Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej mam na imie lukasz nie moglem znalesc tego tematu gdzie sie mogl bym przedstawic mam to autko 2 lata wsprowadzone z berlina od samego poczatku mialem duzo probleow i wydalem kupe kasy na naprawy jednak to nie pomaga caly czas cieknie mi woda z ukladu chlodzenia weze sa strasznie twarde a mechanik sprawdzil ze w wodzie sa spaliny wymienialem uszczelki pod glowicami w bedargowie w szczecinie i tam powiedzieli ze mam pekniecia miedzy zaworami niby to zrobili ale dalej dzieje sie to samo mam duzo problemow z tym autem ale moze zaczne od tego na poczatek bo w chwili obecnej autem nie jezdze bo nie chce narobic szkud moze jest ktos kto by mi podpowiedzial moze wymienic glowice czy to wogole warto i ile by kosztowaly uzywki mam 3,5 benzyna 2001 w nowszej budzie dzieki chlopaki z gory za pomoc ale warsztaty tylko zacieraja rece zeby mnie skrojic
Opublikowano

Wszystko zależy ile kasy dla Ciebie to "kupa kasy"

 

Jeżeli z tym silnikiem masz tak duże problemy, może warto zastanowić się nad zmianą silnika na używany. Koszt takiego silnika 3,5 na allegro to ok. 7000 zl. Jezeli w Będargowie nie dali rady nic zrobić, to wątpię gdzie będą w okolicach Szczecina więcej na ten temat wiedzieli.

Opublikowano

Na pewno po silnik trzeba pojechać z mechanikiem który będzie go montował. Dodatkowo trzeba umówić się na sprawdzenie go na komputerze - taki test pokaże w zasadzie wszystko.

 

Jeżeli byłeś w bendargowie na pewno masz fakture i na tej podstawie możesz domagać się poprawy na gwarancji - taką bowiem dają na swoje naprawy, o ile te problemy z jakimi do nich pojechałeś mimo naprawy nie zostały usunięte. Na prawdę uważam że jest to warsztat godny polecenia - sam jezdżę tam ze swoim e65 i wszystkie problemy jakie miałem zostały tam rozwiązane szybko, fachowo i dokładnie.

Opublikowano
Złe opinie o będargowie robi konkurencja - nie wiem kto moze pisać o nich złe opinie - jak już napisałem - widać że w 100% znają się na rzeczy, przerobiłem już wiele warsztatów, będargowo nie jest tanie ale wiem przynajmniej za co płacę. Naprawa odbywa się profesjonalnie a nie w jakimś baraku/garażu przerobionym na warsztat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przesadzajmy.

 

Zmiana na diesla to nie tylko komputer. Trzeba zmienic 70% czesci w aucie, z takimi elementami jak tylni most wlacznie.

 

Z tymi V8 sa czasami problemy, szczegolnie w pierwszych latach produkcji (2001-2002). BMW ciagle zmienialo ich konstrukcje, elementy skladowe czy chlodzenie (w poprzednim 745i mialem visco mechaniczne, teraz mam wentylator elektroniczny). Jesli masz ze swoim autem problemy, kup nowy silnik. Jest sporo ofert z nowkami i daja gwarancje, nawet na jakis czas (masz papier, no ale w naszym kraju nie zawsze to dziala, wiem, taka specyfika). Plus z 3.6 V8 jest taki, ze mozesz z niego zrobic 4.4 V8 bo wiekszosc czesci jest identyczna tutaj.

 

Mozesz tez sprobowac naprawic na czesciach uzywanych, wymieniajac glowice czy co tam jest do zrobienia. Rozwiazan masz sporo, kwestia znalezienia odpowiedniego warsztatu ktory te silniki rozbieral i skladal. Ja znam 1 taki warsztat, ale niestety na slasku (BMCars) wiec masz do nich daleko. Widzialem jak rozbierali 745i po przegrzaniu i skladali wymieniajac wiekszosc elementow eksploatacyjnych, nie jest to latwa sprawa i nie kazdy to zrobi. ASO z tego co slyszalem unikaja robienia z tymi silnikami i oferuje cale jednostki do kupienia na gwarancji.

Opublikowano
hej dzieki chlopaki za pomoc plyn leci mi z malego weza przy opasce przy glowicy i z tego grubego weza co jest nad wiskiem mam spaliny w ukladzie:( a wczoraj jeszcze sie zapalil czerwony blad cos tam break pads nie wiem o co juz wogole chodzi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hej dzieki chlopaki za pomoc plyn leci mi z malego weza przy opasce przy glowicy i z tego grubego weza co jest nad wiskiem mam spaliny w ukladzie:( a wczoraj jeszcze sie zapalil czerwony blad cos tam break pads nie wiem o co juz wogole chodzi

 

Klocki hamulcowe masz do wymiany.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
można skasuj sobie serwis klocków przez tacho/zegary tylko nie przesadz z ta jazda,ja mam juz ponizej 3mm-skasowac sie nie da ,bo trzeba czujnik zużycia klocków wymienić.... :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hm rok temu byly wymieniane moza jeszcze tym poezdzic

 

Jesli komp mowi ze sa do wymiany, to zazwyczaj ma racje. Zazwyczaj.

Opublikowano
zodiak znowu masz racje....ale kolega chce zaoszczedzic,a jezeli chce to trzeba mu pomoc,jezeli nie sa zjechane czyjniki to moze przedluzyc czas jazdy na tych klockach...tak ,czy nie???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zodiak znowu masz racje....ale kolega chce zaoszczedzic,a jezeli chce to trzeba mu pomoc,jezeli nie sa zjechane czyjniki to moze przedluzyc czas jazdy na tych klockach...tak ,czy nie???

 

Jasne, z tym ze jesli przesadzi, to moze byc problem. Opony i hamulce to sprawy ktorych nie warto moim zdaniem bagatelizowac czy na nich oszczedzac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.