Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przewaliłem już wszystko , parametry Ok , błędów brak , jedyne co mnie zaniepokoiło to różnica w obrotach miedzy silnikiem a sprzęgłem do 1tyś obrotów , powyżej jest prawie łeb w łeb obroty prawie identyczne , wina że mam dowalone mocy ? ale jak pisałem w trybie sport i ostro ognia nie wyczuwa się nawet , ręcznie przełączam jak się tylko szargam nie jadę też czuć wyraźnie zmiany biegów ,pozostało mi posprawdzać luzy na wale . przegubach itd . olał bym to ale gdzie się pojeździ przy 3 tyś obrotów , musiał bym ją za miesiąc sprzedać bo na mandaty nie wyrobił bym . Zauważyłem że słychać chyba pompę Wakum i to bardzo jak pracuje a jak zdejmę korek oleju to wali jak szalona , podciśnienie jest szczelne chyba kuźwa , podmienić kolektor i obadać czy co ? :mad2:

Ja chętnie bym spróbował dorobić nowe klapki lub kupić , ale brak :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.