Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w temacie najbardziej podobaja mi sie osoby wysmiewajace hidy a ktore same maja pozakladane jakies wiesniacke ringi i inne tuningi, lampki i przerobki auta

 

Jesteś śmieszny, sam u siebie masz ringi i tak głupio gadasz... :duh:

BMW E39 530dA Orientblau Metalic

http://img11.imageshack.us/img11/9696/podpisyv.jpg


Galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=146383

Elektronika samochodowa Tomasz Pyszka tel: 602 757 397

http://www.mechatronika.krakow.pl/

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

oczywiscie ze mam i jest to wieśniactwo, chiński xenon który mam to też wiocha

tyle że ja wiem że jestem wsiórem

ale niektórzy są święcie przekonani że dzięki takim gów_om są zaje_biści a wyzywają inne gó_wno

Opublikowano
Ringi polecam SMS z Jafry ze Szczecina ;)

A co do lampy, , to sprawdź sobie jaka żarówka tam siedzi. Prawdopodobnie będą to żarówki HB3

 

Ringi SMD z modułem DLR wychodzą prawie 400zł ;/ CCFL kosztują 4 razy mniej. Czy ringi SMD jako światła dzienne będą w pełni legalnym rozwiązaniem? Czy przy pierwszym spotkaniu Pana Władzy pożegnam się z dowodzikiem ?:P

 

Właśnie o to chodzi, że auto będę mieć dopiero wtorek/środa, a xenon chciałem zamówić teraz, żeby potem znowu nie czekać kilku dni na przesyłkę, tylko od razu montować :)

Czy HB3 nie było w światłach drogowych, a w mijania h7? Ogólnie żarówka HB3 od H7 różni się tylko tym wygiętym mocowaniem?

 

na mijania D2S hid.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

wszystkie głupki co tu piszą że mają chińskie hid w zwykłych lampach.

samopoziomowanie jest po to gdy samochód podskakuje na wybojach, wjeżdża na wzniesienie/zjeżdża z niego lub w każdej innej sytuacji kiedy wiązka zmienia położenie.

czujniki są dwa na każdej osi żeby dobrze poziom ogarniać.

silniczki regulują wtedy w ułamku sekundy zasięg żeby nie dowalić temu z przeciwka po oczach.

analogicznie to co pisałeś w czasie jazdy musiałbyś cały czas kręcić regulatorem zasięgu zamiast drapać się po jajcach.

jako że to niemożliwe jak widzę takiego typka co mnie razi po nocy pseudo ksenonem albo przeciwmgielnym zapodaje mu po długich bez sentymentów.

 

Koleś zbastuj trochę z tymi epitetami. Nikt Ciebie tu nie obraża więc nie widzę powodu żebyś Ty mógł to robić. Również się z Tobą nie zgodzę co do tego samopoziomowania. Jeździłem co najmniej dwoma lub trzeba autami różnych marek z ori ksenonem i dokładnie to obadałem. Tak się składa że mam warsztat i sprawdziłem jak reaguje poziomowanie na nagłą zmianę położenia czujnika poziomu osi. Mercedes W220 2000r (około 3 ruchów czujnikiem w te i z powrotem na sekundę) możesz wierzyć lub nie ale lampy reagowały z opóźnieniem dwóch albo i czasem nawet 3 ruchów.Jak delikatne ruchy wykonywałem to nawet nie reagowały. Podobnie e60 a o starszym volvo już nie będę nawet wspominał. Zastanów się następnym razem czy info jakie głosisz jest sprawdzone czy wyssane skądś...Jak masz jakiś samochód, w którym to tak działa jak opisujesz to pochwal się a ja to sprawdzę jak do mnie taki przyjedzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

spoko.

mazda 6.

u mnie co sekundę skacze wiązka.

wbijaj i sprawdź.

bo w damskiej bryce mam zwykłe lampy :)

a w tym starym marcepanie może silniczki siadły, albo po dzwonie ich nie było i dlatego nie działało? :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Co sekundę? To Ty chyba mnie nie zrozumiałeś. Napisałem że wykonywałem 3 ruchy na sekundę i czasem 1 lub 2 ruchy światła miały opóźnienia czyli z prostego rachunku wynika że największe opóźnienie to około 660milisekund. Co wciąż nie oznacza że światła pracują Jak przysłowiowa "lufa czołgu" Kolego gdyby to miało działać bez zwłoki to zastosowano by do sterowania żyroskop a tak nie jest więc się nie kłuć.
Opublikowano

Witam

 

To auto poziomowanie soczewek to brednia. Sam sprawdzalem na E60 i E90 i wcale nie jest takie szybkie. Czasem nawt wogole nie reaguje na ruchy czujnika a jesli juz jest reakcja to przy solidnym ruchu czujnikiem. Moze to i dziala przy jezdzie z gorki i pod, ale przy jazdzie na wyboistej drodze nie dziala tak rewelacyjnie. Tyle w temacie.

 

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

Ludzie, zrozumcie w końcu że tu nie chodzi o jazdę z górki, czy to pod górkę... :duh: Chodzi o moment przyspieszania albo hamowania jak przód samochodu się unosi, lub nurkuje oraz także o to, ze jak nawalimy do bagażnika 400kg obciążenia żeby nie świecić w niebo tylko tak jak zawsze. To co piszecie ze jak jedziemy pod górkę to światła zmieniają ustawienie nie ma w ogóle sensu co wytłumaczyłem w jednym z poprzednich postów w tym wątku. Ale przynajmniej mam ubaw :) Dzięki! :cool2: U mnie w E90 jest bardzo wyraźny ruch soczewek podczas przyspieszania, hamowania, szczególnie z pełnym bakiem i zapakowanym kufrem. Także dobrze to widać ze jak wjeżdżam do jakiejś galerii handlowej na jej dach, to dopiero jak dodam mocniej gazu żeby przyspieszenie spowodowało podniesienie przodu i dociążenie tyłu, widać jak struga światła idzie w dół. Ale też nie tak , że nic nie widzę tylko do tej pozycji zanim przód się uniósł.

 

Pozdro!

 

P.S. Wszystkim którzy mylą ten system z działaniem, żyroskopu(myślą ze struga światła zawsze będzie w tej samej pozycji powiedzmy równoległa do początkowego układu odniesienia) odsyłam do mojego poprzedniego postu ;) System jest dynamiczny, a jazda pod górkę czy z górki, to nic innego jak jazda po płaskim dla dwóch samochodów znajdujących się w tym samym układzie odniesienia.

 

P.S.2 Obiecuje, że jak ktoś jeszcze będzie pisać ze ten system działa tak jak pisali do tej pory to albo to narysuje, albo zrobię animację żeby Was wyprowadzić z błędu. ;)

Opublikowano

Dla mnie to i tak te poziomowanie i spryskiwacze xenonow to wymysl urzedasow...

Spryskiwacze gowno daja, a samopoziomowanie skoro ma przeciwdzialac oslepianiu, to czemu w zwyklych lampach tez go nie ma? Przeciez tak samo samochod sie przechyta itp. i tak samo oslepic mozna.

bmw.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

xenon oślepia o wiele bardziej niż standardowa żarówka jak spojrzysz w światło to raz.

dwa jak jest tylko przykurzony nic nie widać dlatego spryski.

trzy może u niektórych samopoziomowanie nie do końca działa bo nik tam od nowości do sterowników nie zaglądał.

albo silniczki się zacinają.

w każdym razie u mnie jak jadę w nocy widzę jak promień światła non-stop skacze po poboczu ustawiając się w tym samym położeniu.

Nergal znów to piszesz o zasięgu.

w/g mnie to jest tak że zasięg jest ciągle taki sam czy pod górkę czy z górki.

tylko np. wjadą w dziurę albo jak buja samochodem lub jak napisałeś obciążenie z tyłu dojdzie.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Otóż to! Zasięg zawsze jest taki sam. A nie jak niektórzy piszą, że jak jadą pod górkę to się soczewki obniżają a co za tym idzie zasięg mniejszy ;)

U mnie jest to bardzo czułe, jak wjadę w dziurę to nie wiem czy sie ustawia bo całym samochodem wtedy trzęsie, ale jak przyspieszam, hamuje to jest bardzo widoczne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

właśnie.

a niektórzy mówią że to raz na parę sekund albo wcale :mrgreen:

przecież widać po pniach jak wiązka skacze non stop.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Co sekundę? To Ty chyba mnie nie zrozumiałeś. Napisałem że wykonywałem 3 ruchy na sekundę i czasem 1 lub 2 ruchy światła miały opóźnienia czyli z prostego rachunku wynika że największe opóźnienie to około 660milisekund. Co wciąż nie oznacza że światła pracują Jak przysłowiowa "lufa czołgu" Kolego gdyby to miało działać bez zwłoki to zastosowano by do sterowania żyroskop a tak nie jest więc się nie kłuć.

 

 

właśnie.

a niektórzy mówią że to raz na parę sekund albo wcale :mrgreen:

przecież widać po pniach jak wiązka skacze non stop.

 

 

Apeluję o czytanie ze zrozumieniem!!

 

Poza tym Kolego pete_wwa to nieprzeciętny hipokryta jesteś. Sam piszesz, że samopoziomowanie działa przy wjeżdżaniu i zjeżdżaniu z górki, Nergal pisze że to wtedy właśnie nie działa a Ty mu przyznajesz rację . Zdecyduj się chłopie bo wprowadzasz mega zamęt no chyba że tylko o to Ci chodzi...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wystarczy poczytać forum, użyć wyszukiwarki i jeden z pierwszych wyników i już masz odpowiedź.

Nie, nie będzie to legalne. Musisz mieć spryskiwacze reflektorów, samopoziomowanie reflektorów oraz same reflektory które są certyfikowane na światło xenonowe(podejrzewam, że te z aukcji oczywiście nie są certyfikowane).

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Mam pytanie...czy jeśli kupie przetworniki HID z takimi lampami http://allegro.pl/lampy-bmw-e39-95-03-ringi-xenon-d2s-h7-black-depo-i3645971462.html będzie to legalnie? tzn chodzi o policje i przegląd...

takie zenony nie będą legalne.

nie od widzimisię zależy , jak łapówki ktoś nie weźmie to nie przejdzie.

tutaj wrzuciłem Twoje pytanie bo to najlepszy temat:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=182817&start=90

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zależy od tego czy dajesz łapówki czy nie.

wymagania są takie jak kolega napisał wyżej.

temperatura barwowa nie jest ujęta w przepisach.

1.spryski po to że jak lekkim kurzem reflektor przekryje nic już nie widać.

2.czujniki położenia,nie powodujesz zagrożenia na drodze tym że oślepiasz tych co jadą z przeciwka.

poczytaj na te tematy ten dział to się dowiesz dużo ciekawostek.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
zależy od tego czy dajesz łapówki czy nie.

wymagania są takie jak kolega napisał wyżej.

temperatura barwowa nie jest ujęta w przepisach.

1.spryski po to że jak lekkim kurzem reflektor przekryje nic już nie widać.

2.czujniki położenia,nie powodujesz zagrożenia na drodze tym że oślepiasz tych co jadą z przeciwka.

poczytaj na te tematy ten dział to się dowiesz dużo ciekawostek.

 

 

Temperatura barwowa nie jest to fakt ale kolor świateł mijania już jest ujęty w przepisach właśnie, ma ono mieć barwę białą. O czujnikach położenia(domyślam że chodzi Ci o system poziomowania lamp) i o tych nieszczęsnych systemach oczyszczania lamp żadnej wzmianki. Powtarzacie nieprawdę a do ustawy zajrzeć się nie chce. Kilka stron wstecz opisałem wszystkie wymagania jakie są stawiane kierowcom jeśli chodzi o oświetlenie pojazdu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie powtarzam tylko widzę jak kuta... z przeciwka pomyka na zenonach i mi po oczach daje że jadę po omacku.

co do sprysków organoleptycznie wiem że jak się klosz przybrudzi nic nie widać.

a co do przepisów nie wiem ale zawsze mi poziomowanie sprawdzają.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
To, że coś Cię oślepia to nie oznacza z automatu, że nie jest legalne. Źle ustawione halogenowe światła mijania również oślepiają i nie mów że słabiej czy mocniej bo to jest śmieszne. Jak coś CI po oczach wali wieczorem to czy to będzie xenon czy latarka ledowa prosto w gały to i tak nic nie widzać. Tobie może i sprawdzają bo Twój rocznik wychodził fabrycznie z xenonem i widocznie w tym roku już wymagany był system samoczynnego ustawiania lamp. Jak Ci sprawdzają to poziomowanie? Powiedz mi czy zabrudzona lampa halogenowa świeci jaśniej niż zabrudzona lampa xenonowa? Czy Lampa halogenowa nie wymaga oczyszczania z brudu? Powiedz tak z ręką na sercu że to oczyszczanie pomaga podwyższyć bezpieczeństwo tylko w xenonach? Każda lampa się brudzi i w każdej lampie ogranicza to strumień światła. Montowanie takich systemów w lampach halogenowych poprawiłoby bezpieczeństwo w tym samym stopniu co w xenonach. Dlaczego więc jest takie ciśnienie w tej sprawie tylko na xenony?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

est takie ciśnienie bo ksenon świeci 2X mocniej niż najlepsza żarówka h1.

dla uproszczenia to jakbyś patrzył na słońce w południe i o zachodzie .

chyba się musisz trochę douczyć w podstawówce zanim brednie zaczniesz gadać że każda żarówka oślepia tak samo.

pierwsze z brzegu dane zebrane w lumenach.

Żarówka rowerowa 6V/2,7W 22

Dioda LED 100 (cree 200)

Żarówka H4 60/55W 1750/1000 długie/krótkie

Żarówka H1 55W 1550

lampa ksenonowa D2 3200

tak halogenowa lepiej świeci przez zakurzony klosz niż ksenon.

dlatego spryskiwacz niezbędny.

nie mówię już o pochlapanej błotem bo wtedy h1 dalej świeci a palnik już nie, może to jest spowodowane barwą światła.

to już jest moje odczucie i nie przeszkadza mi czy ktoś to ma czy nie bo wtedy sam jest poszkodowany ale nie oślepia innych.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

System poziomowania sterowany poprzez jakiś element zawieszenia połączony sterownikiem z podwoziem pojazdu jest obowiązkowy przy xenonach, spryskiwacze (plastik) lub wycieraczki (szkło) także są obowiązkowe, no i lampa musi być homologowana pod taki rodzaj światła.

Brak natychmiastowej reakcji lampy na zmianę położenia względem jezdni powoduje niebezpieczne oślepianie innych kierowców.

Zabrudzone lampy rozpraszają światło i powodują oślepianie innych kierowców. Są wyjątki w dyrektywach unijnych dotyczące starszych aut, ale one już tak wyszły z fabryki (BMW 7, Volvo itp.) ale szczegółów nie podam z głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.