Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy przy temp ponizej 5 stopni ten podgrzewacz powinien sie załączyc?? czy trzeba właczyc ogrzewanie tylniej szyby i ogrzewanie na max?? dzis odpaliłem samochód (nawiew wyłączony, szyba tylnia też) pochodził z 5 min na wolnych obrotach i a podgrzewacz dalej zimny?? na kompie nie wywala błedy podgrzewacza pomóżcie :cool2:
  • Odpowiedzi 412
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przy pięciu stopniach powinien jak najbardziej się załączyć. ale musisz mieć właśnie nawiew odpalony, bo sygnał do uruchomienia idzie z climatronica. nie musisz ustawiać grzania na max, ale musi byc włączony nawiew. samo odpalenie podgrzewania tylnej szyby też automatycznie włącza climatronica.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
czy jak kupie używke to bedzie pasowac ze wszystkich e46 przed liftem(oczywiscie 320d) czy są jakies rożnice w oprogdamowaniu?? trzeba cos adaptowac?
Opublikowano
Witam, w związku z podgrzewaczem i ja mam pytanie. Czy podgrzewacz najlepiej wymontować przy wymianie płynu chłodniczego czy istnieje możliwość wymontowania go bez dużej utraty tego płynu?
Opublikowano
a jak mam zwykła klime?? wystarczy ze włacze nawiew??

 

tak wystarczy.

 

czy jak kupie używke to bedzie pasowac ze wszystkich e46 przed liftem(oczywiscie 320d) czy są jakies rożnice w oprogdamowaniu?? trzeba cos adaptowac?

 

podgrzewacze są takie same przed i po lifcie

Witam, w związku z podgrzewaczem i ja mam pytanie. Czy podgrzewacz najlepiej wymontować przy wymianie płynu chłodniczego czy istnieje możliwość wymontowania go bez dużej utraty tego płynu?

 

wymienisz spokojnie, jest on umieszczony w najwyższym punkcie układu chłodzenia więc płynu ucieknie minimalnie, jak to zrobisz umiejętnie

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
to ja mam jeszcze pytanie - czy do 330d M57 po lifcie będzie pasować podgrzewacz z 320d M47 przed liftem?
Opublikowano

Adam093 ile zaplaciles za plytke i czy naprawde nowa , czy "nowa-uzywana" ;) ?

 

------------------------

 

A czy blad podgrzewacza moze powodowac nie dogrzewanie silnika ? bo dzis przy -12C wskazowka temp. mi sie zatrzymala ze 2mm przed pionem i wiecej za nic nie chciala pojsc, po 22km jazdy) . W tamta zime nawet przy -22C stawala w pionie po mniej jak 10km.

 

320d M47 136KM 2000r., EGR odpiety juz od ok 80tys km (zaslepione przewody podcisnieniowe ktore nim sterowaly).

 

Podpialem INPE i oto co wyplula :

 

http://img130.imageshack.us/img130/6122/image1is0.jpg

 

I teraz zagadka - co powoduje nie dogrzewanie plynu - podgrzewacz czy termostat EGR'u ?? Bo nie wiem ocb z tym bledem EGR'u, czy to jest po prostu blad dlatego ze mam wypiety EGR czy dlatego ze termostat EGRu padl ??

 

z gory dzieki za pomoc !

pozdro

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Padniętego termostatu Ci komputer nie pokaże, za niedogrzewanie w trasie odpowiada głowny termostat za szybkość poczatkowego nagrzewania również główny oraz egru. Ja nie wymianiełem płytki zamówiłem nowy podgrzewacz bo jak pisałe mpłytka jest wyjarana na wylot. Dlatego jak przyjdzie nowy i go ząłoże to tego mogę odsprzedac komuś komu się coś innego upaliło w jego :)
Opublikowano

Adam093 zamówiłeś nowy z ASO? kiedyś pytałem z ciekawości to 1300zł prawie ...... czy masz na myśli " nowy-używany z allegro" bo taka używka najprędzej tez będzie zepsuta. raczej szczęśliwy traf żeby kupić na allegro sprawny.

 

Podgrzewacz poniżej temperatury -5 stopni, dogrzewa płyn cały czas do temp. +86, więc jeśli jest niesprawny też może powowdować niedogrzanie silnika mimo sprawnych termostatów.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
to jak jest poniżej -5 c to podgrzewacz działa prawie non stop to chyba ja mam zepsuty ten podgrzewacz bo wymieniłem termostat bo myślałem że jest do bani a to może być tak że jest dobry a podgrzewacz nie działa ,a jak jedziecie tak piątym biegiem 70 km/h to grzeje wam się do konca np. po przejechaniu 15 km bo ja mam wskaźnik dopiero za pierwszą kreską zawsze troszke brakuje a jak jade szybciej tak ponad 100km /h to grzeje się bardzo szybko temperatura spada dopiero jak właśnie jade dużo wolniej więc to jest ten podgrzewacz dzięki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podgrzewacz ma za zadanie szybciej dogrzac ciecz chlodzaca i pozniej sie automatycznie wylacza, jesli temp. spada ci jadac spokojnie na 5 biegu to wina ktoregos termostatu.
Opublikowano
Padniętego termostatu Ci komputer nie pokaże, za niedogrzewanie w trasie odpowiada głowny termostat za szybkość poczatkowego nagrzewania również główny oraz egru. Ja nie wymianiełem płytki zamówiłem nowy podgrzewacz bo jak pisałe mpłytka jest wyjarana na wylot. Dlatego jak przyjdzie nowy i go ząłoże to tego mogę odsprzedac komuś komu się coś innego upaliło w jego :)

 

Ok to napisz jeszcze czy to nowy-nowy czy nowy-uzywany podgrzewacz :). I ile Cie kosztował ?

 

Podgrzewacz ma za zadanie szybciej dogrzac ciecz chlodzaca i pozniej sie automatycznie wylacza, jesli temp. spada ci jadac spokojnie na 5 biegu to wina ktoregos termostatu.

 

Temperatura mi nie spada, po prostu nigdy nie osiąga roboczej wartości.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli wskazowka nie dochodzi do pionu to tez moze byc wina ktoregos termostatu, albo czasem jest tak ze wskaznik temp. zle pokazuje a faktycznie jest wszystko ok i wtedy nalezy zrobic kalibracje zegarow (RESET), test 21 w ukrytych funkcjach OBC.
Opublikowano
No to mój wymieniony i musze wam powiedzieć że jestem tym 1% szczęśliwcem który kupił nowy używany sprawny ;) najpierw go oczywiście rozebrałem i wsyztsko było ok bez przebarwień itd. Założyłem odpowietrzyłem i silnik nie wariuje na obrotach, po 5 sekundach podgrzewacz zrobił się bardzo ciepły no i tem idzie do góry w mgnieniu oka ;)
Opublikowano
No to mój wymieniony i musze wam powiedzieć że jestem tym 1% szczęśliwcem który kupił nowy używany sprawny ;) najpierw go oczywiście rozebrałem i wsyztsko było ok bez przebarwień itd. Założyłem odpowietrzyłem i silnik nie wariuje na obrotach, po 5 sekundach podgrzewacz zrobił się bardzo ciepły no i tem idzie do góry w mgnieniu oka ;)

 

Ile dales i z ktorego roku jest ?

 

Poprosze na PW nick'a sprzedawcy :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Wyciagnalem wczoraj swoj. Uszkodzenie identyko jak u kameleon3000 - zimny lut na miejscu wlutowania styku wyjsciowego na 1 grzalke. brak przejscia. nie widze sensu zanoszenia tego do serwisu , wystarczy podgrzac to miejsce mala lutownica (ja uzylem 25W oporowej) i juz ponownie jest przyjscie i styk jest przylutowany. Wyjscia pierwszych 2 mosfetow takze "roztopilem" i zlutowalem od poczatku.

 

Zlozylem, skasowalem blad inpa, przejechalem 8km w sumie - blad nie wyskoczyl znowu poki co. ale dalej chyba troche wolniej mi dogrzewa plyn jak tamtej zimy.

 

Jak mam odpiety EGR to termostat EGR wogole ma wplyw na szybkosc nagrzewania sie silnika?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Oczywiście że odpięty Egr wpływa na szybkośc nagrzewania się samochodu, ja zaobserwowałem to na swoim aucie, ponieważ miałem uszkodzony elektrozaworek sterowania otwarciem Egr i zawór wcale nie pracował więc był zamknięty, samochód nagrzewał mi się po 10km teraz kiedy zaworek wymieniłem i zwór Egr pracuje jak należy, samochód nagrzewa mi sie po 6km, także na 100% odpięty zawór Egr jest przyczyną wolniejszego nagrzewania silnika.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Oczywiście że odpięty Egr wpływa na szybkośc nagrzewania się samochodu, ja zaobserwowałem to na swoim aucie, ponieważ miałem uszkodzony elektrozaworek sterowania otwarciem Egr i zawór wcale nie pracował więc był zamknięty, samochód nagrzewał mi się po 10km teraz kiedy zaworek wymieniłem i zwór Egr pracuje jak należy, samochód nagrzewa mi sie po 6km, także na 100% odpięty zawór Egr jest przyczyną wolniejszego nagrzewania silnika.

 

Z odpietym EGRem jezdze juz ciagle z 3lata. I w tamta zime silnik nagrzewal mi sie szybciej.

 

Takze probuje dociec jak jest z termostatem EGRu ...na zdrowy rozum to nie ma wplywu na nagrzewanie sie teraz skoro egr jest odpiety, mam racje?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.