Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie !

 

Podejrzewam że mam padnięty Termostat EGR, przed zakupem nowego chce sie jednak upewnić demontując stary...tylko jak to zrobić ?

W E46 przed liftem to dziecinne, teraz jednak mam E46 z listopada 2004 i troszke inaczej to wygląda:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b1cfc4f54fd8e65.html

 

Jak odkręcić śrube zaznaczoną strzałka, zdemontować trzeba gumowy wąż oznaczony ( ? )

Z góry dziękuje za dobre rady, niestety w wyszukiwarce nie znalazłem jak to zrobić...

  • Odpowiedzi 446
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hmm...Ale chlodniczka ma stalowe doloty więc po odkręceniu jej mocowania ona chyba nawet nie drgnie...czy sie myle ?

Tego gumowego przewodu który mi zawadza nad śrubą lepiej nie odkręcać ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
chłodniczka gnije ja sie o tym przekonałem... a jak juz przegnije to widac a wlasciwie nie widac nic w lusterku tylko bialo z plynu... ale dobrze ze to byla chlodniczka bo balem sie o głowice albo uszczelke
Opublikowano

Witam ponownie !

 

Ja jestem już po wymianie termostatu EGR, od razu lepiej...wskaźnik osiąga pion po ok. 7-8km i co najważniejsze utrzymuje go, niema wahań !

Zdecydowałem sie jednak nie demontować chłodniczki, odkręciłem przewód podciśnienia nad termostatem ( który uniemożliwia odkręcenie jednej śruby ) uważam tak jest łatwiej. Aby nie zakładać nowego tematu... Wiecie może Panowie jak w prosty sposób sprawdzić czy dogrzewacz elektryczny działa ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
witam mam Bmw e46 320d z roku 2004 i temeratura jest na drugiej kresce caly czas nawet nie doszla do polowy nigdy zrobilem 10tys na takjiej temeraturze niewiem co moze byc przyczyna jedni mowia ze termostat a drudzy ze termostat egr ja slyszalem ze jest jescze jakis modul badz sterownik ktory ma wplyw na to prosze o pomoc bo jestem zielony gg1330489 dodam ze w leciie jak gazowalem ostro to wskaznik lekko poszedl za 2 kreske a z tego co wiem powinien byc w polowie wskaznika kupilem juz taki i myslalem ze tak ma byc ale teraz juz raczej wiem ze w powolie ma byc w pali duzo 8.4 na srednich trasach do 25km a az tak mu niecisne
Opublikowano
witam mam Bmw e46 320d z roku 2004 i temeratura jest na drugiej kresce caly czas nawet nie doszla do polowy nigdy zrobilem 10tys na takjiej temeraturze niewiem co moze byc przyczyna jedni mowia ze termostat a drudzy ze termostat egr ja slyszalem ze jest jescze jakis modul badz sterownik ktory ma wplyw na to prosze o pomoc bo jestem zielony gg1330489 dodam ze w leciie jak gazowalem ostro to wskaznik lekko poszedl za 2 kreske a z tego co wiem powinien byc w polowie wskaznika kupilem juz taki i myslalem ze tak ma byc ale teraz juz raczej wiem ze w powolie ma byc w pali duzo 8.4 na srednich trasach do 25km a az tak mu niecisne a i jak odpalam na zimnym to lekko faluja obroty z 800 d0 1000 a po jakis 30sekundach jest juz 800 i sie nie rusza
Opublikowano
wymieniaj termostaty. Jak sprawdzic EGR zostało napisane z 5 razy i najpierw sprawdz egr jesli to on to wymien, jak nie pomoze wymien główny. :mad2: :mad2: oleju też nie wymieniaj bo po co :duh: Boże broń beemki przed takimi ludzmi :evil:
szukam
Opublikowano
a co maja klapki do tego????? temperatura ZAWSZE powinna utrzymywac sie okolo 90 stopni. zacisnij szczypcami zatrzaskowymi wąż przy termostacie przed EGR i zobaczysz po wskazówce czy jest poprawa czy nie. jesli nie ma to zacisnij przed drugim termostatem... jesli zobaczysz jakakolwiek różnice to masz odpowiedź :) pamietaj ze nawet po zacisnieciu odrobina plynu bedzie przepływac. ten sposob jest chyba najszybszy, bez rozkręcania i kosztów
Opublikowano
LaRocco nie wiem czy żaluzje są na zime skoro są za chłodnicą, no chyba że powietrze przelatujące przez chłodnice chłodzi silnik ale nie wiem czy one nie są raczej po to żeby silnik nie podgrzewał chłodnicy w lato jak gorąco albo ostro w palnik dajemy. W nowszych beemkach klapki są przed chłodnicą więc to pomaga nagrzać silnik szybciej.
szukam
Opublikowano

jak sama nazwa wskazuje "sterownik świec żarowych" czyli jest od świec żarowych a one mają wpływ na odpalanie samochodu przy niskich temperaturach.

 

co do podgrzewacza elektrycznego to on ma wpływ tylko na szybkość nagrzewania jak sprawny to szybko jest silnik ciepły.

 

Ja przy obecnych temperaturach, czyli delikatny minus albo koło zera mam na uczelnie 5.5km w mieście (10 minut jazdy), dojeżdzam to temp. w pionie bo mam wszystko sprawne czyli oba termostaty, podgrzewacz i dobrze wszystko odpowietrzone.

szukam
Opublikowano
U mnie po wymianie obu termostatów, dokładnym odpowietrzeniu układu, przy włączonym ogrzewaniu temp 18 st, silnik długo się nagrzewa- potrzebuje 10-15 kilometrów. Jak wyłączę ogrzewanie to silnik nagrzewa mi się po ok 5 kilometrach. Czy elektrozawór ogrzewania wody może mieć coś z tym wspólnego? Wiecie może czy ten elektrozawór po prostu zamyka i otwiera dopływ wody do nagrzewnicy, czy płynnie wraz z zwiększeniem temperatury otwiera się więcej, co daje tam dodatkowa pompka wody przy tym elektrozaworze??
Opublikowano
U mnie też auto powoli się nagrzewało, na inpie wywalało błąd podgrzewacza, co się okazało ułamał się przewód masy od podgrzewacza. Teraz jest jak ręką odjął.
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.