Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podobno te filtry podnosza moc kosztem gorszej filtracji powietrza, stawiajac mniejsze opory przeplywu, i nie zaleca sie ich stosowania w warunkach drogowych gdzie wystepuje wiecej kurzu, pylu niz zwylke. NIe wiem co o tym sadzic, bo jesli tak jest to moze szlag trafic silnik skoro wymiana przypada co okolo 30 tys...Czytalem rowniez o filtrach DPF ze ich skrocona zywonosc bierze sie z faktu pogorajacej sie jakosci oleju silnikowego co ma miejsce w przypadku gdy silnik wchodzi w tryb wypalania filtra DPF a cykl ten jest przerywany przez zbyt krotka jazde i tym samym do oleju dostaje sie wiecej sadzy. wynikalo by iz aby zapewnic sobie dluzsza zywotnosc filtra DPF nalezy a) czesto jezdzic w trasy i b) czesciej wymieniac olej jesli jezdzi sie glownie na krotkich trasach aby jego jakosc stale pozostawala na wysokim poziomie, pomimo iz komputer bada jego jakosc i sam informuje o pozostalym przebiegu do wymiany....nie wiem czy nie skroce okresu i nie bede wymienial co okolo 20 tys zmiast 30 tys.co o tym sadzicie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytałem/słyszałem że może uszkadzać przepływkę. Ja bym tego nie założył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.