Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

coś na rzeczy jest bo znalazłem filmik gdzie właściciel próbuje pokazać te dźwięki...

 

 

szczerze to ja jakos nie widzę różnicy. :?

 

może odiwedzi ktoś Mastersa albo kogoś, kto zna się na rzeczy i pogmera w kompie, czy z silnikiem wszystko ok..

Opublikowano

Oto filmik, właśnie przed chwilą 'kręciłem' co prawda aparatem także jakość nie najlepsza, ale słychać to najważniejsze. W rzeczywistości jest ciszej niż na tym nagraniu, ale nie klekocze tak jak u kolegi wyżej :shock:

 

Normalna praca 'diesla'

 

 

 

Pzdr.

Opublikowano

Klekot czesto spowodowany jest przez opor kol pasowych

Posprawdzaj tlumik drgan, czyli to duze kolo przekazujace naped na mniejsze rolki (objaw zuzycia jest widoczne przez piszczenie tuz przy rozruchu i drgania silnika przy wylaczaniu). W Aso 1200pln, zamiennik 400pln. Lepiej wymienic zawczasu zanim urywajac sie zrobi bajzel w komorze silnika.

Beste Maschine der Welt
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Hmm w sumie czasami u mnie piszczy cos przy wylaczaniu i lekko tez drga, ale organoleptycznie i "na oko" to kolo jest wporzadku, z reszta przy przebiegu 47tys chyba nie powinien jeszcze pasc ;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Hmm w sumie czasami u mnie piszczy cos przy wylaczaniu i lekko tez drga, ale organoleptycznie i "na oko" to kolo jest wporzadku, z reszta przy przebiegu 47tys chyba nie powinien jeszcze pasc ;/

 

 

U mnie też coś nie raz piśnie, ale nie zwracam na to uwagi ;).

Opublikowano

Zuzycie kola sprawdzasz w nastepujacy sposob. Auto na zimno, najlepej z ranca, po dlugim postoju...

- sadzasz kogos za kolkiem

- sam otwierasz maske

- ktos odpala a ty obserwujesz kolo

- paset ktory kreci sie na zuzytym kole piszczy bo to kolo wpada w wibracje (to samo jest przy gaszeniu)

- podobno nie ma reguly, te kola potrafia padac przy 50 jak i przy 200 tys km.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Oto filmik, właśnie przed chwilą 'kręciłem' co prawda aparatem także jakość nie najlepsza, ale słychać to najważniejsze. W rzeczywistości jest ciszej niż na tym nagraniu, ale nie klekocze tak jak u kolegi wyżej :shock:

 

Normalna praca 'diesla'

 

 

 

Pzdr.

Mam wrażenie, że u mnie jest tak samo.

Opublikowano
Oto filmik, właśnie przed chwilą 'kręciłem' co prawda aparatem także jakość nie najlepsza, ale słychać to najważniejsze. W rzeczywistości jest ciszej niż na tym nagraniu, ale nie klekocze tak jak u kolegi wyżej :shock:

 

Normalna praca 'diesla'

 

 

 

Pzdr.

Mam wrażenie, że u mnie jest tak samo.

 

Jak obejrzałem swój filmik stwierdziłem, że coś jest nie halo, ale w rzeczywistości jest dużo ciszej, praca silnika nie budzi żadnych zastrzeżeń :roll: tak jak pisałem, normalna praca diesla, nie ma tego klekotu co u kolegi i nie wydaje mi się, że powodem klekocenia jest to koło o którym mowa wyżej.. :roll:

Opublikowano

No to ja jeszcze dodam, że mam wrażenie, że na BP Ultimate Diesel jest ciszej niż na Shell V-Power Diesel :norty: .

 

Może przestanę pisać o wrażeniach... :D .

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Wlasnie:) Nie pisz tylko je nagraj:)

 

Ja dwa dni temu tankowalem i zalalem dla testu Shell Vpower i powiem tak, z zewnatrz minimalnie wyczuwalna/sluyszalna roznica ale jest, za to w srodku jest glosniej O_O Jakis basowy dzwiek przy przyspieszaniu( co akurat mi nie przeszkadza, bo brzmi troche jak w v8 na niskich obrotach - mowie tu o basowym poglosie;P ) .

Ogolnie najwiekszy halas i klekot slychac od strony pasazera jak sie stoi z boku samochodu, od strony kierowcy troszke ciszej, i halasuje najbardziej w okolicach wtryskiwaczy.

 

Dzisiaj tylko zrobilo mi sie jakos nie milo, bo jadac delikatnie po prostej rownej drodze jakies 80km/h na 5 biegu ze stala predkoscia, nagle autko dostalo kangurka ( nie jakiegos mega, ale brzuch i moje obwisle meskie cycki wyczuwalnie falowaly) i trwalo to do momentu az wcisnalem gaz, wtedy przestalo ale jakis taki niesmak pozostal ;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
47tys autko ma dopiero rok, wiec to raczej nie to. W ogole dzwonilem do tunera ktory mial mi autko robic i powiedzial , ze wersje 318d maja inne wtryskiwacze niz 320d nizsze cisnienie wtrysku jest i ze to normalne ze chodzi troszke glosniej od 320d O_O Juz nie wiem co sadzic;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

U mnie auto zdecydowanie sie wyciszylo po zalaniu paliwa na normalnej stacji

Poprzedni wlasciciel uszczesliwil mnie gratisowym bakiem nie wiem czego, ale wplywalo to na glosna prace silnika.

Na razie mam wciaz mieszaninie nowego i starego oleju napedowego, ale byc moze jeszcze sie wyciszy...

Beste Maschine der Welt
  • Zarejestrowani
Opublikowano
To chyba wody Ci zalał:D JA juz 3 bak wyjezdzam na zmiane shell vpower i Statoil Gold i nie ma zadnej roznicy, no moze autko jest minimalnie ale to naprawde minimalnie zwawsze. Klekocik jak byl tak jest niestety, juz mi rece opadaja, bo wczoraj obok mnie zaparkowal Renault Scenic nowy z dieslem i ledwo ledwo uslyszalem ze to diesel , wlasciwie dopiero jak dodal gazu, stalem 3 metry od obu au i bylo slychac tylko mojego ;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ja jestem wlasnie po wymianie kola pasowego

Stare bylo w stanie agonalnym, ale nie mialo to wplywu na klekot - teraz latwiej zapala i przy gaszeniu mniej sie trzesie :shock:

Zostala mi jeszcze wymiana poduszek pod silnikiem - to podobno bardzo pomaga w wyciszeniu pracy...zobaczymy :D

Beste Maschine der Welt
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Jestem bardzo ciekawy efektow u Ciebie po wymianie -poduszek:D Mnie czeka nie dlugo zmiana oleju moze tez cos sie poprawi

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
mi sie ten klekot nie podoba , napewno tak nie powinno byc. Wjedz na kanała , wejdz pod auto i sprawdz od strony miski olejowej czy nie słychać takiego metalicznego stuku. jak by metal o metal pukał. Ile masz przebiegu ?

 

Wydaje mi sie, ze takie cos pojawilo sie u mnie. Sluchac takie metaliczne delikatne tluczenie (mozna by pomyslec ze to klekot silnika taki glosny, ale po wsluchaniu wylapuje jednak inny dziek, w poprzednim aucie takie objawy dawal mi tlumik uderzajacy o podwozie). Czy mozesz napisac co sprawdzic w okolicach miski olejowej?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Jeszcze jednym z objawow regularnych halasow jest padajacy napinacz dluzszego paska. Stanowi integralna czesc z rolka.

Latwo to sprawdzic przez zdjecie paska i obrot rolka, ktora "na luzno" nie powinna wydawac zadnych halasow

Beste Maschine der Welt
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie ma luzów u mnie a i tak klepie, fakt ciszej niz np stara octavia TDI ale o wiele glosniej niz np diesel w renault megane mojego kolegi ;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.