Skocz do zawartości

Tarcze i klocki.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie sugeruje tylko napisalem co mam założone ...

 

Z tym kompletem zrobiłem od wrzesnia 10kkm z czego 8kkm po miescie i nic sie nie dzieje.

 

Wcześniej, oprócz przygody z Textarami ktore poszły na śmietnik po 5kkm bo piszczaly niemiłosiernie oraz Ferodo Racing ktore rozwarstwiły sie po10kkm, zawsze używałem ATE i nigdy nie było żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

no dobra Panowie a czy ktorys z was zaglebil sie w temat klockow i tarcz ATE?

widzialem filmik na YT jak pan z firmy wyzej nie zalecal montowania klockow ceramicznych do tarcz nawiercanych/nacinanych


wiec wychodzi na to ze jezeli kupuje sie tarcze nacinane to lepiej kupic klocki zwykle, a do zwyklych tarcz klocki ceramiczne ktos cos wiecej wie na ten temat?




zeby nie byc goloslownym filmik na yt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Niedawno kupiłem X3 i mam raczej do wymiany przednie tarcze. Hamowanie z prędkości powyżej 120 km/h powoduje drżenie kierownicy. Czy warto pchać się oryginały? Cena zabija. W swoim drugim aucie XC90 założyłem Zimmermanny Sport + klocki Galfer Sport. I powiem szczerze nie ma z nim problemy. Cena takiego zestawu połowę mniejsza jak OEM. Może macie jakiś sprawdzony zestaw?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaraz po kupnie 3.0sd wymieniłem całe hamulce z Zimmerman Sport ... oczywiście jak drżało tak drżało nadal ..

Na wymieniałem się OPON, FELG, PIAST ... łącznie poszło kilka grubych tysięcy zł i jak drżało tak drżało nadal ...

Lekkie hamowanie i niemal nic.. mocniejsze już waliło kierownica na boki ale kiedy docisnąłem hamulec to przestawało .. i tak jeździłem nie mogąc nic na to poradzić, a w końcu doszło do takiej sytuacji że nawet jadąc prosto i ruszając kierownicą na boki czułem drgania - jakby koła nie były wyważone czy wręcz felgi krzywe ... Zacząłem pytać po znajomych i w końcu trafiłem do gościa który miał już kilka BMW i kazał mi wymienić DWIE gumy za 60zł sztuka w wahaczach z przodu ( te idące od macpersona do belki z przodu auta) >> duża gumowo-metalowa tuleja. Wymiana dość prosta i szybka, jedyne co to prasa potrzebna .. i ????? I gdybym od razu trafił do kogoś kto ma pojęcie to zostało by i w kieszeni blisko 9 tysięcy zł wydane bez sensu na pół przodu a opony po dwie i felgi na przód to nawet dwa razy kupowałem :/ ....

Tak że >>> sprawdzić warto najpierw te tuleje - a potem wydawać tysiaki na resztę ;) ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że NIE WOLNO tu wrzucać linków do byle aukcji, bo wtedy rzekomo kogoś reklamuję ... to mogę podać tylko numer jaki jest podany na jednej z nich jako numer oryginału :

307882 31120 270750 88470S

albo :

BMW OE 31106786951 tuleja wahacza wzdłużna


Wczoraj zrobiony szybki przelot ok. 100 km i od kiedy mam to auto, to takiego spokoju na kierownicy to nie było ... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.