Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie do Was a więc przymierzam sie do zakupu BMW x5 2004R -2006 3.0D i na co mam zwrócić uwage przy kupnie aby nie dać ciała :nienie: A tak wogole jakie ma zalety i jakie wady ten silnik.Z góry wielkie dzięki
Opublikowano
Powiem Ci hornet17 że przeglądałem i nic konkretnego nie wyczytałem,takze jakby sie chciało komuś coś napisać to by było zajebiście .pozdrawiam
Opublikowano

3.0d najmniej awaryjny, potwierdzi to każdy mechanik w ASO. skrzynia automat tez z tym silnikiem fajnie chodzi.

 

Na co zwrocic uwage ? ja sie na autach nie znam wiec pojechalem przed zakupem do ASO aby go przetrzepali.

 

Problem ktory czesto zdarza sie w E53 to nie skladajace sie prawe lusterko, lub przeskakujace lusterka. Swoim przejechalem 40kkm i dwa razy musialem auto do serwisu postawic, ale usterki naprawione po kilku godzinach m.in padl rozrusznik oraz kolektor wydechowy czy cos takiego - nie mam faktury przy sobie wiec nie pamietam co to bylo.

 

Zwroc uwage na cene, kup cos 30-40tys drozszego od najtanszego z tego samego rocznika a nie bedziesz narzekac ze cos sie psuje.

Opublikowano

Najbardziej patrzałbym na skrzynie automat. Bo to największy koszt naprawy.

Co do: "ja sie na autach nie znam wiec pojechalem przed zakupem do ASO aby go przetrzepali."

Na te ASO bym aż tak nie liczył. Ostatnio widziałem (znałem samochód) jak ASO sprawdzało samochód i nie wykryli że auto jest po dachowaniu. Mechanik tak dobrze przerzucił dach z innego auta.

pzdr.Marcin

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

to mój stary post, ale uwagi aktualne:

 

Zabierz to do ASO, zapłać za dokładne obejrzenie:

a) silnika,

b) skrzyni,

c) tylnego zawiesznia,

d) sanek zderzaków przód i tył,

e) podłączenie do komputera (obejrzyj wykresy wtrysków), resztę olej, (bo wszystko da się skasować),

f) potem geometria, tarcze i klocki (jak nie sprawdzisz - zapłacisz),

g) książka z ASO jest bez sensu (można kupić na Allegro czyste). Sprawdź lepiej, czy właściciel ma faktury za przeglądy/naprawy - to przekrętnikom "odtwarza" się wstecznie gorzej i jest przestępstwem karno-skarbowym,

 

teraz Twój test:

h) rozpędź do min. 160/h i gwałtownie po hamulcach (za jednym zamachem sprawdzisz ABS, ESP i rozkład sił hamowania),

i) znajdź kawałek drugi z szutrem, przy 50/h wykonaj parę ostrych skrętów (musi zapalić się żółta kontrolka trakcji), ale samochód ma się słuchać kierownicy w 100%

j) posłuchaj - jeśli coś skrzypi albo stuka, to źle. Nie powinno.

k) bez wysiłku powinien osiągnąć 200km/h na liczniku.

 

Wszystkie powyższe powinien przejść bez najmniejszego zawahania. Jeśli gdzieś poczujesz, co coś nie zagrało - powtórz albo odpuść samochód. Po tym wszystkim obejrzyj, czy nie cieknie olej i jak dymi przy pedale w podłodze i obciążeniu (znaczy w ruchu drogowym).

 

wyposażenie:

1) szukaj dużej nawigacji, mała będzie Cię wkurzać,

2) mapy do nawigacji - nieważne, poszukasz i znajdziesz ;)

3) dziś, kupując swój samochód raz jeszcze, dołożyłbym do szklanego dachu.

4) od razu kup CB i małą antenę - ten samochód tego naprawdę potrzebuje.

 

potem i tak czeka Cie decyzja, czy brać :)

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
Dzięki że sie zainteresowaliście moim postem i nie odesłaliście mnie do opcji szukaj .No teraz to już wiem mniej wiecej na co patrzeć , ale powiem wam jest bardzo ciążko znaleźć dobrą X5 ,kupe kasy trzeba wydać a ogląda sie poprostu szmelc .Najlepiej by było udać sie do salonu i kupić nówke ale wiadomo to już jest cyfra.pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Uważaj na handlarzy sprzedających okazyjne sztuki od pierwszego właściciela do końca serwisowane itd..... jeśli jej cena odstaje sporo w dół od ceny w Niemczech.....sporo jest takich w ogłoszeniach a kilka nawet ostatnio oglądałem brrrr...
Opublikowano
Może zainteresuj się programem BMW Premium Selection. Tam zdarzają się ładne auta. Cena wydaje się wysoka ale tylko w porównaniu z "igiełkami" od handlarzy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza w modelu E 53 "sportpaket".

 

Po lekturze niemieckich ogloszeń niestety nie potrafię wymienić jakie to dodatkowe/inne wyposażenie posiadają x5 z takim pakietem.Czy pneumatyka zawieszenia jest z nim związana,czy może trójramienna kierownica?Czy też jakieś inne detale?

I jeszcze jedno-od kiedy byla montowana nawigacja MK4 ?

 

 

SPOKOO

 

PS

 

Przepraszam wszystkich ale moja skrzynka PW dziala kiedy i jak jej się podoba nie zależnie ode mnie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdź po VIN w tym wątku:http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=102106

Będziesz wiedział z jakim wyposażeniem wyszedł z fabryki.

  • Moderatorzy
Opublikowano
MK4 były montowane od 09.2003.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Handlarz nie handlarz zalezy od czlowieka ja teraz kupilem dla brata E39 z ksiazka serwisowa i z wszystkimi przegladami w ASO BMW

koszt 150zl sprawdzenia powiedzieli mi co i kiedy bylo w aucie wymieniane ,handlarz spisal sie dobrze a ze 70% kreci to inna sprawa

ludzie sami sa temu winni bo jakby nie kupowali tanich zlomow od nich to nie bylo by placzu ,ale szukaja perełki o 30%taniej niz w Niemczech

cos niestety za cos .

160tys u nas to norma w aucie 10letnim a u nich takie przebiegi sa w autach 2007-2008

liczy sie ksiazak serwisowa a potem historia w komputerze ASO na terenie calej UNI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.