Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 412
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tutaj fotka jak wyglądały przygotowania do wymiany podgrzewacza :D

 

dodam,że pod tymi kocami itp pod spodem jeszcze są też inne

 

http://zapodaj.net/603a7ba626405.jpg.html

 

 

jedna osoba zacisneła ręką węża i przechyliła podgrzewacz do góry natomiast ja wypiąłem drugą końcówkę wężą trzymając ją zaciśniętą i tak oto przemieniłem..płynu uleciało maks jakieś 2 zakrętki po ''buskowiance'' :cool2:

Opublikowano
dobrze ze skóry z sarny nie użyłeś ;p

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Fotki mojego podgrzewacza zdemontowanego z auta 2004r

 

Numery software podgrzewacza

 

http://zapodaj.net/e714ab2e76130.jpg.html

 

 

Podgląd po zdemontowaniu obudowy

 

http://zapodaj.net/c41fee8b286e7.jpg.html

 

 

Po zdemontowaniu płytki 4 torxy

 

 

http://zapodaj.net/2799a5a36a62d.jpg.html

 

 

Tutaj jest taka jak by taśma termo przewodzącą pod którą są te niby zimne luty odkleja sie nią bardzo łatwo

 

http://zapodaj.net/6f3ec6e7efdfa.jpg.html

 

 

Po odklejeniu taśmy-od razu widać na samym środku jak jest tam aż takie spękane..

 

http://zapodaj.net/6b65c7b97b4d5.jpg.html

 

 

Ogólny widok na płytkę

 

http://zapodaj.net/e422b7ae82e9b.jpg.html

 

http://zapodaj.net/ee0007c56bcf9.jpg.html

 

 

Grzałki

 

http://zapodaj.net/07b37b6989e68.jpg.html

Opublikowano
dobrze ze skóry z sarny nie użyłeś ;p

 

Taki diesel to prawdziwy dzik, ja bym uzyl skory z dzika!

W ogole to te skory po co sa? Zeby silnikowi zimno nie bylo jak podgrzewacza nie ma?

Opublikowano
dobrze ze skóry z sarny nie użyłeś ;p

 

Taki diesel to prawdziwy dzik, ja bym uzyl skory z dzika!

W ogole to te skory po co sa? Zeby silnikowi zimno nie bylo jak podgrzewacza nie ma?

tyle ze sarne juz upolował to i skóre ma :wink:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Witam odebrałem dzisiaj alternator od elektromechanika koszt 97zł ale co lepsze...dzisiaj przyszedł mi też ten co zamówiłem :mad2: za który zapłaciłem 195zł

 

i teraz mam dylemat...który zakładać do auta... w tych zregenerowanym zostało:

 

1.w środku z płynu od wspomagania oczyszczone...mówi koleś nie że tam pływało wszystko w płynie...nalot był...

 

2. do ori regulatora założone nowe szczotki

 

3. te kółka co szczotki po nich chodzą na nowo obwinięte czy jakoś tak

 

4.łozysko tylne wymienione

 

5.przednie nasmarowane

 

 

co do altka który doszedł.. akurat jak jechałem po odbiór swojego... to zabrałem ten co dzisiaj przyszedł by koleś sprawdził to ładowanie okej tylko dodał za wcześniej czy za pozno troszkę wstaje ten co przyszedł

 

 

i tutaj pytanie jak z mojego dymiło się...był zalany olejem to lepiej montować ten co przyszedł czy ten niby zregenerowany??

Opublikowano
Witam mam takie pytanie ponieważ chce jutro z rana to sprawdzić.. w inpie w engine w Activate jest możliwość uruchomienia podgrzewacz w skali 5-95% i tutaj pytanie mam...czy jeśli uruchomię auto..Lecz klimatronika NIE i ustawię w inpie np 60,70% od razu.... to pomimo nie włączonego klimatronica...podgrzewacz powinien robic się gorący jeśli jest sprawny??
Opublikowano

Witam sprawdziłem dzisiaj ten test... odpalam auto KLIMATRONIC WYŁĄCZONY... i uruchamiam test... od 5 do 95% ustawiłem pierw 50% ale za chwilę dałem mu 70%.... idę sprawdam pod maskę...wąż od chłodnicy zimny... a podgrzewacz po 30sekundach jak ogień... wyłączyłem test...

 

tylko dziwne jest to,że uruchamiając auto... z klimatronicem nie jest on od razu tak gorący... jak w teście....(chyba,przez to,że komputer steruje nim i od razu mu wplanik nie daje na full)

Opublikowano

Podgrzewacz najlepiej sprawdzić inpą tzn:klimatronic wyłączony i wymuszamy inpą uruchomienie podgrzewacza.. i sprawdzić jak zacznie robić się gorący to grzeje... dodam raz na tym nowym mi wyskoczył błąd na kompie jak chcialem zrobić inpą test..ale skasowałem i cisza... w dodatku w tych nowych podgrzewaczach komputer steruje grzałkami impulsowo..tzn obroty nie falują non stop..uruchamiamy auto obroty falują..ale jak sie przyjży raz na jakis czas ustaną i znów bo komputer załącza grzłaki...

 

w dodatku to,że obroty falują nie ma nic związanego z USZKODZENIEM PODGRZEWACZA jeśli chodzi o podgrzewacze NOWEGO TYPU tak samo nie ma tutaj znaczenia,że coś nie tak z ALTERNATOREM JEST

 

Pewna osoba z innego forum bmw na swoim podgrzewaczu miała falowanie obrotów->kupiła z allegro drugi to samo->POSTANOWIŁA ZAMÓWIC Z ASO NÓWKĘ ZA 1000ZŁ i co? to samo obroty falowały na tym NOWYM

 

 

Według mnie najprościej sprawdzić to..inpa i ręczna aktywacja(Z WYŁĄCZONYM KLIMATRONICEM!!!) u mnie po daniu 70% mocy... 10 sekund i nie szło go dotknąc... natomiast jeśli włącze klimatronic i komputer nim steruje...to widzę nigdy tak sie nie nagrzewa jak na teście w inpie.. .MYŚLĘ ZE JEST TO SPOWODOWANE TEMPERATURĄ JEŚLI JEST NA PLUSIE PODGRZEWACZ NIE BEDZIE TAK GRZAŁ JAK BY BYŁO -10STP.Podejrzewam,że uruchamiając podgrzewacz przy -7/-10stp zacznie sie robić bardziej gorący.

 

w dodatku dobrze jest sprawdzić miernikiem rezystencję grzałek

 

wszystkie powinny mieć 0.9ohm

 

Odnośnie zabezpieczenia termicznego w nowym typie podgrzewacza,czegoś takiego nie zauważyłem podejrzewam,że jest to tylko w starszym typie..ponieważ w nowszym jest to pewnie inaczej rozwiązane bo.. nowy podgrzewacz różni się elektroniką znacznie w stostunku do starego.

Opublikowano

Cześć,

 

parę dni temu zaobserwowałem u siebie falowanie obrotów, słychać to również na zewnątrz, silnik według pewnej stałej amplitudy podnosi i obniża obroty. Dodatkowo, wraz z falowaniem obrotów, przygasa delikatnie oświetlenie. Zacząłem podejrzewać podgrzewacz, po wyłączeniu climatronica obroty trzymają stały poziom. Czy to oznacza jego uszkodzenie?

Opublikowano
sprawdz w inpie czy masz błedy jak nie ...odpal w inpie test podgrzewacza jak grzeje to jest okej.Falowanie obrotów BYŁO NAWET NA NOWYM ORI Z ASO PODGRZEWACZU
Opublikowano

zależy jak bardzo przygasanie..jeśli bardzo to można by się alternatorowi przyjrzeć..jeśli tak delikatnie w środku pulsują to logicznę,że jak podgrzewacz bierze 120A a alternator ma 150A do tego dochodzi grzanie świec...

 

obroty falują dla tego,że podgrzewacz co chwila daje sygnał/impuls do grzałek.. przez co są delikatne skoki napięcia i masz przygasanie(TYLKO TAK JAK MÓWIĘ ZALEŻY JAK BARDZO)

Opublikowano

Bzdura

Nic nie ma prawa przygasac nawet jak wlacze wszystkie odbiorniki, ogrzewanie, radio na full itp

Wmawiasz to sobie staszku, ok ale na litosc nie głoś takich tez bo to bzdura

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

z tym przygasaniem to według Ciebie co może być?? dodam na moim altku przygasało delikatnie..na drugim z allegro to samo..szczotki nowe..regulator dobry... ale jak uruchomi się podgrzewacz to napięcie skaka 14.3->13.5-14.3 i tutaj jak jest skok na 13.5 to wtedy przygaśnie...ale dla czego są takie skoki? regulator sprawdzałem..nawet dwa regulatory... itp

 

co o Tym powiesz

 

Czemu Puzonn po włączeniu ogrzewania jak aktywuje się podgrzewacz napięcie skaka przeważnie 14.2->13.7->13.8->13.5 nie kiedy i od nowa 14 no dla czego??

Opublikowano

Wl. podgrzewacz i inne odbiorniki to spadek do 14.0v na b. jalowym.

Skoro masz mniej to nic dziwnego ze przygasa

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

pytanie tylko czemu jest spadek do 13.5v po włączeniu podgrzewacza?tzn jak faluja obroty jak sie uruchomi podgrzewacz to sobie skaka 14.0->13.5

 

na dwóch altkach to samo

 

na dwóch regulatorach to samo

Opublikowano

Trzeba ustalic jaki jest pobor pradu bezposrednio z podgrzewacza, moze jakies przebicie czy zwarcie i uklad nie wyrabia

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

tak.. teraz byłem sprawdziłem tylko,że na dworze +8stp to podgrzewacz się nie uruchomił... ale włączyłem xenony,radio..ogrzewanie na połowę mocy i napięcie w teście chodzi sobie 14.1->13.9->14.1 jak się uruchomi podgrzewacz... od razu 13.5v i znów 14.0v

 

 

co lepsze..na moim starym podgrzewaczu było to samo..i na tym co mam teraz też to samo(w sensie te spadki napiecia)

Opublikowano

jesli podgrzewacz nie chodzi to czego bym nie wlaczyl bedzie na luzie 14.3/4

Podczas jazdy nawet 14.4/5

 

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

no nic jutro już ostatni raz się za to zabieram a między innymi bo tego nie robiłem jeszcze

 

odpinam klemę minus od aku->papierem ściernym lub szczotką drucianą w środku czyszczę

 

odpinam plus to samo

 

kolejno plus pod maską tam z prawej strony też czyszczę

 

następnie odchylę pompę wspomagania by dostać się do alternatora i odkręce od niego z tyłu przewody i też szczotką drucianą wyczyszczę

 

kolejno przewód plus od podgrzewacza z dwóch stron

 

i przewód minus podgrzewacza

 

i tyle jak bedzie to samo to nie ruszam nic juz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.