Skocz do zawartości

problemy pomiedzy 1500 a 1800 obr 320d


Aleks.C

Rekomendowane odpowiedzi

chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 432
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

 

Jest możliwość, wystarczy je wyjąć i zawieźć do jakiegoś Diesel Service. Oni sprawdzą je w każdych warunkach i na 100% jeśli będzie coś nie tak to to zdiagnozują.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

 

Jest możliwość, wystarczy je wyjąć i zawieźć do jakiegoś Diesel Service. Oni sprawdzą je w każdych warunkach i na 100% jeśli będzie coś nie tak to to zdiagnozują.

dzieki, przekaze Tesciowi :mrgreen: , ma ten sam problem (wtryski) w mercu "E" a w serwisie powiedzieli, ze nie mozna tego sprawdzic (czytaj: kup nowe i powinno byc dobrze)...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a teraz pytanie dla kumatych ludzie.

 

W Vagu, korzystając z podpięcia pod kompa można uzyskąc info na temat tego, który wtrysk ma dawki na + a który na - w stosunku do tego, co powinien wtryskiwać. WIem, że można tam korygować wartość dawki w pewnym zakresie. Jak sytuacja wygląda w bmw? Nie można w ten sposób zdziagnozować?

 

AO, w wawie masz serwis Boscha/dephi nie wiem ( nie pamietam już ) który ale zajmujący się własnie wtryskami do ropniaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AO, w wawie masz serwis Boscha/dephi nie wiem ( nie pamietam już ) który ale zajmujący się własnie wtryskami do ropniaków.

dzieki sabur ale z wtryskami ma problem Tesc, dodatkowo jest to merc "E", dodatkowo Tesc mieszka w Sz-nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z racji tego, ze w rodzinie trzeba o "czyms gadac" :mrgreen: , wiec rozmawiamy o autach :mrgreen: ,on przekazal mi swoj problem i proby rozwiazania a ja przekazalem mu swoj :mrgreen: :mrgreen: dobre stosunki rodzinne zostaly zachowane :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wcześniej czytałem ten temat i tylko pocichu myslałem "jak to dobrze że u mnie nic takiego nie ma" i do czasu.... juz mam czyli wszystko to co było opisywane wczesniej :szarpanie, mulenie + moje wielkie niezadowolenie. To teraz moje pytanie.Czy ktoś nalewał jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków (a jak tak to jakiego) czy to coś da? I czy wogóle ryzykować nalewaniem jakiś specyfików do takiego silnika.Jeśli tak ciezkie jest zdjagnozowania tego to moze by pomógł jakiś wynalazek w płynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki ja wlasnie wrocilem od mechanika i wszystko narazie jest ok!!!!!!!!! :lol: przejechalem ok 30 km.Kamien z serca.diagnozowali moj samochod przez 2 dni- podlanczanie do kompa,testowali go na drodze z jakims innym kompem i wszystko pokazywalo ze jest ok.az wreszcie zrobili mi upgrate i update kompa wgrali najnowsze sterowniki : CAR ACCESS SYSTEM(CAS) - GATEWAY(CIC-GW) - MULTIPLE RESTRAINT SYSTEM(MRS) - DIGITAL MOTOR/DIESEL ELECTRONICS(DME/DDE) oraz FUEL PUMP(EKP) i wszystko jest ok :wink: wyczuwam nawet ze samochod jest bardziej elastyczniejszy i lepiej sie zbiera.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez slow,poddaje sie!tylko 2 dni bylo ok i znowu to samo! :mad2: wrocilem do mechanika jeszcze raz podlaczyli do kompa i jest wsazystko ok,zadnych bledow.mechanik zasugerowal ze to moze cos z DPF zapycha sie albo jest walniety,ale nie bylem w bmw powiedzieli mi ze w moim modelu nie ma tego filtru,zdiagnozowali to poprzez wyglad koncowki wydechu,jezeli jest wygjeta do dolu to nie ma tego filtra a jesli jest prosta to jest .czy ktos moze mi poradzic co moge jeszcze zrobic?pozdro!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
bez slow,poddaje sie!tylko 2 dni bylo ok i znowu to samo! :mad2: wrocilem do mechanika jeszcze raz podlaczyli do kompa i jest wsazystko ok,zadnych bledow.mechanik zasugerowal ze to moze cos z DPF zapycha sie albo jest walniety,ale nie bylem w bmw powiedzieli mi ze w moim modelu nie ma tego filtru,zdiagnozowali to poprzez wyglad koncowki wydechu,jezeli jest wygjeta do dolu to nie ma tego filtra a jesli jest prosta to jest .czy ktos moze mi poradzic co moge jeszcze zrobic?pozdro!

 

No to może wtryski (jeden albo kilka). Mnie dpf nie pasował do tych objawów z jednego powodu. U mnie nigdy nie występował ten niepokojacy problem jak było zimno albo samochód był nie nagrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski nie auto bylo badane u dobrego mechanika pod kompem i nic nie pokazalo,cisnienie w cylindrach,wtryski wszystko jest ok.a i nowinka wlasnie zauwazylem ze gdy mam malo paliwa w zbiornika ok rezerwy albo troche wiecej auto ma wiecej obiawow tego delikatnego szarpania albo zamulki.natomiast gdy mam pol zbiornika albo wiecej jest lepiej zdarza sie to zadziej/filtr paliwa mialem wymieniany jakies 20tys temu.moze to cos z ukladem paliwowym??????????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie to http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=547154

A dwa jedzcie do kogos kto ma komputer ktory nie tylko zczytuje bledy ale mozna widziec parametry rzeczywiste czyli cisnienie doladowania, cisnienie na listwie common rail, czesto w przypadku takiego szarpania sa zapieczone kierownice w turbinie, ale to albo trzeba zdmontowac i ogladnac albo pojezdzic z komp. i zobaczyc wszystko, nie zawsze na takie samo szarpanie jest jedna recepta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to napewno nie kierownice w turbinie moja auto ma tylko 110tys przebiegu oraz czuc te delikatne szarpanie albo zamulke tylko gdy turbina nie pracuje ok 1500tys. obrotow do 1700tys obrotow i tylko przy stalej predkosci 50,60 na 3 lub 4 biegu!!!!auto dopiero co mialo konkretny service,wymianilem wszystkie filtry,odme dobry olej a dpf nie mam.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatne szarpanie albo zamulke tylko gdy turbina nie pracuje ok 1500tys. obrotow do 1700tys obrotow i tylko przy stalej predkosci 50,60 na 3 lub 4 biegu!!!!

Chcialem sie zapytac, co masz za samochod, ze turbo nie pracuje :lol: Ale nie o to chodzi... ja mam przebieg 43k km. i mam cos podobnego. Ruszam..1,2 bieg... obroty spadaja na okolo 1800/1900 i.... tu jest dziwna dziura.(nie ma zadnych szarniec) tylko taki brak mocy przz sekunde. Po przekroczeniu 2k obrotow auto idzie normalnie. Zdarza sie to tez nawet z 5ki na 6ke. przy wiekszych predkosciach. Dodam, ze moj silnik osiaga pelne 400Nm przy 1400 obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki czy dostane sie do tej szyny tylko po odkreceniu tej gornej plastikowej pokrtwy silnika,chcialbym przeczyscic te elementy nr 2 i 3 tzn. te wtyczki.a co do kierownic w turbinie to lepiej pojade do dobrego mechanika,sam nie bede tego ruszal.z gory dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Mialem do niedawna ten sam problem.Zrobilem trzy rzeczy.Wlalem plyn do czyszczenia katalizatora do paliwa,wymienilem wezyki podcisnienia i odlaczylem elektroniczny zaworek przy egr oraz air mass.Auto sie uspokoilo,niema wiecej zadnego dlawienia obojetnie przy jakiej predkosci czy obrotach.Teraz musze sie jeszcze upewnic ktory z tych elementow to powoduje.Jak tylko doprowadze sprawe do konca odrazu dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.