Skocz do zawartości

problemy pomiedzy 1500 a 1800 obr 320d


Aleks.C

Rekomendowane odpowiedzi

Auto mam bez DPF-a. Dzisiaj przegoniłem auto trochę na autostradzie, ale nic nie pomogło, a nawet jest gorzej bo jadać po woli na 3 i 4 zaczyna szarpać. Narazie zmieniłem paliwo z Shella (V-Power) na BP (BP Ultimate) zobaczymy. Jak kupiłem i zalałem najpierw na BP (bo było najbliżej) auto inaczej jeździło - zobaczymy.

Ale to nie koniec problemów. Po zalaniu do pełna okazało się, że paliwo wycieka. Byliśmy na zakupach w supermarkecie. Wracam, a tam ochrona z wiaderkiem pod autem. Kurde ale wiocha. A miało być tak fajnie - BMW klasa premium :evil: . Wcześniej mieliśmy Renault Megane II i nie było takich problemów (tylko akrobatyczna wymiana żarówek).

Ja miałem już 2 samochody BMW i mi sie z nimi nic nie działo.Jestem bardzo zadowolony z tej marki jak narazie. Jeśli samochód nie był bity i jest z pewnego źródła to takie rzeczy sie raczej nie dzieją (chodzi o wyciek) pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 432
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zależy gdzie, operacja nie jest aż tak prosta, żeby zrobić ją samemu pod blokiem a cena w ASO czasem może zaskoczyć. W Łodzi kosztowało mnnie to 800 PLN, nowy bak za 1400 PLN dostalem gratis

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało mi się rozwiązać problem szarpania przy delikatnym przyspieszaniu między 1.500-2.000 obrotów (zwłaszcza na 4 biegu). Pomogła wymiana 'nastawnika dawki paliwowej' nr 13517787186.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak po naprawie ??

 

U mnie chyba też pojawił się ten kłopot. Zrobiło się ciepło i stwierdziłem różnicę w przyspieszeniu z niskich obrotów, jakby wzrosła turbo dziura, bez redukcji betka troszkę dłużej się zastanawia zanim przyspieszy :wink: , mam wrażenie, że jest to związane z klimą, temperatura na zewnątrz zrobiła się wiosenna i wystąpił problem :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo, z tym że bez różnicy czy z klimą czy bez.

Co gorsza ta usterka jest na tyle sporadyczna i nieregularna że np. dzisiaj gdy pojachałem na komputer i jeżdziliśmy po mieście nie wystąpiła ani razu.

Na kompie żadnych błędów, egr ok, turbo wstaje, wtryski równo...

Diagnosta zasugerował że może to być kwestia zanieczyszczonych klap na kolektorze dolotowym...

Ktoś poradził sobie z tym tematem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem wszystkie wymieniane w tym wątku naprawy i dalej jest szarpanie i delikatnie falująca wskazówka obrotomierza.Jestem ciekawy czy wymiana tego czujnika na pompie wtryskowej załatwia sprawę?.Muszę mieć pewność ponieważ koszt wymiany jest nie mały :)Błedów na komie nie zobaczysz z tego powodu,bynajmniej u mnie nie ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem wszystkie wymieniane w tym wątku naprawy i dalej jest szarpanie i delikatnie falująca wskazówka obrotomierza.Jestem ciekawy czy wymiana tego czujnika na pompie wtryskowej załatwia sprawę?.Muszę mieć pewność ponieważ koszt wymiany jest nie mały :)Błedów na komie nie zobaczysz z tego powodu,bynajmniej u mnie nie ma.

 

U mnie szarpanie również występowało nieregularnie, nie mogłem więc tego zademonstrować na żądanie. Jeżeli jednak u Ciebie szarpanie występuje w następujących okolicznościach:

- silnik rozgrzany,

- temp. otoczenia powyżej 0 stopni,

- szarpanie pojawia się wyłącznie po zejściu z wyższych obrotów np. z 3.000 na 1.500 i

- szarpanie pojawia się głównie na wysokich biegach przy delikatnym przyspieszaniu po zejściu z wyższych obrotów

to warto spróbować. U mnie problem ustąpił po wymianie czujnika (mam nadzieję że na zawsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szarpanie również występowało nieregularnie, nie mogłem więc tego zademonstrować na żądanie. Jeżeli jednak u Ciebie szarpanie występuje w następujących okolicznościach:

- silnik rozgrzany,

- temp. otoczenia powyżej 0 stopni,

- szarpanie pojawia się wyłącznie po zejściu z wyższych obrotów np. z 3.000 na 1.500 i

- szarpanie pojawia się głównie na wysokich biegach przy delikatnym przyspieszaniu po zejściu z wyższych obrotów

to warto spróbować. U mnie problem ustąpił po wymianie czujnika (mam nadzieję że na zawsze).

 

 

Dokładnie mam takie same objawy!!! A czy wymieniony filtr paliwa mógł zepsuć ten czujnik? Mam ten objaw od 8 mies. i chyba zaczął się po wymianie filtrów i miedzy innymi paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szarpanie pojawiło się zanim kiedykolwiek był wymieniany filtr paliwa. Później zmieniłem filtr paliwa i nic to nie pomogło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Mój mechanik polecił żebym sprawdził wtyczki od wtryskiwaczy, może być któraś lekko poluzowana, miałem to zrobić ale na razie póki co mam spokój bo odkąd mam włączoną klimę problem jakby znikł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, u mnie to samo jest...

Kupiłem używane czujniki ciśnienia paliwa z allegro (niby super stan, prawie nówki, ten z lewej i prawej strony listwy, komplet 550zł).

Po zamontowaniu nie chciał w ogóle odpalić i założyłem z powrotem dotychczasowe. (Oddałem tamte z małą stratą).

Nadal szarpie, ale już tak wyczułem auto, że dokładnie wiem w jakim momencie to zrobi.

W serwisie we Wrocławiu powiedzieli chyba 300zł / godzinę komputera plus nowe części (ten jeden czujnik chyba 500-700zł),

więc im podziękowałem serdecznie za taki biznes, przy czym rzecz jasna że nie ma gwarancji że to ta usterka.

 

Podsumowując - kwestia przyzwyczajenia, tak bardzo znowu nie przeszkadza w jeździe, no chyba że ktoś ma sporo kasy na zbyciu...

 

Wg mnie nie ma znaczenia zimno ciepło klima i inne głupoty...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest dziwne bo mam silnik benzynę 2,0 i takie same objawy. Nigdy w poprzednich moich autach też benzynowych nie miałem takich objawów. Mam to od nowości auta . Dla mnie silnik bmw 2,0i to największa porażka. Nie myślę o osiągach , ale o awaryjności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.