Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Powszechnie wiadomo, że auto z automatem pali więcej niz ze zwykłą manualną skrzynią (z moich doświadczeń wynika że średnio o jakies 1,5-2 l / 100km)

 

a czy ktoś sprawdzał jak to jest z jazdą na STEPTRONICu w trybie M (manual) ? Czy spalanie jest takie samo jak na AUTO czy mniejsze? tak z ciekawości pytam

Zbir
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mysle ze spalanie bedzie i tak wieksze niz w manualu .

 

Ja osobiscie nie lubie jezdzic na recznej w automacie .

 

Zapodaje D i jazda .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Patrząc na spalanie innych M52TuB25 ale w manualu to mój melex też pali do 2L więcej.

Co do jazdy M to pytanie tylko jak długo bedzie Ci sie chciało wahlować żeby sprawdzic spalanie? Mi sie po jakims czasie nudzi i daje spowrotem na D, a żeby było miarodajne to musiałbys spr od tankowania do tankowania.

Pozdro

Opublikowano

Powszechnie wiadomo, że jak się kupuje bumierkę to się nie patrzy na spalanie...ona spala tyle ile się do baku wleje :wink: :lol:

Na M jeżdżę wyłącznie w górach oraz po śniegu...przy mocy mojego potworka to niewielka różnica, która jest istotna tylko w sytuacjach specjalnych (jw).

Pozdrawiam

Jacek

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Powszechnie wiadomo, że jak się kupuje bumierkę to się nie patrzy na spalanie...ona spala tyle ile się do baku wleje :wink: :lol:

 

to po co w ogóle dział 'spalanie...' na tym forum. i po co diesle w bmw...

 

dobra, nieważne, pojezdzilem troche ostatnio w trybie M i średnie spalanie wyszło takie samo jak na auto. EOT

Zbir
Opublikowano
Powszechnie wiadomo, że jak się kupuje bumierkę to się nie patrzy na spalanie...ona spala tyle ile się do baku wleje :wink: :lol:

 

to po co w ogóle dział 'spalanie...' na tym forum. i po co diesle w bmw...

 

dobra, nieważne, pojezdzilem troche ostatnio w trybie M i średnie spalanie wyszło takie samo jak na auto. EOT

 

Spalanie w automacie jest wyższe z powodu większych strat w układnie napędowym (sprzęgło hydrokinetyczne i jego "poślizg"), oraz z powodu większego obciążenia silnika podczas postoju na biegu D. Nic więc nie da jazda z użyciem steptronica. Tyle moim zdaniem.

Opublikowano
Jazda z użyciem steptronica w trybie M przydaje się w zimie, gdy silnik już złapie temperaturę, a chcemy go szybciej dogrzać. Również gdy chcemy jechać pewniej w trudnym terenie.

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.