Skocz do zawartości

tuning 330d


ciez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani

Znajomu robił i powiem krótko - WARTO!!!

 

Jak znajdziesz dobrego tunera i masz skrzynke automatyczna, to od razu poprawi Ci troszkę sterowniki do skrzyni, odczujesz KOLOSALNA różnicę w osiągach zwłaszcza powyżej 80km/h ad do końca :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, poczytaj tu viewtopic.php?f=73&t=108229

 

Jest to o serii 5 ale silniki te same. Swoją drogą osiągniesz ok 270-285 konników i 570-600Nm w zależności jaki masz silnik: 230 czy 245 koni.

 

A czy warto? Dla mnie ropniak bez wirusa to bezsens. Przy kupnie płacisz więcej za mniejsze zużycie paliwka, super elastyczność oraz właśnie darmowe kucyki :wink:

A co to daje w praktyce? 6.0 sek do 100 albo nawet 5,7-5,8 ofc jeżeli ogarniasz furę ;)

 

Swoją drogą opisz wrażenia z posiadania trójki z 3 litrowym klekotem. Jakoś czytam tylko o wersji 2.0d a nic o 3.0d. Jak spalanie? Elastyczność chyba łamie kręgosłup co nie?

pzdr :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam 330d 231kM wrazenia ok

pali w cyklu mieszanym ok 9litow - to malo bo 320d palila mi ok 8 noi sami wiecie jak jezdzi, bez tuningu to lipa

ale poluje na 535d, tak wiec bedzie do sprzedania 330d 05r orginal M-PAKIET manual

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam 330d (231KM) z wirusem podnoszącym moc do 275 KM i 580 Nm. Różnica przed-po jest bardzo wyczuwalna. Teraz jest szybsza reakcja na dodanie gazu oraz- co najważniejsze- moc jest na max do końca obrotów. W serii bezsensem było korzystanie z funkcji sport (aut. skrzynia) ponieważ automat zbijał biegi i obroty lądowały w bardzo wysokim zakresie gdzie nic się nie działo. Teraz wykres mocy jest prosty do samego końca obrotów. Jadąc ostatnio w trasie odniosłem wrażenie że silnik nie ma "dosyć"- ciągnie cały czas równo i gładko. Szkoda że tego nie czuć- widać tylko jak wskazówka prędkościomierza pędzi do góry.

Zużycie paliwa pozostało na poprzednim poziomie, czyli ok 9,5 w mieście, 7,5 w trasie.

 

Polecam i pozdrawiam

kozystanie :arrow: korzystanie

Edytowane przez Tom75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może gdzieś wykres po chipie?

 

Masz problemy z trakcją? Jak oceniasz automatyczną skrzynie?

Ogólnie napisz cos wiecej o samochodziku: czy są problemy z silnikiem, jakieś awarie. Mierzyłeś może gtechem auto? :-)

 

Wykres posiadam, ale w wersji papierowej (jak znajdę chwilę to zeskanuje i wkleję).

Jeżeli chodzi o trakcję to jak można nie mieć problemów przy 580 Nm? :twisted: Na lekko wilgotnym asfalcie, zimowych kołach i wciśnięciu pedału gazu do końca- kontrolka trakcji przestaje migać dopiero na 3 biegu.

Problemów z samochodem nie mam żadnych- błędów w sterownikach też nie ma. Jedyną rzeczą którą zrobiłem to wykasowałem adaptacje sinika i skrzyni biegów- niech się nauczy jeździć z nowym programem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.