Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostatnio wymieniłem płyn (weszło ok 6L) w chłodnicy i w bloku, dodatkowo mały termostat egr i teraz po 5-6km jazdy z predkoscia obrotowa 1,5k temperatura w teście 7 pokazuje idealnie 85-86 stopni, wczesniej potrzebowałem ok 10km z obrotami ok 2k

oczywiście wskazówka staje w pionie gdy juz jest 77-80

a no i nie włączać ogrzewania do momentu pełnego rozgrzania silnika

  • Odpowiedzi 446
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wyciagałem termostat egr i na zimnym próbowałem dmuchnąc i powietrze minimalnie ucieka ale trzeba fest dmuchnąć nic w nim nie lata wiec jest dobry??

 

Mój też nie dawał się "przedmuchnąć" a jednak był uszkodzony, więc kup nowy i to OR bo zamienniki podobno to nie to samo, ja musiałem wymienić dwa i dopiero pomogło :cool2:

Opublikowano

GR: Proszę nie cytować całych postów dopisując jedno zdanie... zwłaszcza, jak się odpowiada bezpośrednio pod nim... tworzą się przez to, bez sensu, długie, nieczytelne posty... proszę cytować selektywnie i nie post, pod którym się od razu odpowiada.

 

 

to najpierw podjade do ASO i kupie główny i wymienie jak nie bedzie poprawy to kupie od agr i bede przygotowane na zime :cool2:

Opublikowano
płyn do chłodnicy juz wczesniej kupiłem prestona, dobrze sie zlożyło bo akurat mam wyjazd do miejscowosci gdzie jest ASO BMW(120km) czy na ten czas moge założyc jakaś przysłone chłodnicy bo szkoda mi auta jak mam w trasie jechac z temperatua 65stopni(dzis jak jezdziłem tak miałem:((
Opublikowano

Do "Balugass"

Jak już masz tyle jechać km to wcześniej zadzwoń do nich czy mają ten termostat, bo ostatnio zmienili główny magazyn i mają bałagan.

Zaś do zasłaniania chłodnicy to chyba nie ma sensu, po prostu jej nie katuj i kup odrazu ten od EGR bo nie jest drogi :cool2:

Opublikowano

to teraz ja pochwale sie swoimi osiagnieciami temperaturki bmw;) jak byly upaly i bylo lato to problemu nie bylo, na wiosne byl taki sam jak teraz, czyli ruszam w trase np tarnow krakow (temperatury na testach nie sprawdzalem) ale temperatura na trasie dochodzi max do pierwszej kreski a momentami osiadzie prawie na niebieskim polu, do tego jeszcze caly czas na trasie chodzi mi webasto. czy ktos mi powie co moge z tym zrobic? z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam:))

p.s. betka 320d 136ps '98

Opublikowano
Aby nie zakładać nowego tematu. Czy termostat EGR(AGR) jak on tam się nazywa da się wymienić bez spuszczania płynu chłodniczego ??
BMW E46 320D 2000r.
Opublikowano
wyciagałem termostat egr i na zimnym próbowałem dmuchnąc i powietrze minimalnie ucieka ale trzeba fest dmuchnąć nic w nim nie lata wiec jest dobry??

 

Mój też nie dawał się "przedmuchnąć" a jednak był uszkodzony, więc kup nowy i to OR bo zamienniki podobno to nie to samo, ja musiałem wymienić dwa i dopiero pomogło :cool2:

niestety ale zamienników termostatu EGR i tak nie ma więc tylko Ori....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja się pochwale ze wymieniłem jak na razie termostat EGR i auto znacznie szybciej zaczęło się grzać, ale niestety tylko do temp 65 stopni potem dalej wolno, wiec mam do wymiany jeszcze zwykły termostat.
Opublikowano
No to ja mam tak wsiadam rano wlaczam czekam 2min,odjezdzam i jade okolo 2km wracam tez 2km jezdze okolo 25min i dopiero wchodzi na pion ale dodam ze szybko wchodzi na pole niebieskie,i jak juz zlapie pion a juz dojade i chce jechac po okolo 1h-1,5h wskazowka pokazuje na polowie niebieskiego wiec juz nie wiem co do wymiany
Opublikowano
Uruchom sobie Test 7 na liczniku i sprawdzaj jaka jest temp jeśli auto w czasie jazdy nie zdobędzie więcej niż 82 stopnie to znaczy ze masz termostat zwykły do wymiany. A termostat EGR można sprawdzić tak ze go wymontujesz i jak będzie zimny to dmuchnij w niego powinien lekko przepuszczać. Jak przepuszcza bez oporów to tez do wymiany.
Opublikowano
Jak po nocy auto będzie wychłodzone odpal silnik włącz test i jadąc do pracy obserwuj jak to rośnie i jak się nagrzewa. Zaobserwuj czy ci szybko rośnie do 60 stopni ( ile minut) i jak szybko rośnie do 90 stopni. Temperatura otwarcia termostatu to 88 stopni. Sprawdź czy w ogóle jest w stanie nagrzać się powyżej 82 stopni.
Opublikowano
A wiec tak auto stalo 2h ale wczesniej bylo nim jezdzone gdzie osiagnelo pion,i gdy wsiadlem odpalilem auto wskaznik byl na zaczynajacym sie polu niebieskim po przejechaniu 800metrow juz bylo na tescie 57st i po przejechaniu 3km byl pion a temperatura miala wynik 77stopni i wciaz rosla ale zgasilem auto bo szlem do domu a dodam ze temperatura na zewnatrz wskazuje 16stopni,lecz problem moze to nie problem ale bardzo wolno osiaga pion podczas rannego uruchomienia gdy na dworze jest 6stopni,lecz natomiast szybko wskakuje na niebieskie pole i delkiatnie za niebieskie wiec juz nie wiem co jest grane
Opublikowano

Ja mam u siebie padnięty zwykły termostat, ale po pierwszych 3 minutach pracy auto ma z 60 stopni później nagrzewa się bardzo wolno. Wcześniej grzał mi się jeszcze wolniej ale miałem pandniety termostat EGR z racji tego ze łatwiej go wymienić zrobiłem to sam. Teraz umówiłem się z mechanikiem na wymianę normalnego termostatu.

 

Jak masz auto dwa tygodnie to protestuj jak to u ciebie jest. Może być tak że termostat EGR masz dobry a zwykły do bani.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.