Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 412
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam nie mam już pojęcia co jest grane z tym podgrzewaczem.Do póki się nie aktywuje napiecie 14.3 14.4 podczas jazdy nie raz i 14.5

 

jak się aktywuje to huśta od 13.8 v do 13.2v i tak w koło.

 

Myślałem,nad podniesieniem obrotów o 10/20 disem ale zrobiłem test trzymając gaz deczko wyżej i to samo

 

Dałem też drugą masę do podgrzewacz tzn pierwsza masa to połączenie podgrzewacz->pompa wspomagania a ja kablem rozruchowym złapałem za śrubę podgrzewacz a drugi kabel do kielicha ale efekt ten sam

 

zastanawia mnie kwestia dogrzewania samochodu

 

przykładowo mam teraz około 1stp na plusie auto złapie po około 13km te 89stp to teraz jadąc z odłączonym podgrzewaczem ile więcej trzeba km przejechać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17500 m.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Maniek dolicz ok456m bo po drodze skończy się paliwo i na stacje trzeba zjechać a przy tankowaniu jak każdy wie silnik gasimy...
Opublikowano

Cos dlugo lapie ta temp....

Napisz na ile ustawiasz temp na klimatroniku, chyba nie maxa ?

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

znaczy ja jak startuje ustawiam nawiew na 22stp i dmuchawa na dwie,trzy kreski

 

hmm pion ciezko mi powiedzieć jutro to zobacze jak będę jechał ale około 6KM to jest pion ale wtedy ma około 80stp 79stp dopiero tak

 

egr pracuje

 

sterownik świec grzeje,świece nowe

 

termostaty dwa półtora roczne

Opublikowano
Staszek kiedyś pisałeś że chcesz kupić miernik cęgowy do pomiaru natężenia prądu grzałek, więc chcę ci powiedzieć że klasyczne mierniki cęgowe służą do pomiarów prądu zmiennego a w samochodach mamy prąd stały.Co prawda grzałki chyba są zasilane pulsacyjnie ale i tak z tych pomiarów byś się wiele nie dowiedział.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Przekopałem cały internet odnośnie spadków napięcia i przygasania oświetlenia wnętrza i znalazłem tylko takie informacje:

 

 

 

1. Również mam problem z podrzewaczem cieczy. Mianowicie obroty fajują, oraz np przy włączonym oświetleniu w środku, widać jak światło przygasa jakby podgrzewacz chciał się załaczyć i nie mógł i co chwile próbował - stąd pewnie falowanie obrotów. Czy ktoś może podrzucić od czego zacząć sprawdzanie tej usterki?

 

 

 

2.Nie wiem co jest przyczyna usterki... gdy odpalam samochod przy zimnym silniku musze to robic przy wylaczonym klimatroniku - kiedy jest wlaczony obroty silnika faluja, przygasa nawet swiatlo w kabinie... gdy przejade kawalek i wskazowka temperatury dojdzie do pierwszej bialej kreski wlaczam klimatronik - wtedy na zagrzanym silniku jest juz wszystko w porzadku, obroty nie faluja swiatlo nie przygasa... a i gdy wlacze klimatronic temp na wskazniku spada prawie pod niebieskie pole ale po kilometrze zaraz sie ppodnosi ( wnioskuje ze to akurat nie jest problem ) ale skad to dziewne zachowanie na zimnym silniku????

 

 

 

3.mam ten efekt migotania .. ciekaw jestem co jest przyczyna --po wyłączeniu klimy wszystko gra,migotanie ustaje

 

 

4.U mnie powodem była uwalony podgrzewacz wody --zwarcie =duże obciążenie--po wyłączeniu go problem znikł

 

5.Po kilku letnim obcowaniu z bmw teraz wiem ze jak podgrzewacz prawidlowo dziala to swiatla beda lekko przygasac, az silnik nie osiagnie wlasciwej temperatury, wtedy podgrzewacz sie wylacza i wszystko wraca do normy, Tak samo jest z falowaniem silnika.

 

6.U mnie tez faluje,a jeszcze wogole swieczek nie wymieniałem.Poza tym cos jest z tym poborem pradu bo widać wtedy,ze swiatlo w kabinie przygasa i rozjasnia.Mysle,ze nie ma co się przejmować tym.

 

7spadek napiecia, dmuchawa ma moc kilkuset Wattów, podgrzewacz w dieslu do tego tez ladnie pozera prad i alternator 150A ma chwilowe wahania napiecia z regulatora

 

 

 

Myślałem jeszcze nad zakupem regulatora Valeo za 350zł :mad2: ale jeśli by było coś nie tak z nim to po włączeniu ogrzewania(jak już podgrzewacz przestanie grzać),xenony,radio to powinno też pulsować.. a tutaj nie pulsuje tylko 14.4 trzyma

 

 

Eh sprawdziłem już tak

 

1.Punkty masy w e46,przeczyszczone kable przy akumulatorze + jak i -

2.Przy rozruszniku każdy kabel

3.Pod maską wszystkie miejsca gdzie się da

4.Pod spodem przy podłużnicy to samo

5.przy alternatorze

6.przewody od podgrzewacza

 

Dwa regulatory używki to samo

 

Dwa alternatory to samo

 

TRZY PODGRZEWACZE TO SAMO

 

 

nie ma na to rady.Jedyne rozwiązanie to miernik cęgowy albo ECU gdzieś zle steruje podgrzewaczem.

Opublikowano
Może twój alternator nie jest wystarczającej mocy aby bez spadku napięcia zasilić zwiększone obciążenie spowodowane znacznym poborem mocy przez podgrzewacz ? i z tego powodu komputer odłącza podgrzewacz a jak napięcie podskoczy to go załącza i tak się robi huśtawka

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

eh miałem zamówić sobie pasek contitecha tylko ORI BMW za 200zł żeby nie było pisku przy uruchamianiu.W sumie nie mam bo założyłem swój stary ori BMW tylko,że delikatnie się szarpie już..

 

kusi mnie zakup miernika cęgowego UNIT 203 cena 130zł mierzy do 400A prądu

 

tylko hmm co ja go będę używał z parę razy pomierzę

 

ale jechać do elektryka jakiegoś to co mi da pomiar prądu jak będzie silnik nagrzany.To trzeba rano sprawdzić jak się uruchomi i trza było by zostawić auto

 

sam nie wiem jeszcze czy pasek czy miernik jedną rzecz mogę kupić

 

bardziej mi po głowie ten miernik chodzi..ciekawość... jaki prąd bierze podgrzewacz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież dostałeś od ciotki z usa 1000 pln a kupiłeś tylko akumulator i prostownik..więc starczy na pasek i miernik :? czy resztę wydałeś na karpia w rybnym?! :roll: dzisiaj byłem w biedronce i jest po dychu za kilogram :shock:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Prostownik 220zł

 

Akumulator 256zł+30kaucja bo stary zostawiłem

 

Perfumy Bossa NO6 szare przecena była z 220 na 120zł 50ml to grzech było nie wsiąść

 

Miernik Uniwersalny zamówiłem 50zł

 

Regeneracja Alternatora 100zl

 

Kurtka Diverse 250zł

 

 

tak,że zostaje mi albo cegowy albo pasek

 

Ale... jednak chyba pasek dla tego,że.Miernika cęgowego użyje tylko raz albo dwa.Gdybym nie kupił multimetra za 50zł może i bym cęgowy zamówił bo on też ma w sobie multimetr

 

Zmierzyć dwa razy i po to by leżał.Ja nie elektryk,że będę tego używał co jakiś czas.Fakt jak by był to by był

 

Ale bardziej mi się widzi ten pasek zakupic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co Ty Staszek..jak będziesz chodził w dresie pumy i kurtce diverse? Przecież to nie pasuje do siebie :duh: na dodatek perfum bossa..przecież są perfumy pumy :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Co Ty Staszek..jak będziesz chodził w dresie pumy i kurtce diverse? Przecież to nie pasuje do siebie :duh: na dodatek perfum bossa..przecież są perfumy pumy :?

 

pumy zielone +armani mam w domu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aaa to sorry :oops:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Miernik cęgowy unit 203 zamówiony :norty:

 

Wreszcie zagadka dobiegnie rozwiązania jaki jest prąd po uruchomieniu samochodu i podgrzewacza,czy przekracza 150a czy nie :norty:

Opublikowano
Mam nadzieję że ten miernik dobrze mierzy natężenie prądu stałego.W opisie tego miernika jest zaznaczone że jest przeznaczony do takich pomiarów ale w mojej praktyce to mierniki cęgowe mierzyły tylko natężenie prądu zmiennego, widocznie postęp techniczny zrobił swoje.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Stachu jak Ci wyszły pomiary prądowe ?

Kiedyś pisałeś że kupiłeś ładowarkę do akumulatorów nie wiem jaki model ale jako że często miałeś problem z ładowaniem to Ci wkleję linka o ładowaniu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

to tak

 

przy akumulatorze cienki czerwony kabel 26A

 

gruby czerwony 30A

 

czarny około 3,4A

 

podgrzewacz jak obroty skakały na biegu jałowym od 14.1 do 13.5v to tak na kablu czarnym przy podgrzewaczu:

 

od 85 do 102A wahania

 

na kablu czerwonym od podgrzewacza od 88 do 104A wahania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.