Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mi jak się zapchał katalizator jeszcze w Passacie to auto strasznie osłabło, nie mogłem pod średnią górkę wyjechać. Ledwie się do serwisu dowlokłem. Najgorsze , że stało się to nagle, nie było wcześniej żadnych objawów typu mulenie itp. Tam nie było sondy lambda za katem , więc wstawiłem strumienicę, w E 46 pasowało by chyba jakiegoś przynajmniej uniwersalnego kata wspawać.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Opublikowano
witam .też bym chciał wywalić te katy ale ten pierwszy kat jest na rurze ukośnej ( na krzywce) , a tak w ogóle w e46 320 z 99 rok są 2 katy czy 1 , bo sondy lambda to niema ,,, były montowane po lifcie
Opublikowano
A gdyby tylko wywalic wklad i puszke zaspawac tak jak bylo. Ktos pisal ze był ok i wcale nie głośniej. Ja tez bede wywalał za miesiąc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.