Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam BMW 520i z 92r. ostatnio robilem troche przy zawieszniu i min wymienilem gumy na tylnej belce, stukały to wymienilem, ale byl jeszcze jeden powod otoz podczas jazdy dziwnie trzesie mi samochodem, tak jak by od tunelu, abo z tylu. Dzieje sie tak przy okreslonej predkosci od 40-80 km/h , pozniej jest spoko. Czy moze ktos mial juz taki problem albo wie co to moze byc. Przy ostrym chamowaniu drgania czuc az na na kierownicy.
Opublikowano

moze cos z ukladme przeniesienia napedu - podpora walu - lacznik elastyczny wal/skrzynia - posprawdzaj te elementy.

 

A kola z tylu wywazone ??

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
odpowiedzialne za to może być:drążek środkowy,wachacze i nawet amorki
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano

Podepnę się pod temat....

Mam to samo... Zawieszenie na 1000000 % ok, koła też, wszystko porobione amorki 71 % sprawności (jak nówki), nowe tarcze luz na przekładni skasowany i niestety trzęsie. Ostatnim moim pomysłem jest właśnie podpora wału. Czy ktoś może wymieniał....?

I jeszcze jedno... Czy wał w podporze powinien trochę się uginać czy być na sztywno. U mnie się trochę ugina jak go ręką przycisnąłem będąc w kanale. To znaczy widać, że podpora poddaje się jak naciskam wał. I chyba trochę powinna bo jest w gumie..... Ja już sam nie wiem.... Pomóżcie :modlitwa:

Jak to jest u was bo mi się pomysły skończyły :(

Opublikowano

I jeszcze jedno... Czy wał w podporze powinien trochę się uginać czy być na sztywno. U mnie się trochę ugina jak go ręką przycisnąłem będąc w kanale. To znaczy widać, że podpora poddaje się jak naciskam wał. I chyba trochę powinna bo jest w gumie..... Ja już sam nie wiem.... Pomóżcie :modlitwa:

Jak to jest u was bo mi się pomysły skończyły :(

 

Tak powinien sie uginać, bo łożysko podpory jest osadzone w gumie. Powodem drgań oprucz jakiś nieprawidłowości w zawieszeniu może być nie wyważony wał napędowy (cały zespół napędowy) przeczyną niewyważenia może być niby banalne udeżenie kamienia w wał :!: to nie żart, wał napędowy jest bardzo delikatny na udeżenia boczne, jeśli już skończą Ci się pomysły co by tu jeszcze wymienić to proponuje wyważyć wał, ale na samochodzie, aby był wyważony cały układ przeniesienia napędu łącznie z główką ataku w moście i wałkiem sprzęgłowym. możesz mieć też skrzywioną półośkę lub wybity przegub, ciężko jest cokolwiek zdjagnozować przez internet.

Co do drgań przy hamowaniu to albo masz krzywe tarcze albo sumują się jednak jakieś luzy w zawiaszeniu.Proponje też doważyć koła na samochodzie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.