Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM!

 

MAM PROBLEM ZE SWOJA BMW E90 SILNIK 1.8 DIESEL 121KM 2007 ROK. PROBLEM JEST NASTEPUJACY: PEWNEGO DNIA ROZLADOWAL MI SIE AKU PONIEWAZ AUTO STALO OKOLO MIESIACA NIE ODPALANE. ODPALILEM JA PYCH I ODPALILA MOMENTALNIE. TEGO DNIA JEZDZILA NORMALNIE I ODPALALA NORMALNIE. NA DRUGI DZIEN AUTO PRZESTALO ZAPLAC, PO WLOZENIU KLUCZYKA NIE ZAPALAJĄ SIE WSZYTSKIE KONTROLKI JAK ZWYKLE, SWIECI TYLKO CZEROWONA BLOKADA KIEROWNICY. PO WCISNIECIU PRZYSCISKU STRAT/STOP NIC SIE NIE DZIEJE. HOLOWAC SIE JEJ NIE DA BO BLOKADA KIEROWNICY NIE PUSZCZA. NIE WIEM CO ROBIC. AKUMULATOR DOLADOWALEM NA MAXA I NIC TO NIE POMOGLO. POMOCY BO NIE WIEM CO ROBIC.... DRAMAT SORKI ZA DUZE LITERY, ale juz tak zaczolem to i skoncze. Pozdrawiam Wszystkich.

Opublikowano
Spróbuj zluzować kierownicę i wtedy wcisnąć start!!! Wiesz o co chodzi tak jak z kluczykiem, żeby blokada miała lżej puścić!!! A i jeszcze jedno co to znaczy akumulator doładowałem na maxa?? To, że był ładowany nie znaczy, że jest dobry, sprawdź miernikiem.... Pozdro!
arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
kierownicy w tym modelu nie da sie zluzowac ot tak sobie... tam jest elektromagnes czy cos takiego... akumulator byl mierzony jest naladowany prawidlowo
Opublikowano
Chyba mnie nie zrozumiałeś... wiem, że jest elektromagnes, ale jak kierownica jest zablokowana to można ją ruszyć lekko w jedną lub w drugą stronę, jeżeli twardy opór jest np. w prawo to spróbuj lekko pociągnąć w lewo i wciśnij start wtedy elektromagnes nie ma takiego oporu i może zwolni blokadę.
arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
blokada kierownicy czyli elektromagnes nie puści na pewno. Jeśli kontrolka się świeci na czerwono to pozostaje podpięcie pod kompa. Przerabiałem ten temat. U mnie często się blokowała kierownica i świeciła kontrolka czasem na pomarańczowo, czasem na czerwono. Pomagało zamknięcie i otwarcie na przemian kilka razy z kluczyka. U mnie przyczyną był słaby prąd. Zmieniłem aku i przeprogramowałem softa i wszszytko jest ok.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
dzis zostala podpieta pod kompa... mechanik przyjechal na miejsce bo nie da rady jej zaholowac do naprawy, pozostaje tylko laweta a i tak bedzie ciezko bo kola sa zablokowane... ale do rzeczy. wyszlo na kompie ze jest stala blokada kierownicy i jakies bledy w alarmie ale niemozliwe do wykasowania... powiem Wam dramat.. cos mi sie wydaje ze wizyta w ASO bedzie konieczna :(((
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 rzeczy-padła blokada kierownicy i jest do wymiany lub przeprogramowanie CAS. ASO albo bardzo kumaty inny serwis, który specjalizuję się w BMW. Miałem e46 i jak widze ile jest problemów z elektroniką w e60/e90 to zastanawiam się czy dobrze zrobiłem zmieniając auto. Ogólnie jest kilka rzeczy, które potrafią e90 unieruchomić i nawet ASO sobie z tym nie radzi.... Daj znać czym się to skończyło.
Krzysztof
Opublikowano
WITAM!

 

MAM PROBLEM ZE SWOJA BMW E90 SILNIK 1.8 DIESEL 121KM 2007 ROK. PROBLEM JEST NASTEPUJACY: PEWNEGO DNIA ROZLADOWAL MI SIE AKU PONIEWAZ AUTO STALO OKOLO MIESIACA NIE ODPALANE. ODPALILEM JA PYCH I ODPALILA MOMENTALNIE. TEGO DNIA JEZDZILA NORMALNIE I ODPALALA NORMALNIE. NA DRUGI DZIEN AUTO PRZESTALO ZAPLAC, PO WLOZENIU KLUCZYKA NIE ZAPALAJĄ SIE WSZYTSKIE KONTROLKI JAK ZWYKLE, SWIECI TYLKO CZEROWONA BLOKADA KIEROWNICY. PO WCISNIECIU PRZYSCISKU STRAT/STOP NIC SIE NIE DZIEJE. HOLOWAC SIE JEJ NIE DA BO BLOKADA KIEROWNICY NIE PUSZCZA. NIE WIEM CO ROBIC. AKUMULATOR DOLADOWALEM NA MAXA I NIC TO NIE POMOGLO. POMOCY BO NIE WIEM CO ROBIC.... DRAMAT SORKI ZA DUZE LITERY, ale juz tak zaczolem to i skoncze. Pozdrawiam Wszystkich.

 

Odpisalem Ci juz w innym poscie, ale zapytalem tez czy miales rozladowany akumulator, bo tam tego nie napisales. Teraz juz wiem, ze tak, wiec jak sprawa do zrobienia programowo.

Opublikowano
pomogł znajomy mechanik... 2 dni zabawy z laptopem przy samochodzie i fura lata jak nowa :))

nie chwal dnia przed zachodem slonca, choc zycze jak najlepiej

w ubieglym roku pojechalem na wakacje do hiszpanki, akurat ojca e60.

nie wiem czy to wina byla tego, ale tak sie stalo ze zholowali mi auto;P

po jakims czasie wyskoczyla mi ta blokada, tylko fakt najpierw na pomaranczowo, po jakims czasie wskakiwalo czerwone i wtedy kaput.

bledy kasowane byly, ale po paru miesiacach sprawa powracala

przez rok 4 nawroty byly

niby teraz bedziemy probowali cos wymieniac z czesci, a np powiedzieli ze najpierw powinno sie nowego softa wgrac

co bedzie skuteczne, zobaczymy

ale aku, tak jak ktos pisal wyzej moze warto na wszelki wypadek sprawdzic, choc watpie ze to byloby to.

moze jednak ten soft :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego Dav5 napisz co zrobił ten mechanik ?? Wykasował tylko błędy w CAS czy coś zmieniał głębiej. Ja u siebie najchętniej wywalił bym całkowicie tę blokdę. Potrzebne to jak dziura w moście....
Krzysztof
Opublikowano
ja tez mialem problem z ta cholerna konrolka, u mnie sie swiecilo na zółto i raz na czerwono ale na szczescie udalo sie po kilku probach odpalic auto i pojechac do mechanika. W moim przypadku problemem byl soft i bardzo slaby akumulator bo np moj aku z wlaczonym radiem na postoju wytrzymywal gora 10min i padal a dodam ze nie mam navi - generalnie lipa. Zmienilem aku i wgralem nowego softa i jak na razie jest spokoj. Slyszalem i czytalem ze to jest bardzo czesta usterka i serwisy zmienialy softa w ramach akcji .

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
ja tez mialem problem z ta cholerna konrolka, u mnie sie swiecilo na zółto i raz na czerwono ale na szczescie udalo sie po kilku probach odpalic auto i pojechac do mechanika. W moim przypadku problemem byl soft i bardzo slaby akumulator bo np moj aku z wlaczonym radiem na postoju wytrzymywal gora 10min i padal a dodam ze nie mam navi - generalnie lipa. Zmienilem aku i wgralem nowego softa i jak na razie jest spokoj. Slyszalem i czytalem ze to jest bardzo czesta usterka i serwisy zmienialy softa w ramach akcji .

to aku to fakt mozna pominac, ale z softem moze racja ze wartos sprobowac

bo kiedys w serwisie w sumie powiedzieli ze od tego trzeba zaczac:)

tylko wtedy przynajmniej zadnej akcji nie bylo

chyba kolo 500zl to koszotwalo

ale moze cos sie zmienilo od tego czasu???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic sie nie zmieniło. Dziś dzwoniłem do ASO, koszt podłączenia i adaptacji, cokolwiek to znaczy, koszt 460 zł. Równie dobrze może być uwalona blokada kierownicy o koszty wzrastają, nie dopytałem już ile. Ta adaptacja to pewnie wgranie nowego softu. Pytałem gościa czy można to dziadostwo wyciąć z softu to ASO tego nie robi. Ogólnie to jakaś kicha...
Krzysztof
Opublikowano
Nic sie nie zmieniło. Dziś dzwoniłem do ASO, koszt podłączenia i adaptacji, cokolwiek to znaczy, koszt 460 zł. Równie dobrze może być uwalona blokada kierownicy o koszty wzrastają, nie dopytałem już ile. Ta adaptacja to pewnie wgranie nowego softu. Pytałem gościa czy można to dziadostwo wyciąć z softu to ASO tego nie robi. Ogólnie to jakaś kicha...

 

Programowanie sterowników auta. Bo nie można inaczej, wszystko albo nic. U mnie w ASO 400zł takia operacja.. a nie w ASO 250zł ;)

 

 

Pzdr.

Opublikowano

Wrocławski ASO 750 zł i auto zostaje na dwa dni :mad2:

Dletego niech mi ktoś wyjaśni dlaczego są takie różnice w cenie pomiedzy ASO,ponoć nie da się wgrać i sprawdzić nowego softu w jeden dzień,

bo po takiej zmianie softu mogą wystapić problemy i ASO potrzebuje czasu na ewentualne poprawki taka informacje uzyskałem we Wrocławskim ASO :evil:

Opublikowano
Wrocławski ASO 750 zł i auto zostaje na dwa dni :mad2:

Dletego niech mi ktoś wyjaśni dlaczego są takie różnice w cenie pomiedzy ASO,ponoć nie da się wgrać i sprawdzić nowego softu w jeden dzień,

bo po takiej zmianie softu mogą wystapić problemy i ASO potrzebuje czasu na ewentualne poprawki taka informacje uzyskałem we Wrocławskim ASO :evil:

 

 

Nie wiem skąd takie różnice. Mi w ASO powiedzili tak (jak chciałem programować sterowniki od lamp), że istnieje ryzyko dos. wysrania się któregoś ze sterowników i wtedy czas (!) naprawy może wydłużyć się nawet do 2 tyg. zanim przyjedzie spec z BMW POLSKA i będzie "uzdrawiał" sterowniki... ale typ w ASO powiedział mi, że w e90 raczej na 90% im wychodzi taka operacja, kilka wysrań ;) mieli w e60-tkach. I zawsze taką informację udzielają klientowi, że coś może się nie udać. Programowanie całego auta to kwestia paru godzin, max do 6.. zależy.

 

Pzdr.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Tak jak w tytule

Prosze o pomoc odnosnie kontrolki el. blokady kierownicy E91

Prosze o numer kontaktowy i w miare mozliwosci odpowiedz.

Czym temat ugrysc.

Auto jedzi swieci kontrolka na czerwono..(blokada chodzi normalnie bez

niepokojacych odglosow..tak jak przed pojawieniem sie kontrolki odrazu

czerwonej)

teraz kwestia czy przeprogramowac cale auto czy sa inne sposoby ..bez

wymiany kolumny:)

DIS-em..w CAS-sie

 

ps. a i o co chodzi z tym...cytat..Programowanie pomaga choć nie zawsze. Zobacz jakie masz błędy w casie, pewnie od blokady kiery. Zobacz jakie masz ładowanie, może podchodzi pod 15V i dostał strzał i dlatego zgłupiał.

 

U mnie wlasnie laduje tak ok 14.7 14.8

moze stad blad..??

 

Pozdrawiam

Marcin

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Mam od wczoraj problem z czerwoną kontrolką blokady , co ciekawe auto pali a blokada działa znaczy blokuje i odblokowuje kiere. Dodam że to moja wina , wczoraj musiałem sprawdzić kilka głośnikow bass pod siedzeniem 4 szt L7 no i przy podłączaniu każdego kolejnego wciskałem kluczyk i wyciągałem zeby w radio końcówki nie uwalić , i tak z 5 razy . Po calym zabiegu jak wsiadłem zeby odpalic auto to sie zapaliła juz kontrolka czerwona blokady , i tak do dziś auto normalnie śmiga dodam ze blokada normalnie dziala.

Rozbierać kolumne , czy cos w Inpie popatrzec?

Wczoraj podłączalem pod inpe kasowalem blad w CAS ale odrazu wraca nie wiem o co chodzi.

Jakieś pomysły?

http://img845.imageshack.us/img845/904/logoqlq.jpg
Opublikowano

Adaptacja blokady kierownicy potrzebna jest .

Do ASO musisz się udać TY.

 

Koszt operacji 150 zł .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Mam od wczoraj problem z czerwoną kontrolką blokady , co ciekawe auto pali a blokada działa znaczy blokuje i odblokowuje kiere. Dodam że to moja wina , wczoraj musiałem sprawdzić kilka głośnikow bass pod siedzeniem 4 szt L7 no i przy podłączaniu każdego kolejnego wciskałem kluczyk i wyciągałem zeby w radio końcówki nie uwalić , i tak z 5 razy . Po calym zabiegu jak wsiadłem zeby odpalic auto to sie zapaliła juz kontrolka czerwona blokady , i tak do dziś auto normalnie śmiga dodam ze blokada normalnie dziala.

Rozbierać kolumne , czy cos w Inpie popatrzec?

Wczoraj podłączalem pod inpe kasowalem blad w CAS ale odrazu wraca nie wiem o co chodzi.

Jakieś pomysły?

 

Spróbuj zrobić reset CAS

Opublikowano

Właśnie spędziłem w aucie 15 minut i próbowałem kilka razy reset ECU w module CAS , no i resetuje, ale czerwona kierownica z kłódką nadal jest .

Więc pewnie tak jak dwa posty wyżej tylko ASO adaptacja , tylko że mieszkam w UK a w środę do PL jadę, wszystko działa nie ma żadnych skutków ubocznych ,

w statusie podaje że urządzenie w pełni sprawne , odczytuje wszystko ok pozycję na zapłonie jako UNLOCKED .

 

Wszystko oczywiście robiłem na zgaszonym silniku .

A co jak kolega alvarokr zrobił na odpalonym i mu znikło ,może tak spróbować ? Dobry to pomysł ?

 

Może to ktoś zrobić przez TeamViewer-a , oczywiście odpłatnie , chyba że mogę sam to zrobić INPA albo NCS nie mam pojęcia .

Mam zrobioną kopię całego auta , znaczy jak podłączałem pod NCS pierwszy raz to zapisało wszystkie sterowniki do pliku , dało by to coś jak by zaprogramował tym plikiem teraz żeby wszystko wróciło jak było ?

Czy to nie od tej strony ?

http://img845.imageshack.us/img845/904/logoqlq.jpg
Opublikowano
Wszystko oczywiście robiłem na zgaszonym silniku .

A co jak kolega alvarokr zrobił na odpalonym i mu znikło ,może tak spróbować ? Dobry to pomysł ?

 

Ja zrobiłem reset przez przypadek na odpalonym..auto zgasło..wszystko się zresetowało no i problem z błędem zniknął :D..ale wydaje mi się że zasługą głównie jest to iż przed resetem rozebrałem blokadę i przeczyściłem w niej wszystkie styki elektroniczne. Przed zabiegiem czyszczenia blokady robiłem reset CAS tylko na zapłonie..również wszystko się resetowało ale problem wciąż widniał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.