Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!!!

 

Zżera mi akumulator, zanim zacznę z miernikiem grzebać po bezpiecznikach miałbym prośbę.

Mogło by 2-3 osoby pomierzyć prąd jaki jest pobierany z akumulatora przy wyłączonym samochodzie?

Kluczyk wyciągnięty ze stacyjni, zamknięte, ale nie zablokowane drzwi.

U mnie jest około 230 mA co wydaje mi się ciut duże... A! należny pamiętać o wyłączeniu podświetlania bagażnika :)

Wyłącznik jest w zamku, cienkim śrubokrętem albo zapałką można przyblokować na chwile wyłącznik.

Normalnie z rzeczy jakie mogą pobierać prąd to jest radio i ZKE z odbiornikiem centralnego, ale aż tyle?

Opublikowano
jak to sprawdzic ? trzeba odlaczyc plusowa kleme i wpiac sie z miernikiem szeregowo pomiedzy akumulator a owa kleme?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Jak mi dojdzie jutro nowy miernik UNI-T i znajde te 10 min czasu to sprawdze !
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zacząłem grzebać w bezpiecznikach i mała rzecz wyszła odnośnie pomiarów. Trzeba odczekać minute, max dwie po podłączeniu

miernika i wtedy pobór prądu spada do uczciwszych wartości rzędu 20 mA. Ale w dalszym ciągu interesuje mnie jakie jest pobór u was :)

Opublikowano

dzis rano chcialem cegowym zmierzyc , ale wyswietlalo 0, za duzy zakres mial ;/ . Wczoraj mi doszedl dopiero nowy multimetr , dzis wieczorem powienienem zmierzyc ale nie obiecuje.

 

A akumulatora przypadkiem nie masz zuzytego ?? :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No, wychodzi na to, że akumulator jest zwalony. Bo jak ciągnie 20 mA to 2 miesiące powinien postać i nie jęczeć.

A tu wracam z urlopu po miesiącu i akumulator zdechł. A samochód stał w garażu gdzie temperatura jest stała

15 C.

Opublikowano
No, wychodzi na to, że akumulator jest zwalony. Bo jak ciągnie 20 mA to 2 miesiące powinien postać i nie jęczeć.

A tu wracam z urlopu po miesiącu i akumulator zdechł. A samochód stał w garażu gdzie temperatura jest stała

15 C.

 

 

Ojj Adamie chyba nieco przesadzasz . Mi zeta stala na podnosniku 3 czy 4 tygodnie (nie pamietam juz ile) i aku zdechl, a wczesnie nie mialem nigdy problemow z rozruchem . Naładowalem i jest OK . Wiec mysle ze jak Ci zdechla po miesiacu to kompletnie nie masz sie czym przejmowac :shock: , naladuj go i amen . Co innego jakby Ci po 2 dniach zdychal ;) .

 

Takze nie wiem czy jest sens zeby sprawdzal ten pobor u siebie ... :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Sprawdz, sprawdz :) Dobrze jest wiedziec :)

Bo akumulator miałem naładowany przed wyjazdem.

A e36 w którym dawno nie ładowałem acumulatora i stał dłużej nie uzywany wszystko jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.