Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na wiosne tez bede mial dylemat z felgami, bede chcial cos kupic duzego,ciemnego i szerokiego
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
na wiosne tez bede mial dylemat z felgami, bede chcial cos kupic duzego,ciemnego i szerokiego

 

ja pozbyłem się dylematu jeszcze w tym roku łapiąc się na końcówkę promocji zimowej. Wczoraj złożyłem zamówienie i mają być wysłane jeszcze przed nowym rokiem - skorzystałem z opinii Madmax'a i zdecydowłem się zamówić model etabeta Tettsut/X black ze stalowymi bajerami z oponami Vredestein Ultrac SUV Sessanta. Rozmiar 20 cali, choć nie do końca jestem pewien czy dobrze zrobiłem rezygnując z 22 cali - wciąż jakoś mnie tak korci. Teraz pozostaje tylko czekać na auto i mieć nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko.

Opublikowano
to mu powiedz ze jak zalozy sobie takie wielkie to straci na osiagach auta

 

nie wiem czy do niego przemówią takie argumenty bo to jeszcze gimnazjalista więc liczy się wygląd, no ale warto spróbować,

 

Jeździłem X6 na 21' felgach od MX6 i moim zdaniem jest to maksymalny rozmiar na nasze drogi. Do tego jeśli masz zapas najlepiej wziąć zwykłe opony, nie runflaty

 

 

Kolego nie chcę marudzić ale dzieciaki czasami mieszają tatusiom w głowie, trzeba mieć swój rozum. Mój kolega słuchał sie dziecka i zamiast mercedesa s-klasy "młody" namówił go na audi a8 na 20", skończyło się na tym że po tygodniu 20-ki poszły do sprzedania i założył osiemnastki, teraz czeka do końca leasingu i przeklina dzień w którym kupił to audi - jest kompletnie niezadowolony, wolałby mercedesa. pozdrawiam i rozsądku z nowym rokiem życzę:)

 

P.S. a co do rozmiaru felg to w salonie mercedesa jak brałem GLK sprzedawca twierdził że na 20" nie da sie jeździć i usilnie namawiał mnie na 18", nie posłuchałem go i wziąłem 20" bo mi się podobały, nie żałuję wyboru lecz są to tylko moje indywidualne odczucia.

Opublikowano

 

 

Kolego nie chcę marudzić ale dzieciaki czasami mieszają tatusiom w głowie, trzeba mieć swój rozum. Mój kolega słuchał sie dziecka i zamiast mercedesa s-klasy "młody" namówił go na audi a8 na 20", skończyło się na tym że po tygodniu 20-ki poszły do sprzedania i założył osiemnastki, teraz czeka do końca leasingu i przeklina dzień w którym kupił to audi - jest kompletnie niezadowolony, wolałby mercedesa. pozdrawiam i rozsądku z nowym rokiem życzę:)

 

P.S. a co do rozmiaru felg to w salonie mercedesa jak brałem GLK sprzedawca twierdził że na 20" nie da sie jeździć i usilnie namawiał mnie na 18", nie posłuchałem go i wziąłem 20" bo mi się podobały, nie żałuję wyboru lecz są to tylko moje indywidualne odczucia.

 

No tak, trudno się nie zgodzić z kolegą, ale właśnie po to istnieją takie fora, aby było gdzie i kogo się poradzić. Mieszanie w głowach nie tylko dotyczy dzieciaków, często sprzedawcy nie zawsze potrafią zrozumieć wymagania klienta i próbują wcisnąć towar jakiego w rzeczywistości nie potrzebujesz lub nawet nie chcesz (jak w Twoim przypadku). W moim mniemaniu i pewnie waszym też sprzedawca powinien kierować się dobrem klienta i jego oczekiwaniami, a nie często tylko swoimi marżami (na tym mogę zarobić więcej więc na siłę postaram się to wcisnąć), nie odkrywam tutaj Ameryki, ale wiadomo przecież, że jak klient podczas użytkowania będzie zadowolony z towaru jaki zakupił to może i wróci, a pewnie także poleci innym usługi danej firmy. Dlatego noworoczne życzenia rozsądku kierowałbym do sprzedawców.

Wydaje mi się, że rozsądku i rozwagi mam wystarczająco, dlatego też dokonałem świadomego wyboru popartego zarówno waszymi opiniami jak i fachową poradą sprzedawcy. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem łatwym klientem (zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że okropnym marudą z setką pytań :wink: ), a w Etabeta potraktowali mnie naprawdę rzeczowo i z pełną cierpliwością rozwiali każdą wątpliwość. Także podobnie jak madmax serdecznie wszystkim polecam! :cool2:

NIECH MI JUŻ TYLKO W KOŃCU DOSTARCZĄ MOJE AUTO! :duh:

Opublikowano
Bardzo jestem ciekawy jak wyglądają Wasze zimowe felgi założone na autach - może jak będziecie mieli chwilę to wrzućcie fotki. Ja to zrobię jak wrócę ze świątecznego wyjazdu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Na razie tylko tak

 

http://img80.imageshack.us/img80/6703/img0361ly.jpghttp://img686.imageshack.us/img686/8954/x6kooii.png

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja zimoweczki mam na standartowych spoke'ach 232, ale na lato planuje zmienic na spoke 214. Najbardziej podobaja mi sie spoke 215 ale niestety sa 21 calowe a ja szukam max 20', cenie sobie komfort, a wiadomo im wieksza felga tym jego mniej. Rozwazam tez te 20' eMkowe :P
Opublikowano
W X6 M jezdzilem na 21" mieszanych, tyl 325/30. Nie byla to kanapa babuni ale tragedii nie ma.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Ja ze swojego doswiadczenia moge poweidziec ze do BMW X5 / X6 najlepszym rozwiazaniem sa felgi 20" ( 9.5/10J przod i 10.5/11J tyl ) z oponami 275/40/20 + 315/35/20 i najlepiej aby nie byly to RunFlaty. RunFlaty sa ciezkie i twarde i czuc to bardzo. 19" to na zime jest ok, na alto troszke malo. 21 cali , malo felg i opony trudno dostac i drogie bardzo, 22" mam przy swojej X5 i wyglada ok ale jest twardo i to bardzo, po za tym nie ma jak zrobic przod wezszy a tyl szerszy bo za duze roznice w srednicy kol sa i nie zabardzo mozna robic takie polaczenia. Ja mam 285/35/22 na 4 kolach i musialem dawac dystanse bo z tylu za waska jest to opona, ale na 295/30/22 sie nie odwazylem :) X5 / X6 najlepiej wyglada z 315/35/20 z tylu. 20" opony zestawy do BMW sa niedrogie, ogolnie dostepne i naprawde najlepiej sie jezdzi i najlepiej wyglada. Mam w garazu komplet takich 20" z oponami i strasznie mnie kusi aby je zalozyc zamiast tych 22" ale auto musi przedewszystkim dobrze wygladac /zwichniecie zawodowe/ :) ale nikomu z czystm sumieniem 22" nie polecam.

pozdr. dawmac

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
facet z wulkanizacji mowił ze te repliki felg ( model Y spoke ) sa chyba wykonane z plasteliny , gną sie nawet na małych nierównościach i cały czas trzeba je prostować
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
To na bank nie są oryginały, z tego co pamiętam komplet nowych 20stek z oponami to ok. 16k w warszawskim Inchape.
Opublikowano
Witam

Ja ze swojego doswiadczenia moge poweidziec ze do BMW X5 / X6 najlepszym rozwiazaniem sa felgi 20" ( 9.5/10J przod i 10.5/11J tyl ) z oponami 275/40/20 + 315/35/20 i najlepiej aby nie byly to RunFlaty. RunFlaty sa ciezkie i twarde i czuc to bardzo. 19" to na zime jest ok, na alto troszke malo. 21 cali , malo felg i opony trudno dostac i drogie bardzo, 22" mam przy swojej X5 i wyglada ok ale jest twardo i to bardzo, po za tym nie ma jak zrobic przod wezszy a tyl szerszy bo za duze roznice w srednicy kol sa i nie zabardzo mozna robic takie polaczenia. Ja mam 285/35/22 na 4 kolach i musialem dawac dystanse bo z tylu za waska jest to opona, ale na 295/30/22 sie nie odwazylem :) X5 / X6 najlepiej wyglada z 315/35/20 z tylu. 20" opony zestawy do BMW sa niedrogie, ogolnie dostepne i naprawde najlepiej sie jezdzi i najlepiej wyglada. Mam w garazu komplet takich 20" z oponami i strasznie mnie kusi aby je zalozyc zamiast tych 22" ale auto musi przedewszystkim dobrze wygladac /zwichniecie zawodowe/ :) ale nikomu z czystm sumieniem 22" nie polecam.

pozdr. dawmac

 

 

Witam,

 

Obecnei w swoim aucie posiadam felgi 19".

Na lato chciałem 22" ale widzę, że Pan i wiele innych osób odradza ze względu na komfort jazdy.

W salonie widziałem felgi ORI BMW 20" wzór (jak na fotkach) i uważam, że wygląda bardzo ciekawie. Są jeszcze koła BMW PERFORMANCE ale 21" :(

 

http://img21.imageshack.us/img21/8915/c148703941.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img16.imageshack.us/img16/6595/c148703944.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Napisałeś, że można mozna zastosować przy 20" 315/35/20 z tylu, a jakie gumy dac na przód ?? Można tak mieszać ogumienie przy XDrive ??

 

Do swojego auta oprócz wymienionych wyżej felg BMW chciałbym zapodać coś takiego:

 

Te felgi występują w rozmiarze 20" i 22" do X5 ale się wacham czy między rozmiarami...

 

Srebrne

http://img525.imageshack.us/img525/3249/img5793b.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Matowy czarny środek

 

http://img39.imageshack.us/img39/7428/14424765651.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Witam

Ja ze swojego doswiadczenia moge poweidziec ze do BMW X5 / X6 najlepszym rozwiazaniem sa felgi 20" ( 9.5/10J przod i 10.5/11J tyl ) z oponami 275/40/20 + 315/35/20 i najlepiej aby nie byly to RunFlaty. RunFlaty sa ciezkie i twarde i czuc to bardzo. 19" to na zime jest ok, na alto troszke malo. 21 cali , malo felg i opony trudno dostac i drogie bardzo, 22" mam przy swojej X5 i wyglada ok ale jest twardo i to bardzo, po za tym nie ma jak zrobic przod wezszy a tyl szerszy bo za duze roznice w srednicy kol sa i nie zabardzo mozna robic takie polaczenia. Ja mam 285/35/22 na 4 kolach i musialem dawac dystanse bo z tylu za waska jest to opona, ale na 295/30/22 sie nie odwazylem :) X5 / X6 najlepiej wyglada z 315/35/20 z tylu. 20" opony zestawy do BMW sa niedrogie, ogolnie dostepne i naprawde najlepiej sie jezdzi i najlepiej wyglada. Mam w garazu komplet takich 20" z oponami i strasznie mnie kusi aby je zalozyc zamiast tych 22" ale auto musi przedewszystkim dobrze wygladac /zwichniecie zawodowe/ :) ale nikomu z czystm sumieniem 22" nie polecam.

pozdr. dawmac

 

 

Witam,

 

Obecnei w swoim aucie posiadam felgi 19".

Na lato chciałem 22" ale widzę, że Pan i wiele innych osób odradza ze względu na komfort jazdy.

W salonie widziałem felgi ORI BMW 20" wzór (jak na fotkach) i uważam, że wygląda bardzo ciekawie. Są jeszcze koła BMW PERFORMANCE ale 21" :(

 

http://img21.imageshack.us/img21/8915/c148703941.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img16.imageshack.us/img16/6595/c148703944.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Napisałeś, że można mozna zastosować przy 20" 315/35/20 z tylu, a jakie gumy dac na przód ?? Można tak mieszać ogumienie przy XDrive ??

 

Do swojego auta oprócz wymienionych wyżej felg BMW chciałbym zapodać coś takiego:

 

Te felgi występują w rozmiarze 20" i 22" do X5 ale się wacham czy między rozmiarami...

 

Srebrne

http://img525.imageshack.us/img525/3249/img5793b.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Matowy czarny środek

 

http://img39.imageshack.us/img39/7428/14424765651.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mi się jeszcze moje "stare" 20' felgi podobają ale oryginalne runflaty wytrzymały 25tyś km, zaczęły strasznie huczeć i wg serwisu nadają się na złom.

 

Dzisiaj sprawdzałem dostępność nowych opon i polecają z nie-runflatów Continentalla lub Michelina - macie jakieś doświadczenia z innymi oponami niż nie-runflaty 20' ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Kupiłem opony na lato nie-runflaty Michelin Diamaris (cena 1.200zł netto za szt tył i 1.000zł za przód) - w porównaniu z oryginalnymi runflatami jest spora różnica w komforcie. Za kilka dni sprawdzę jak zachowują się przy dużych prędkościach na autostradzie.
Opublikowano
Czy opony nie RF na prawdę dają znaczący komfort w porównaniu do RF? RF przemawia tym, ż ejeśli nawet przebijemy opone to możemy dojechac do najblizszej stacji i tam wymienic koło na dojazdówke (mam ta opcję) i większe bezpieczeństwo - nie występuje wystrzał opony i konsekwencje z nim związane :)
Opublikowano

rozmiar 20'

 

różnice są takie, że komfort jest wyższy, auto nie skacze tak nerwowo na nierównościach

 

Mam koło zapasowe i potrafię je zmienić ;) ale przede wszystkim mam Assistance :-) Przyjeżdżają i wymieniają sami jak mi się nie chce albo pakuja na lawetę.

Wystrzał opony... jeżdżąc przez ostatnie 20lat dosyć ostro kilkudziseięcioma samochodami nic mi się takiego nie przytrafiło - może w aucie z 10 letnimi oponami bym się bał...

Opublikowano
Swoją drogą wystrzał opony jest mało prawdopodobny ale zmieniac koło gdzieś w szczerym polu w nocy... Troche mi się to nie usmiecha... Raz juz miałem taką sytuację ze spadło ciśnienie w jednym z kół właśnie w "szczerym polu" i miałem ten komfort, że mogłem dojechac 20km do stacji benzynowej i tam spokojnie w świetle zmienić... A czekać na assistance, żeby zmienili koło to trochę bez sensu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.