Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam pyanie, jaki powinien byc orginalny akumulator do e65 3l disel 2004r.Ja kupilem w italii za 100euro 90ah, i jak jest chlodniej rozladowuje sie.Prosze o porade.Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.Mam pyanie, jaki powinien byc orginalny akumulator do e65 3l disel 2004r.Ja kupilem w italii za 100euro 90ah, i jak jest chlodniej rozladowuje sie.Prosze o porade.Pozdrawiam.

 

Taki jaki dają w ASO. 90AH jest OK. Trzeba go tylko zarejestrować w systemie, żeby ładnie ładowało po włożeniu nowego aku.

 

W ASO aktualnie płacilem 1100 równe za nowy aku.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Zodiac mam pytanie co masz na mysli piszac trzeba go zarejestrowas w systemie ja kupilem nowy zalozylem i tyle-czy cos przeoczylem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Zodiac mam pytanie co masz na mysli piszac trzeba go zarejestrowas w systemie ja kupilem nowy zalozylem i tyle-czy cos przeoczylem?

 

Tzeba wpisac ze jest nowy aku.

 

Nie wiem dokladnie dlaczego tak jest, powiedziano mnie tylko ze od tego czy sie go wpisze zalezy, czy aku bedzie odpowiednio ładowany (nie za bardzo, nie za słabo).

Opublikowano

Witam,

 

rozmawialem z mechanikiem z poznanskiego ASO, nie trzeba rejestrowac nowego aku. Mam pierwszy aku w swoim aucie ( wlasnie sie konczy ) i jest to 110ah. W ASO wkaladaja 90ah - 1170 zl na zamowienie - koszt akumulatora nie pytalem o koszt wymiany...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=61_1543&hg=61&fg=30

 

Uwaga ważna informacja!

W razie mont. odbiegającego od stanu

seryjnego zakodować za pomocą

oprogramowania Service Station (SSS)

przez ścieżkę "Doposażenie CIP".

W celu wymiany należy zawsze używać

90 Ah AGM, także wtedy, gdy w pojeździe

zamontowany jest 110 Ah.

01 Akumulator AGM Original BMW

Pzdr,


Wojtek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

wracając do tematu wymieniłem oryginalny aku 110ah na 95ah ( miała być 90-tka, ale sprzedawca się pomylił ). Po montażu pomiar ładowania aku był 15,3 max, czyli za dużo. Do wymiany regulator alternatora 190zł + 310zł robocizna. W tej chwili jest 14,7. Nic złego wcześniej się nie działo. Aku wymieniłem, bo auto po 9 godzinach na mrozie kiepsko odpalało...

Pzdr,


Wojtek

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jeśli do diesla 90Ah jest OK to do 735 rozumiem tez powinien być dobry. Własnie mi się kończy akumulator- w tej chwili mam orginalny tzn 110Ah i 850A rozruchu- i pan w sklepie, sprawdzając w katalogu zaproponował mi aku Varta 100Ah i 830A. Czy taki bedzie wystarczajacy???? Czy oprócz samej wymiany coś musze jeszcze w aucie zrobić???
  • 2 lata później...
Opublikowano
WITAM W E65 730D ORGINALNY AKUMULATOR JEST 110 JAK PADNIE MOZNA WLOZYC 90 ALE TRZEBA PAMIETAC ZEBY ZMIENIC KOMPEM W SERWISIE ZMIENE AKUMULATORA GDYZ W BMW JEST COS TAKIEGO ZE KOMPUTER UCZY SIE AKUMULATORA I JAK TEGO SIE NIE ZROBI TO NOWY AKU BEDZIE NAM LADOWALO NP DO 40% A NIE DO 100% JAK POWINNO TAK JEST W TYM AUCIE JA NATOMIAST MAM INNY PROBLEM KRADNIE PRAD NA POSTOJU PO USPANIU POBOR PRADU WYNOSI O,20A I NIE MOGE ZNALEZC USTERKI
Opublikowano
Mam e65 z 2003 roku. Ostatnio jak postoi na dworze to rozładowuje akumulator. Mam zamiar kupić boscha 100ah i 830a prąd startowy. Też go będę musiał zarejestrować?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Bosche drogie niemiłosiernie... Nie lepiej jakiś polski kupić za połowę tego? Aż tak dużej różnicy w wytrzymałości raczej nie będzie.
Opublikowano

Witam

 

mam pytanie do kolegi boxirafal : Czy odnalazłeś już tą usterkę ? Bo mi się wydaje że u mnie też coś takiego się dzieje :/ Niedawno świrował mi cały komputer , zapalało się wszystko na desce rozdzielczej jak choinka na Boże Narodzenie , milion błędów i tylko Drive do przodu , musiałam poczekać aż wszystko zgaśnie łącznie z radiem i dopóki radio znów się nie włączyło nie było mowy o zgaszeniu silnika ponieważ już bym nie odpaliła auta. Akumulator rozładowywał się do zera . Wymienili mi regulator alternatora i niby wszystko ok bo komputer już nie świruje ale ostatnio postanowiłam że posprzątam auto sama i zajęło mi to ok 1,5-2 h , nie miałam włączonego radia tylko światełka wszystkie i akumulator rozładował mi się doszczętnie do zera , nie mogłam zamknąć nawet drzwi z kluczyka . Jak myślicie czy to gdzieś spięcie na akumulatorze czy już akumulator przez to że tak przez pół roku świrował komputer i go rozładowywał jest do wymiany ? Dziękuję za każdą podpowiedz :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A takie pytanko co do kodowania tego akumulatora mozna to samemu zrobić czy muszą to w servisie?? A jeśli mam aku 110Ah załóżmy i włożę taki sam to nie muszę nic zmieniać tak??
Opublikowano
witam w mojej 65 z 07 r 3.0 d oryginalnie był 90 ah i 900 rozruchu nigdzie oprocz bmw nie dostanie sie takiego (bynajmniej nie znalazłem) kupiłem wiec w bmw. według vin dali mi taki sam trzebabylo go jednak zarejestrowac. aku po rabacie 1260 i rejestracja cos ponad 100 . gdy mi sie rozadowywał miałem tez choinkę w aucie. przy recznym odblokowywaniu hamulca recznego wylałem w zapas banke płynu do spryskiwaczy i za kilka dni nikt nie mogł sie połączyc z autem przez komputer nawet w serwisie wiec szukali przyczyny. no i znalezli. zalany sterownik hamulca recznego. na razie mam go odpietego błedy skasowane i jezdze. ale jednak musze to zrobic tylko nie w bmw bo chca za to 3500 pln.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.