Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 432
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrobcie tak jak mowilem, element nr 3 ze schematu ponizej. Zdejmijcie z niego wtyczke, i podoginajcie styki we wtyczce tak aby weszla z wyczuwalnym oporem. I jazda probna, bardzo jestem ciekaw czy pomoze.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/163569/686x484

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie. U mnie powrocil ... :mad2: Szczerze to mam to już w d... i to moje ostatnie bmw.. :D

Bmw to tylko z lat 90 ...

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
To jetem ciekaw co to może być ,u mnie też 2x wystąpiło przerywanie na odcinku 80km,ale w sumie też mam to w dupie :D Może jakieś paliwo kiepskie i tak sie dzieje.
Opublikowano

Pisalem pare postow wyzej, ze u mnie ten problem tez wystepuje... mi sie udalo go rozwiazac....

Problemem byl DPF, wyciecie dpfa zalatwilo problem, po szarpaniu ani sladu:)

Niby mialem czyszczony jakis czas temu, ale pozostaly w nim partie ktore juz byly bardzo kiepskie.. wszystkim ktorzy nadal maja dpfa polecam nie bawic sie w czyszczenie itp, tylko wyciac w cholere to dziadostwo;D

Opublikowano

Nie powiem ,że miałem rację :mrgreen:

Gratulacje :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Pisalem pare postow wyzej, ze u mnie ten problem tez wystepuje... mi sie udalo go rozwiazac....

Problemem byl DPF, wyciecie dpfa zalatwilo problem, po szarpaniu ani sladu:)

Niby mialem czyszczony jakis czas temu, ale pozostaly w nim partie ktore juz byly bardzo kiepskie.. wszystkim ktorzy nadal maja dpfa polecam nie bawic sie w czyszczenie itp, tylko wyciac w cholere to dziadostwo;D

Ale ja nie mam fabrycznie dpf-a :mad2: i co za przyczyna kat :norty: :?:

Amsat nie zgadłeś :think:

Opublikowano

Skrab skończ z tym wolkerem bo nie jażysz :lol:

 

Chodzi o kolegę mich4el z postu nan moim :lol:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
:cool2: Ale to i tak nie zmienia faktu że ktoś fabrycznie nie ma dpfa ,a występują takie problemy,,.. :norty:
Opublikowano
A tak na marginesie jak sprawdzić czy czy jest jeszcze dpf czy ktoś go już nie usunął wcześniej ?
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
A tak na marginesie jak sprawdzić czy czy jest jeszcze dpf czy ktoś go już nie usunął wcześniej ?

Po spawach musisz podejrzeć.

Opublikowano

Czytałem wiele stron tego wątku, nie wszystkie ale mogę się pochwalić, że u mnie (E91 320d M47TU2 ) dziwne szarpanie pomiędzy 1500 a 1800 ustało :). Zrobiłem prostą rzecz: jako, że znany jest problem z kurczącą się osłoną pomiędzy wlotem powietrza a filtrem powietrza postanowiłem ją uszczelnić. Uszczelniłem taśmą i problem zniknął..... kupiłem nową ( poprawioną przez BMW - nie kurczącą się) osłonę i problem od tamtego czasu się nie powtórzył ani razu ( 2- 3 tys km ). Nie mam żadnego dziwnego wahania obrotów między 1500 a 1800 obrotów.... Może to komuś pomoże .

 

 

 

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Czytałem wiele stron tego wątku, nie wszystkie ale mogę się pochwalić, że u mnie (E91 320d M47TU2 ) dziwne szarpanie pomiędzy 1500 a 1800 ustało :). Zrobiłem prostą rzecz: jako, że znany jest problem z kurczącą się osłoną pomiędzy wlotem powietrza a filtrem powietrza postanowiłem ją uszczelnić. Uszczelniłem taśmą i problem zniknął..... kupiłem nową ( poprawioną przez BMW - nie kurczącą się) osłonę i problem od tamtego czasu się nie powtórzył ani razu ( 2- 3 tys km ). Nie mam żadnego dziwnego wahania obrotów między 1500 a 1800 obrotów.... Może to komuś pomoże .

 

 

 

 

Pozdrawiam!

To jak owinąłeś taśmą całą osłonę :?: Możesz dać jakaś fotkę,aby wszyscy zobaczyli :D

Opublikowano

Po prostu owinąłem taśmą początek i koniec części numer 16:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=13_1144&hg=13&fg=20

 

Tam gdzie z powodu skurczeniu się materiału, powstaly nieszczelności. Uszczelniłem to, żeby nie zaciągało powietrza z komory silnika. Tylko żeby ciągnął z zewnątrz tak jak powinien. Koszt nowego tego elementu w BMW to około 110 zł.

 

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Nie wiem co to daje może akurat w tym samym momencie coś Ci się przestawiło w ustawieniach silnika i przestało szarpać .

Jeśli by szarpało od nieszczelności tej parcianej rury to raczej każdemu a ja przez kilka dni jeżdziłem bez niej bo czekałem na nową .

Stara się tak skurczyła ,że nie dochodziła do zapięcia . Auto jeżdziło normalnie i nie było szarpania ani falowania obrotów. :norty:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Może się przestawiło.... chociaż nie wiem co się mogło samo przestawić. Grunt, że nie mam już tych objawów :).
Opublikowano

U mnie bardzo zadko, ale tez czasem zdarza sie opisane lekkie podszarpywanie jadac jednostajna predkoscia przt obr ok 1600-1800,

Dodatkowo b.zadko zdarzaja sie drgawki na jalowym (obr ani drgna)

 

Zauwazylem juz kilkukrtonie, ze te drgawki pojawiaja sie np bezposrednio po myciu na myjni/lub w mokre deszczowe dni. Podczas mycia pod cisnieniem moze gdzies dostaje sie wilgoc i stad objawy drgawki na jalowym.\ (ostawiam, ze to moze byc przeplywka po dostaniu wilgoci)

 

Bledow zero same wskazanie przeplywki w normie choc znajomy mowil, ze mozna by ja przedmuchac (ja narazie nic nierobie narazie)

Opublikowano

Koledzy u mnie jak pisałem wcześniej szarpanie występuje przeważnie na 5 i 6 biegu w okolicy 1700 obr. przy mocnym przyspieszaniu i najczęściej jadąc pod górę. Wrażenie jest takie jak by odcinało na moment paliwo po czym autko znowu ciągnie i tak kilka razy, aż dojdzie do 2000 obr i wtedy jest ok.

 

I teraz tak zanim zacznie szarpać to widzę już po ekonomizerze wcześniej, że będzie szarpało - jego wskazówka idzie bardzo leniwie do góry i staje np. na 14 l (gaz w podłodze, 5 lub 6 bieg), minie ten przedział obrotów w którym szarpie i później idzie normalnie. Natomiast jeśli akurat jest taki moment, że nie szarpie wcale, to ekonomizer zachowuje się poprawnie (dobija do 20l na 5 biegu i 18 na 6 biegu). Z czym może to mieć związek?

Opublikowano

Bo to nie to :mad2:

Pisałem ,że bez tego można jężdzić i nic sie nie dzieje .

Przyczyna musi być w jakimś sterowniku doboru mieszanki lub egr .

W poprzednim aucie ( benzyna ) też mi szarpało i dopiero zaślepienie zaworu egr pomogło - jak ręką odjął .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Przyzwyczaić do szarpania :naughty:

 

Trzeba dojść co to jest gdyż wiele osób to ma i czasem jakaś kompletna głupota jest przyczyną takiego zachowania silnika .

Gdyby mi tak szarpało to bym nie darował :bokser: :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.