Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kumpel ma problem z gazem. założył gaz do 520 i na niskich obrotach gaśnie po szybkim przyspieszeniu i depnięciu na sprzęgło (na lpg). Jak myślicie przez co może się tak robić? na postoju ma 700 obrotów i na gazie i na benzynie. Czy może być to wina źle zamontowanego reduktora? (reduktor nie jest zamontowany wzdłuż silnika tylko w poprzek)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a dokładnie o jakie auto chodzi? < znaczy widzę , że e39 ale który dokładnie silnik?>

 

No i jaka to dokładnie instalacja?

 

Zakładam , że to nie jest sekwencja tylko mixer. Ale która generacja?

Powodem może byc dolot powietrza < ciśnienie dynamiczne >

 

Ale napisz więcej o tej instalacji. I czy auto ma oryginalny dolot czy może jakiś " ulepszony"?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Cały silnik ma oryginalny, dolot też. Jest to bmw z 1998r z silnikiem 2.0 150km, nie znam oznaczenia. A gaz ma sekwencje, ale dzisiaj też nie znam żadnych oznaczeń. Jak jutro się dowiem coś więcej to dopisze.
Opublikowano
Jesli chodzi o ten problem:) to polecał bym pierw zajrzec do parownika wyczyscic go benzyna czy czyms dobrze bo tam zbiera sie syf jesli niezdba sie o wymiane filtrow niech wymieni filtry gazu w instalacji sekwencyjnej powiny byc 2 albo 3 lepiej by było z 3 filtrami.Jesli juz bedzie czyscił parkownik nich odkreci go dobrze tam bedzie taki mały szpikulec ktory moze ciezko chodzic niech go wyczysci dobrze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.