całym systemem operacyjnym?)

Opublikowano

Hmm, no to chyba same swiece odpadają, moze cos faktycznie ze sterownikiem albo jakąs inną elektryką.

Także tankuje na Neste, maja lepsze paliwo niz Shell u nas wiec wątpie aby to był problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi mi bardziej o koszt robocizny

 

wymieniłem świece żarowe. dodatkowo uszczelka pod kolektor oraz czyszczenie odmy. łącznie zapłaciłem 540 brutto na fv.

 

drogo?

Opublikowano

Hej, Robiłem dokładnie to samo kilka dni temu. Wszystkie świece, uszczelki, ale bez czyszczenia odmy i zapłaciłem 270 PLN brutto. Nie wiem ile kosztuje czyszczenie odmy, ale chyba nie 300 PLN :)

Wcześniej po odpaleniu na zimnym auto przez 3 sekundy pracowało nierówno, teraz jest idealnie, ani drgnie nawet przy -16

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Robiłem dokładnie to samo kilka dni temu. Wszystkie świece, uszczelki, ale bez czyszczenia odmy i zapłaciłem 270 PLN brutto.

Gdzie?

Opublikowano
Akurat we Wrześni, koło Poznania.Świece kosztowały 211 PLN, uszczelki chyba 30 PLN i wymiana 30 :) Po porstu u zwykłego mechanika, a nie w serwisie. Do wymiany świec nie potrzeba jakiś specjalnych gimnastyk.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Akurat we Wrześni, koło Poznania.Świece kosztowały 211 PLN, uszczelki chyba 30 PLN i wymiana 30 :) Po porstu u zwykłego mechanika, a nie w serwisie. Do wymiany świec nie potrzeba jakiś specjalnych gimnastyk.

Jesli jest sprawdzony to czemu nie, czyszczenie odmy pewnie z 20-30zł dodatkowo. Niestety oni wiedzą w serwisach za co kasować.

Ja sam zabiore sie za tą wymianę, postarm sie zrobic fotostory, ale to jak zrobi sie ciut cieplej.

Opublikowano
Akurat we Wrześni, koło Poznania.Świece kosztowały 211 PLN, uszczelki chyba 30 PLN i wymiana 30 :) Po porstu u zwykłego mechanika, a nie w serwisie. Do wymiany świec nie potrzeba jakiś specjalnych gimnastyk.

Jesli jest sprawdzony to czemu nie, czyszczenie odmy pewnie z 20-30zł dodatkowo. Niestety oni wiedzą w serwisach za co kasować.

Ja sam zabiore sie za tą wymianę, postarm sie zrobic fotostory, ale to jak zrobi sie ciut cieplej.

 

No jest sprawdzony, generalnie samochód to samochód, nie można się go bać, jedynym problemem w BMW jest komputer, czasem trzeba mieć oryginalne urządzenia, aby stwierdzić jakąś usterkę. Ja wszystko co nie wymaga za bardzo kompa robię u mojego mechanika. Wiem, że niczego mi nie wymieni mi na lewo, wiem, że nie skaci mi samochodu jak będzie go przestawiał, że niczego nie połamie. To jest ważne. Serwisy to tylko kasują obrzydliwe pieniądze, kompletnie nie adekwatne do tego co robią, a w dodatku nie wiesz co się dzieje z Twoim autem.

Jeśli auto jest po gwarancji to proponuję omijać serwisy szerokim łukiem, tam pracują ludzie tacy jak wszędzie, a czasem gorsi niż w nieautoryzowanych stacjach.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co ciekawe u mnie nie grzała już żadna świeca ż. Mimo tego samochód zapalał przy temp. - 20. Oczywiście kręcenie trwało około 20 sek.

 

byłem dzisiaj u tego mechanika co mi wymieniał świece. Powiedział że w intercarsie zapłacił za świece beru za sztukę 87 zł brutto. Spradzałem za ichh stronie www i cena około 75 zł. Przy następnej wizycie zapytam go skąd się wzięła różnica.

 

Czy zna ktoś przyzwoitego a przedewszyskim uczciwego mechanika do bmw w okolicach Michałowic pod Warszawą?

Opublikowano
W hurtowni śewieca BERU oryginał, dokładnie te same co w ASO BMW 53 PLN za szt.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.