Skocz do zawartości

albo jak sprawdzic szczelnosc układu chłodzenia


Bogdan28

Rekomendowane odpowiedzi

najśmieszniejsze jest to że czasami kapie a czasami nie....ale namierzyłem już warsztat gdzie wlewają go obiegu jakiś płyn i po dwóch dniach trzeba podjechać i ultrafioletem sprawdzają gdzie cieknie.....jak bedą efekty to opiszę co i jak...ale dzięki.
Bogdan28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne! nie ma szans na wymianę samego uszczelniacza pod zbiorniczkiem wyrównawczym,ciężko go zdobyć a i tak efekt może być marny tak samo nie kalkuluje się wymieniać samego zbiorniczka-wydatek około 250zł plus wymiana gdzie kompletna chłodnica ze zbiorniczkiem i wymianą to 400zł.
Bogdan28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie wiem czy to taki najlepszy plan,swego czasu naprawiałem dwie powypadkowe chłodnice do mitsubishi,naprawa polegała na :chłodnica od klimy wymiana całego rdzenia-1rok gwarancji,chłodnica wody miała głębokie wgniecenie od wiatraka naprawa polegała na zaklejeniu dziurawych kanałów 3miechy gwarancji,obie miały gwintowane końcówki i były ogólnie odnowione.do chwili sprzedaży bryki tj.2 lata od naprawy 0 problemu.koszt z wysyłką kurierem w obie strony 550zł.myślę że taki drobiazg jak u kolegi to w takiej firmie która się w tym specjalizuję to raczej małe koszty a i pewność powodzenia duża.pozdrawiam.adresów takich firm w internecie jest sporo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeszcze raz wracam i zakańczam temat. Jak wspomniałem wyżej - wymieniłem całą kompletną chłodnicę,zalałem nowiutkim płynem i wszystko cyka jak w zegareczku. oczywiście zleciłem to fachowcom którzy faktycznie są świetni w tym co robią a specjalizują się między innymi w chłodnicach, klimie i takimi podobieństwami. Zanim tam podjechałem to sprawdziłem w necie hurtownie, sklepy i allegro odnoście cen nowych kompletnych chłodnic-najtańszą nową znalazłem na allegro - 350zł z przesyłką a w warsztacie usłyszałem cenę 400zł z montażem więc nie robiłem już sobie problemów tylko zostawiłem autko na kilka godzin i odebrałem gotowe. bez kombinowania,naciągania i krętactwa, naprawdę fantastyczni ludzie. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zakładzik znajduje się na Trakcie Św. Wojciecha 199a oczywiście w Gdańsku. AUTO-GRACJA -Naprawdę Polecam a odradzam tych papraków na Słowackiego 3,to dopiero są naciągacze.

pozdrawiam wszystkich.

Bogdan28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

uszczelka zbiorniczka kosztuje 12zł w ASO. Poza ASO mozna kupić w sklepie z uszczelniaczami. Jest to o-ring o średnicy D=77mm. A wymienic spokojnie się da. Ostatnio nawet to robiłem.

Tanie chłodnice potrafią niemiło zaskoczyć. U mnie w takiej taniej chłodnicy już po niecałym roku puściły oba uszczelnienia zbiorniczka. Dolny oring pękł :duh: A górny był fabrycznie krzywo zamontowany < z jednej strony nie był wciśnięty >

I do zamiennika nie pasuje oryginalny zbiorniczek który można dokupic jako część zamienną.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko się zgadza kolego,ale auto ma jeżdzić a nie stwarzać problemy,wymienisz taką pierdołkę a tu może być nadal lipa,dodam,że mając mój wózek ponad 3 lata to chłodnicy nie ruszałem a teraz jest na gwarancji 2 letniej i coś się stanie to wiadomo co dalej. pozdrawiam
Bogdan28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Witam. Podepnę sie pod temat bo mam taki problem ze co jakiś czas mi sie zagotuje auto i gdzieś zawsze cieknie płyn w tym momencie, mam to auto dopiero 4miesiąc, a problemów z chłodzenie od groma, raz mi zaczęło ciec delikatnie z 2 dni i sie zagotował chłodnica do wymiany bo sie rozszczelniła , ok możliwe ,1 mis. spokoju ,leci gdzieś, znowu sie zapowietrzył, jest wyciek na ścianie grodziowej zrobione, teraz widzę ze znowu małe plamy zostają po jednej i po drugiej stronie chłodnicy czyli znowu sie zacznie. I TERAZ MAŁE PYTANKO CZY JEST MOŻLIWE ZE COS MI ROBI DUŻE CIŚNIENIE I WYWALA PO NAJMNIEJSZEJ LINI OPORU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

tak

Powiedzmy pęknięta głowica. W tds ie bardzo prawdopodobne.

Ale to ostateczność.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba jezdzic sprawdzac olej i wode czy nie zmieniaja koloru masło pod korkiem oleju i uwazac na temp

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt sprawdzenia co2 w układzie to ok 30zł a więc nie jest to duży wydatek. Jeśli jest ok to się ciesz i szybko szukaj przyczyny bo wtedy tysiące zł wtopisz w głowicę. Nie jeździj tym autem póki nie znajdziesz warsztatu który Ci to sprawdzi. Kilka razy zagotujesz to wykrzywisz głowicę lub Ci pęknie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to pisz , że benzyniak < chy ba było cos o tds>

W tym typie to różnie może być ale najpierw napisz jaki masz reduktor od gazu?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.