Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 412
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podsumowując... Dorwij skądś sprawny podgrzewacz, kompletny. Żeby nie było, że coś z grzałkami lub płytką nie tak... :shock:
Opublikowano

Witam dzisiaj było -6stp odpaliłem auto rano i falowanie obrotów przy włączonym podgrzewaczu było większe...tzn w teście zegarów napięcie z 14v leciało aż do 13.2v i od nowa na 14v i teraz takie coś:

 

jadę jak obroty falują... i pomimo dodawania gazu... nie rośnie napiecie tylko dalej skacze tzn pomimo dodawaniu gazu skacze 13.4 do 14v ale jak puszcze gaz to potrafiło zlecieć do 12.8v :shock: i od nowa na 14.. przy puszczeniu gazu zleciało zawsze niżej jak podgrzewacz przestał grzać to już spokój 14.2ładowanie dodam jest to na dwóch podgrzewaczach z 2004r oba

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stachu napisz książkę "Sam naprawiam: Elektryczny podgrzewacz płynu chłodzącego 320d M47", wydaj - sprzedaż trochę egzemplarzy to i zarobisz na naprawy :cool2:
Opublikowano

Stachu jak podgrzewacz nie nie grzeje ładowanie powinno być 14.4/14.5

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Po włączeniu xenonów jak podgrzewacz nie grzeje to mam 14.2v... a jak grzeje spadki do 13.2v a po puszczeniu gazu do 12.8v nawet i szarpnie autem ładnie :shock:
Opublikowano

"Moda na beton, odcinek 5443"...

 

Już do Ciebie jedzie http://www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/len_rogers/2005/jan01/daf-beton.jpg

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Witam nowe spostrzeżenia:

 

Wczoraj wkurzyłem się bo nie dość,że spadki napiecia przy podgrzewaczu są od 14.1 do 13.1v i tak w kołko to podczas jazdy jak podgrzewacz pracuje i jedzie się stałą prędkością lub dodaje gazu to napięcie nie rośnie TYLKO DALEJ SKACZE do póki pracuje podgrzewacz

 

i wczoraj założyłem też regulator napięcia ale od drugiego alternatora(szczotki na nim są o wiele mniejsze bo na moim zostały do ori regulatora dołożone nowe) i co zauważyłem na postoju jak xenony włączone itp to podczas lekkich przegazówek mam 14.4 a nawet 14.5 się pojawi...czego na moim nie było...podczas jazdy 14.3 z porywami na 14.4 ale teraz... po uruchomieniu podgrzewacza obroty dalej skakają tak jak skakały lecz co znikło:

 

to,że na tym regulatorze co wczoraj założyłem jak jadę samochodem i dodaje gazu a podgrzewacz pracuje to nie ma żadnych skoków...ciągle 14.3 jeśli puszczę gaz to spadnie do 13.3 ale jadąc jest non stop 14.2 14.3.... a na moim regulatorze mimo jazdy dalej skakało

Opublikowano

coraz bliżej, widac betoniarka działa mobilizująco ;)

powinno byc 14.0 na postoju przy pelnym podobrze mocy (podgrzewacz + inne odiobrniki)

gdy podgrzewacz przestanie pracowac 14.4/5

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
mam pytanie zabzpieczenia termiczne są na płytce podgrzewacza?? czy na grzałkach? bo szukam i nie widzę tych blaszek co się niby wygina
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam - mam szybkie pytanie - kupiłem auto z odłączonym jednym przewodem od podgrzewacza i nie wiem gdzie go poprawnie podłączyć? Przewód ten jest w czarnym peszlu, na którego końcu jest czerwony pasek (podejrzewam ze to "+"). Pomożecie?
Opublikowano

Plus do podgrzewacza musisz zdjac taką osłonkę plastikową z podgrzewacza i tam ukaże się sruba do przykręcenia przewodu.

Drugi przewód od podgrzewacza do pompy wspomagania

Opublikowano

Odnośnie przygasania świateł znalazłem post jakiegoś kolesia z takim samym problemem

 

 

UDAŁO SIĘ!!!!!!!! byłem u mechanika dziś , został założony nowy regulator napięcia( BMW ) , i światła dalej przygasały tak jak wcześniej :cry2: .

Zaczęli szukac od nowa co to jest :?: :?: .Aha Spowrotem został założony stary Regulator Napięcia. Koniec końców okazało się że to Podgrzewacz Przepływowy Elektryczny , znajduje się on w komorze silnika ,z lewej strony zaraz za kielichem (takie prostokątne pudełeczko z podłączonymi czarnymi wężami ). Został on odłączony i światła przestały przygasać :cool2

DLACZEGO: Światła przygasały bo ten podgrzewacz w pewnym momęcie zaczynał mieć zwarcie i pobierał dużo energii tak że aż światła przygasały.

DO CZEGO SŁUŻY: Z tego co się dowiedziałem, to jak sama nazwa wskazuje do podgrzewania płynu w układzie odpowiedzialnym za ciepło w kabinie (żeby szybciej było ciepło np. zimą w kabinie nim się silnik nagrzeje).

ILE KOSZTUJE? : Dużo bo nie ma zamienników i cena wynosi 1100-pln

 

 

tak więc podgrzewacz idzie do naprawy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ,zauwazylem ze przy niskich temperaturach zaczela mi sie dluzej grzac bmw i nie ma podniesionych obrotow na zimnym silniku zapewne walniety podgrzewacz, nie wiedzialem jak go sprawdzic i dotykalem tych pompek co sa nad podgrzewaczem ale nie bylo czuc zeby pracowaly jutro wymontuje pogrzewacz ale pierwsze z rana dokaldnie sprawdze go i zobacze co jest w srodku grane, zimne luty moge rozgrzacz taka spawarka do plastiku grzeje do ok 450stopni ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dotknij podgrzewacz po kilku minutach od uruchomienia silnika. Gorący - działa, zimny - nie działa. Tylko żeby się włączył, powinna być odpowiednio niska temp. powietrza, bodajże 7 stopni...
Opublikowano

Ja miałem 2 podgrzewacze jeden mój z auta 2004r potem drugi z allegro 2004r

 

na obu to samo czyli inpa aktywacja grzania na 60% po 5,6 sekundach podgrzewacz jak ogień jeden i drugi wniosek? grzeją..

 

po zamontowaniu i odpaleniu fury przy +3stp i uruchomieniu klimatronika na 22stp obroty falują tak aż widać jak lampka oświetlenia przygasa(licznik itp nie)

 

wtedy napięcie w teście zegarów jak i mierząc prosto z aku skaczę z 14v na 13.2v i tak w koło a jadąc samochodem i dodając gazu i nagle puszczająć jest spadek z 14v do 12.1v czuć aż szarpnięcie na aucie.Kolejno wysłalem do kolegi z forum do naprawy dwa moje.. okazało się,że miały zimne luty.. ok wszystko zostalo poprawione no i test i to samo..szarpanie obrotami bardzo.Kolejno były dwa alternatory sprawdzone.. jeden po regeneracji drugi mój stary.. to samo.. kolejno dwa używane regulatory napięcia na każdym to samo...

 

Poczytałem w necie i były dwie osoby jedna kupiła nówkę z aso za 1000zł po czym też falował NOWY

 

a drugiej osobie działo się to co mi czyli przygasły światła. KAŻDY STAWIAŁ NA REGULATOR NAPIECIA WIĘC KUPIŁA TA OSOBA NOWY OE BMW BO zamienników do Valeo alternatora nie ma

 

i co ? dalej to samo...

 

okazało się u tej osoby,że podgrzewacz w pewnym momencie miał zwarcie przez co pobierał 2x prądu

 

Były u mnie też czyszczone wszystkie styki od akumulatora,od rozrusznika.. każdy jeden na błysk.. masa pod samochodem też

 

i dalej to samo

 

Zakupiłem też od kolegi z forum bmw sport podgrzewacz jego zamontowałem 3 w nocy odpalam auto na dworze +4stp włączam ogrzewania na ponad 20stp i zonk :shock: napięcie w teście licznika leci od 14.1v do maks 13.8v :shock:

 

Włączyłem z ciekawości ogrzewanie tylnej szyby to samo.. do maks 13.7v leci i falowanie minimalne ..

 

Co kolejnego ustaliłem na tym kupionym podgrzewaczu jadąc też napięcie na drugi dzień skakało 14.0 do 13.1v ale... co dziwne NIE BYŁO ŻADNEGO SZARPNIĘCIA CZUĆ ANI NIC... a podłączyłem moje i od razu dyskoteka i szarpnięcie po puszczeniu gazu w trakcie jazdy

 

 

i taka Ciekawostka:

 

Po wymuszeniu grzania na 90% podgrzewacza przy uruchomionym aucie slychać tylko ra jak zafaluje wskazówka,że aktywował sie i tyle... a po podłączeniu zeby komputer sterował zaczyna się dyskoteka

 

Aha i wtedy co podgrzewacz chodzi.. mimo jazdy tzn dodawania ciagle gazu napięcie dalej skacze sobie..

 

 

Tak więc 3 podgrzewacze sprawdzone

 

2 alternatory

 

2 regulatory napięcia

 

kable wszystkie wyczyszczone

 

akumulator nowy

Opublikowano
jednak dziala bo pochodzilo auto troche i jak go dotykalem to byl goracy ale duzego spadku napiecia nie mialem pokazywalo mi na wlaczonych swiatlach i nadmuchy wraz zradiem 14.1 13.9V wiec tak jakby slabiej grzal, da sie w kompie zaprogramowac z jaka moca ma grzac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.