Skocz do zawartości

wachlujace obroty nie wchodzi na pełne obroty strzela


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Potrzebuje porady . Posiadam BMW E34 model 530i rok 89 - silnik 12 zaworowy benzyna + gaz. Ostatnio cos mi strzeliło w silniku i teraz mam z nim problem a mianowicie odpala ale nie wchodzi na obroty. Wachluja pomiedzy 400 a 1300. Na gazie wogóle nie odpala a odpalał. Wymieniłem świece przewpdy ale bez rezultatu. Jak go odpalam to po dodaniu gazu strzela spod kolektora wogóle mi szaleje. Prosze o porade co robic.Pozdrawiam.Kosiorek
Opublikowano
Powiem tak. Jakis czas jezdziłem na gazie i zapomiałem o zatankowaniu benzyny. Skutkiem tego spaliła sie pomka paliwa. Kupiłem uzywana od E34 520. Gosciu mi ja wstawił i zalałem potem paliwa i hyba chrzczonego bo jak przełaczyłem na benzyne to zaczoł kopcic strasznie dodam ze tankowałem benzyne a nie ON:). Na nastepny dzień pojechałem na dany CPN i pojechałem właścicielowi że ma H... paliwo. Wróciłem i zaczeły sie problemy. Kreciłem chcac go odpalic to zczeły sie strzały i zaczoł silnik nierówno pracowac. Obroty wachluja sie pomiedzy 400 a 1200-1300. Naciskam edał gazu z trudem wielkim dochodza do 3000 tys i spadaja gwałtownie. Nawet teraz na gazie nie chce odpalic. Nie wiem co robic. Prosze wszystkich o pomoc. Kocham swoje auto (GWIAZDOR) i chce je uzdrowic.
Opublikowano
skoro mówisz o strzale w silniku to najprawdopodobniej masz uszkodzony przepływomierz powietrza,lub nastąpiło rozszczelnienie gdzieś na wlocie powietrza,tak bywa gdy strzela gaz.
Opublikowano
Przepływomierz jest dobry . Rozczelnienia nie widac. Juz głupieje nawet mechanik. Na 3 swiecach nie ma iskry. Ręce mi opadaja juz ale nie poddam sie:). Tylko co dalej?.
Opublikowano
jakie cewki,przecież tu mowa o 3litry 12v 1989rok,może to coś z kopułką albo palcem,jak sprawdziłeś przepływomierz może on ma skrzywioną klapkę?
Opublikowano

to samo co u mnie :/ możliwe objawy:

 

- przepływka

- guma do f powietrza

- świece

- cewki

- fajki do świec (dlatego mogą nie mieć iskry bo ucieka przez dziure na blok)

- czujnik położenia wałka rozrządu

- i na deser jak koledzy wspominali kompresja - możliwe ze zawory powypalało

 

Takie były objawy u mnie ;)

efekt- robie cały silnik od nowa ;)

Powodzenia

Opublikowano

na chwilę obecną 3000 (z częściami po zniżkach w inter carsie) :/

z czego mechanik po znajomości wziął 650

 

przy okazji robię skrzynie, przewody paliwowe i popsute duperele

więc odejmij jakieś 400 zł

Opublikowano

na chwilę obecną 3000 (z częściami po zniżkach w inter carsie) :/

z czego mechanik po znajomości wziął 650

 

przy okazji robię skrzynie, przewody paliwowe i popsute duperele

więc odejmij jakieś 400 zł

 

 

sorry za takie pocieszenie :( ale lepiej od razu isć na kompresje niż szukać dziury w całym :(

też się tego bałem ale wiem ze teraz dość długo sie z bemka nie rozstane ;)

Opublikowano
Powiem tak. Wcześniej miałem BMW 750 IL i tam juz miałem spore wydatki zaczełem od skrzyni automat a wiadomo czesci nowe i oryginalne to kosztowała:). Potem jeszcze pare innych rzeczy i wyszła niezła sumka. Ciężko mi było sie z nia rozstac po wypadku. Teraz tez mam BMW tylko ze 530 i przez moje całe dalsze zycie pozostanie ta marka w sercu. Choć obecna nie ma tyle mocy co 750:). Tak Myśle ze za 1-2 powróce do modelu 750 tylko juz rocznikowo młodsza:). Teraz mam córeczke mała i tu mam wydatki dlatego chce ja zrobić jak najbardziej oszczednym kosztem co nie znaczy ze byle jak. U mnie autko to jak członek rdziny:) wiec musi byc ideał:). Odstawiłem do mechanika i zobacze. Ponoc do onca tygodnia ma ja zrobić. Wole sie dowiedziec co mogło byc przyczyna niz ma mnie s....... skasowac bóg wie za co. Wiadomo mechanik nie znajomy to i cena wysoka:). Dam znac co było o ile zrobi. Pozdrawiam wszystkich miłośników fanatyków kochajacych BMW. :cool2:
Opublikowano
powiem Ci tak przy strzałach gazu w starszych buniach z metalowym kolektorem czyli tych co to mają raczej zwykłe instalacje gazowe pierwsze co się rozlatywało to przepływomierz,rurki gumowe ewentualnie uszczelka przy kolektorze i dopiero kolektor,te instalacje w bmw działały tak sobie i nie zawsze były dobrze podobierane,strzały zdarzały się często a kapitalny remont silnika po strzale to raczej bardzo rzadko !!!!! a zapomniałem że może uszkodzić przepustnicę ale to wszystko to są niewielkie koszty.pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania problemu(i dużo zdrowia dla małej skarbonki).
Opublikowano
Dzięki:). Jak tylko mechanik da mi znac że auto zrobione to napewno napisze co było nie tak z Moim"GWIAZDOREM" bo tak nazwała go Moja Żonka:).Pozdro. Kosiorek.
Opublikowano

jaki remont silnika, co wy pleciecie ludzie, przeplywke ci rozwalilo normalnie, wydaje Ci sie ze jest dobra bo rosniesz ;)

pozatym mozesz miec gdzies nieszczelnosc nawet mozesz tego nie zauwazyc na gumie dolotu, zdemontuj gume i poogladaj dokladnie

to normalne ze strzela, raz ze te instalacje o dupe potluc, na srube

druga sprawa kable, kopulka, palec, swiece nie wymieniane od wiekow to co tu sie dziwic, strzela i bedzie strzelac jak sie za to nie wezmiecie raz a dobrze,

wywalic strzelajace bomby i zamontowac sekwe, albo bawic sie w BLOSa i to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770.html

Opublikowano
Mam pytanie czy jeżeli obroty sa 500 a powinny byc 800-900 i przy przygazowaniu spadaja i silnik prawie gaśnie czego to może byc wina-PRZEPŁYWOMIERZA?.Jeżeli tak to czy zamiana przepływomierza od 535 bedzie odpowiedni bo w mojej 530 12v jest taka wielka paka a tamten jest mały. Prosze o opinie.
Opublikowano
Witam . Mam pytanie posiadam BMW E34 530i silnik rzędowy 12v 1989 rok i zastanawiam sie jaka bedzie najlepsza instalacja gazowa sekwencyjna do tego auta . Prosze wszystkich co maja takie utka i zamontowany gaz o opinie i porady . Pozdrawiam KOSIOREK.
Opublikowano

stary, kombinujesz jak dwa konie pod gore z tym autem, raz to, raz to a teraz jeszcze instalki Ci sie zachcialo,

jezeli wogole chcesz myslec o sekwencji to najperw musisz doprowadzic auto do ladu na benzynie bo nikt nie bedzie chcial z Toba rozmawiac o montazu, a jak mozna wywnioskowac Twoj przeplywomierz od strzalow trafil szlak i chcesz podmieniac od innego modelu, ktory nie bedzie pasowal,

 

jaka instalacja dobra do Twojego auta to znajdziesz na lpg forum http://lpg-forum.pl/

 

ja bym zalozyl STAGa, reduktor zavoli (odpowiedni do mocy) i wtryskiwacze magic jet,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego podmień czujnik położenia wału.Prawdopodobnie to jego uszkodzenie spowodowało wystrzał w kolektorze.(a nie wystrzał gazu spowodował usterke).Objawy masz typowe przy uszkodzeniu tego czujnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.