Skocz do zawartości

luz na wale


artek90

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Wczoraj znowu wybrałem się na polatanie i teraz nie wiem dlaczego auto zaczelo mi buczec;/ OD wczraj jak wracalem do dzisiaj rana straszliwie cos buczy od 1,5 obrotow do okolo 3tys. Dziwnie to brzmi jak bym mial jakis tlumik przelotowy co najmniej;d

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moją na śliskim przy prędkości do ok 45 km/h ciężko wyprowadzić z "równowagi". Nie ma porównania do e46. Tam wystarczyło, że było trochę ślisko i przód potrafił wyjechać ale tam miałem ASC więc przodu nie wyhamowywał. E90 ciężej wyprowadzić z równowagi niż e46... Nawet na zakręcie 90 stopni 2 bieg i but w podłogę autem trochę zarzuciło i zaraz ją prostuje na prawidłowy tor jazdy.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
No i dzisiaj przesadziłem;/ Skonczyło sie przyłożeniem w murek i uszkodzeniem zderzaka, częśćzarysowana i część pęknieta i na dodatek jedna lampa świeci teraz bardzo nisko. 80km/h to zbyt duza prędkość jak na drift na sniegu i lodzie;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnijcie mi jak to jest z tym systemem DTC on służy tylko do ruszania bez boksowania kół :?: czy ma jeszcze jakieś funkcje :?:

 

to system dwu poziomowy, stabilizuje tor jazdy przez dochamowanie któregoś z kół i jednocześnie zdjmuje moment przy boksowaniu kół. Przyskajac raz przycisk DTC wyłączasz kontrole trakcji a przytrzymując go wyłączasz system anypoślizgowy przy ruszaniu/przyspieszaniu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To był mój cyctat :) a nie Azajec'a ;)

 

Eee tam prawdziwa jazda jest bez dsc :D :8)

 

eXiDe sorry za bałagan z cytatami.

 

Nie miałem na myśli DSC, lecz DTC, a to zasadnicza różnica.

 

E90 ma zarówno DSC, jak i DTC.

 

DSC - system dysponuje przepustnicą (ASC) oraz selektywnie hamulcami (każde koło hamuje osobno) - może w ten sposób wyprowadzić na prostą auto, które juz szoruje tyłem po krawężniku.

 

DTC - w uproszczeniu DSC włączające sie duuuużo póżniej - pozwala na jazdę bokami, lecz w pewnym momencie, gdy sytuacja zaczyna wymykać sie spod kontroli, wyprowadza auto na prostą operując hamulcami i przepustnicą. ASC jest też wyrażnie otępiałe - pozwala na ruszenie z piskiem.

 

Oczywiście przytrzymanie magiczego przycisku dłużej zaowocje wyłączeniem wszystkiego poza ABS.

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.