Skocz do zawartości

525 TDS E39 Automat, Gasnie gdy jest ponizej 15 litró Ropy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć jestem nowy na forum chciał bym się przywitać ze wszystkimi, posiadam BMW 525 TDS w automacie od jakiegoś miesiąca mam taki problem że jeśli wskażnik paliwa pokaże ponizej 15 litrów ropy auto odrazu gasnie i nie chce odpalić, następnie zalewam 20 litrów do zbiornika autko odpala bez żadnego problemu, byłem na diagnostyce sprawdzili na komputerze nic nie wykazało żadnego problemu czy błędu, co może być przyczyną waszym zdaniem? bo niechciał bym żeby na warsztacie wymieniali częsci na chybił trafił pozdrawiam Paweł ps. przepraszam za chaotyczne opisanie usterki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawiasem mówiąc nieźli ci geniusze co do nich pojechałeś na diagnostykę. :D
Opublikowano
Tak się udzielałem w tym temacie i prawdopodobnie mnie też dopadła ta przypadłość. Po odpaleniu słychać odgłos - coś ala bzyczenie w okolicy prawego tylnego koła czyli tam gdzie jest bak. Na razie mam pełny bak więc problemów z odpalaniem nie ma ale w związku z tym mam pytanie - czy ktoś wie jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa w baku?? jak ten parametr nazywa się w INP-ie - czy to jest może rate pre - injection???
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijająć fakty wymiany akumulatora :) Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Tylko nie kupujcie żadnych zamienników tych pomp :)pochodzą gora 3 miesiące :) ja za 100zł robię regenerację nierozbieralnych pomp pierburga :) po regeneracji auto z tą popą przejedzie kolejne ponad 200 tys.

 

jak by ktoś był zainteresowany dzwońcie 509253171

Opublikowano
Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijająć fakty wymiany akumulatora :) Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

 

Wymiana akumulatora nie ma tu chyba nic do rzeczy, ja też się tak zdziwiłem na szczęście w miejscu, gdzie mogłem polecieć po "walizkę" ropy :) a objawy miałem dokładnie takie same, zanim padł to na rozruch kręcił tak jakby dłużej, a potem dead :) już nie gadał :) ja pompki nie wymieniałem, bo nie mam czasu na to, jeżdże po prostu na minimum 30 l :)

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Ok a jak to jest, niedawno miałem w baku coś około 18 litrów i na ukrytych funkcjach OBC wyświetliło mi że paliwo jest tylko

w jednym zbiorniku a drugi był pusty, oczywiście według wyświetlacza, czy to tak ma być http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif bo jak jest więcej paliw to dzieli je w miarę na połowę da każdego.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Wtedy pompa przepompowuje do tego w którym jest smok pompy głównej. Powyżej 15l paliwo się chyba samoczynnie miesza bo bak ma taką konstrukcje przez wał dlatego ma taki dziwny kształt.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok a jak to jest, niedawno miałem w baku coś około 18 litrów i na ukrytych funkcjach OBC wyświetliło mi że paliwo jest tylko

w jednym zbiorniku a drugi był pusty, oczywiście według wyświetlacza, czy to tak ma być http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif bo jak jest więcej paliw to dzieli je w miarę na połowę da każdego.

 

Do ok 25l wszystko paliwo ucieka do prawej komory, i jest to prawidłowe zachowanie.

 

Co do problemów z paleniem, jak wyciągałeś akumulator, mogłeś zruszyć lub uszkodzić przekaźnik tej pompy, jest on zaraz nad akumulatorem.

  • 1 rok później...
Opublikowano
U mnie jest coś takiego jak paliwo jest powiedzmy powyżej 15L to wszystko jest ok nie ma żadnego problemu pali ładnie czy zimny czy ciepły a jeśli spadnie już poniżej 15 L to w wężyku od fitlra do pompy wtryskowej pojawia się powietrze no i występuje problem z chwilowym kręceniem silnika do momentu jego odpalenia... Nieważne czy zimny czy ciepły.. Jest to objaw kończącej się pompy w baku czy czegoś zapchanego ??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej pompa, choć jak już dobierasz się do baku to warto sprawdzić czy nie jest coś pozatykane.
Opublikowano
Tylko powiedz mi co tam najlepiej posprawdzac?? I do ktorej komory sie dostac?? Za pasazerem?? Czy kierowca??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompe masz za pasażerem, za kierowcą masz pompkę strumieniową.

W zasadzie wewnątrz baku lecą przewody z prawej na lewą, także ja bym się dobrał do obu stron, latarka w łapkę, poświecić czy na dnie coś nie zalega, w razie nadmiaru paliwa odciągnąć trochę, wyjąc pompkę i przejrzeć drożność przewodów.

Poszukaj sobie mojego tematu z bakiem, tam masz fotki z rozbiórki całości, będziesz wiedział o które rurki mi chodzi. :wink:

Opublikowano
A to w 3.0d jest tak samo jak i u mnie?? Musze to ogarnac bo juz mnie drazni temat jak paliwo spada ponizej 15stu litrow to sa jaja z paleniem auta....

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O ile dobrze pamiętam to część układu paliwowego związana z bakiem jest taka sama we wszystkich dieslach, tyle że CR ma dalej pompę progową.
Opublikowano
Ja się tym nie przejmowałem :D przyjmowałem, że od 30 l ropy w dół zaczynała się rezerwa :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też zazwyczaj tankuję jak paliwo spada poniżej 30, przy 15 to już prawie że konieczność, nie czekam do rezerwy jak nie muszę :wink:

Ale jak bak ma 70 to też trzeba z tego korzystać :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.