Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
najśmieszniejsze jest to że czasami kapie a czasami nie....ale namierzyłem już warsztat gdzie wlewają go obiegu jakiś płyn i po dwóch dniach trzeba podjechać i ultrafioletem sprawdzają gdzie cieknie.....jak bedą efekty to opiszę co i jak...ale dzięki.
Bogdan28
Opublikowano
ALbo nagrzać silnik i postawić na suchym miejscu auto- po plamach dojdziesz gdzie to powinno wyciekać.

 

 

 

no tu bym polemizował.....mniej więcej można dojść ale nic na 100%

Bogdan28
Opublikowano

już wszystko wiem, pod zbiorniczniem wyrównawczym jest uszczelniacz i tam właśnie czasami popuszcza...także praktycznie po problemie-jutro zostanie wymieniony.

dzięki wszystkim za pomoc. powodzonka :cool2:

Bogdan28
Opublikowano
No i wszystko jasne! nie ma szans na wymianę samego uszczelniacza pod zbiorniczkiem wyrównawczym,ciężko go zdobyć a i tak efekt może być marny tak samo nie kalkuluje się wymieniać samego zbiorniczka-wydatek około 250zł plus wymiana gdzie kompletna chłodnica ze zbiorniczkiem i wymianą to 400zł.
Bogdan28
Opublikowano
panowie nie wiem czy to taki najlepszy plan,swego czasu naprawiałem dwie powypadkowe chłodnice do mitsubishi,naprawa polegała na :chłodnica od klimy wymiana całego rdzenia-1rok gwarancji,chłodnica wody miała głębokie wgniecenie od wiatraka naprawa polegała na zaklejeniu dziurawych kanałów 3miechy gwarancji,obie miały gwintowane końcówki i były ogólnie odnowione.do chwili sprzedaży bryki tj.2 lata od naprawy 0 problemu.koszt z wysyłką kurierem w obie strony 550zł.myślę że taki drobiazg jak u kolegi to w takiej firmie która się w tym specjalizuję to raczej małe koszty a i pewność powodzenia duża.pozdrawiam.adresów takich firm w internecie jest sporo.
Opublikowano

Witam

Jeszcze raz wracam i zakańczam temat. Jak wspomniałem wyżej - wymieniłem całą kompletną chłodnicę,zalałem nowiutkim płynem i wszystko cyka jak w zegareczku. oczywiście zleciłem to fachowcom którzy faktycznie są świetni w tym co robią a specjalizują się między innymi w chłodnicach, klimie i takimi podobieństwami. Zanim tam podjechałem to sprawdziłem w necie hurtownie, sklepy i allegro odnoście cen nowych kompletnych chłodnic-najtańszą nową znalazłem na allegro - 350zł z przesyłką a w warsztacie usłyszałem cenę 400zł z montażem więc nie robiłem już sobie problemów tylko zostawiłem autko na kilka godzin i odebrałem gotowe. bez kombinowania,naciągania i krętactwa, naprawdę fantastyczni ludzie. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zakładzik znajduje się na Trakcie Św. Wojciecha 199a oczywiście w Gdańsku. AUTO-GRACJA -Naprawdę Polecam a odradzam tych papraków na Słowackiego 3,to dopiero są naciągacze.

pozdrawiam wszystkich.

Bogdan28
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

uszczelka zbiorniczka kosztuje 12zł w ASO. Poza ASO mozna kupić w sklepie z uszczelniaczami. Jest to o-ring o średnicy D=77mm. A wymienic spokojnie się da. Ostatnio nawet to robiłem.

Tanie chłodnice potrafią niemiło zaskoczyć. U mnie w takiej taniej chłodnicy już po niecałym roku puściły oba uszczelnienia zbiorniczka. Dolny oring pękł :duh: A górny był fabrycznie krzywo zamontowany < z jednej strony nie był wciśnięty >

I do zamiennika nie pasuje oryginalny zbiorniczek który można dokupic jako część zamienną.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wszystko się zgadza kolego,ale auto ma jeżdzić a nie stwarzać problemy,wymienisz taką pierdołkę a tu może być nadal lipa,dodam,że mając mój wózek ponad 3 lata to chłodnicy nie ruszałem a teraz jest na gwarancji 2 letniej i coś się stanie to wiadomo co dalej. pozdrawiam
Bogdan28
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Podepnę sie pod temat bo mam taki problem ze co jakiś czas mi sie zagotuje auto i gdzieś zawsze cieknie płyn w tym momencie, mam to auto dopiero 4miesiąc, a problemów z chłodzenie od groma, raz mi zaczęło ciec delikatnie z 2 dni i sie zagotował chłodnica do wymiany bo sie rozszczelniła , ok możliwe ,1 mis. spokoju ,leci gdzieś, znowu sie zapowietrzył, jest wyciek na ścianie grodziowej zrobione, teraz widzę ze znowu małe plamy zostają po jednej i po drugiej stronie chłodnicy czyli znowu sie zacznie. I TERAZ MAŁE PYTANKO CZY JEST MOŻLIWE ZE COS MI ROBI DUŻE CIŚNIENIE I WYWALA PO NAJMNIEJSZEJ LINI OPORU
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak

Powiedzmy pęknięta głowica. W tds ie bardzo prawdopodobne.

Ale to ostateczność.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Może być, że po przegrzaniu poszła uszczelka o ile masz szczęście, a jeśli nie to głowica. Lepiej zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Tyle rzeczy na raz nie może się sypać.
Opublikowano
to sie dzieje w 520+lpg nie tds Co do spalin do by chłodnicy śmierdziało gazem ,chyba :?: jak sprawdzić czy walnięta uszczelka najtańszym kosztem :?:
Opublikowano
Koszt sprawdzenia co2 w układzie to ok 30zł a więc nie jest to duży wydatek. Jeśli jest ok to się ciesz i szybko szukaj przyczyny bo wtedy tysiące zł wtopisz w głowicę. Nie jeździj tym autem póki nie znajdziesz warsztatu który Ci to sprawdzi. Kilka razy zagotujesz to wykrzywisz głowicę lub Ci pęknie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to pisz , że benzyniak < chy ba było cos o tds>

W tym typie to różnie może być ale najpierw napisz jaki masz reduktor od gazu?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.