Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zeby wyjąc pompe trzeba wcisnąc dwa klipsy,zatrzaski.. wez latarke zaswiec sobie zobaczysz, są rozmieszczone po lewej i prawej str pompy tj całego koszyka... regulujesz pływak obracając nim całym w mocowaniu.. przekręc kluczyk na zapłon poluzuj wielką plastikową nakretke i obruc tym białym troche w lewo troche w prawo i bedziesz widział jak strzałka lata po wskazniku :mrgreen:
Opublikowano

Dziś pompa została zastąpiona nowym odpowiednikiem Boscha, oto pierwsze wrażenia z jazdy:

 

- można dokręcić silnik na dwójce do odcinki, choć zakres 5500-6000 niestety nie jest super(prawdopodobnie czeka mnie kolejna batalia, tym razem z kompresją na 2 cylindrach)

- nie ma już "ogranicznika obrotów" przy 4000-4500

- da się normalnie puścić samochód bez naciskania gazu na każdym biegu i nie ma problemów z przerywaniem czy "kangurami" :P

 

Dziękuję wszystkim za porady, które pomogły mi w rozwiązaniu problemu.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.