Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dzieki lamer

 

mam w jednym miejscu 21 a w innym 19,5, nie wiem czy to przetaczać kombinować czy po prostu kupić nowe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro masz choćby w jednym miejscu poniżej wartości minimalnej to szkoda kasy na przetaczanie. Tym bardziej, że markowe tarcze zaczynają się od 200zł.
Opublikowano
właśnie kupiłem oryginały w ASO klocki są jurid jutro strzele fotke na tarczach jest tylko logo bmw, jutro jeszcze raz popatrze
  • 1 rok później...
Opublikowano
odświeżę temat na liczniku zbliża się 108tyś, drugie klocki ate i przód się kończy z tarczami. Szukam opini czy ktoś zakładał tarcze Ferodo na przód ew ATE główne pytanie czy tarcze w/w firm się nie wichrują... na razie skłaniam się ku ATE Power Disc mam takie w E46 sprawdziły się, są bardzo odporne na wichrowanie i starczyły na 2kpl klocków jedne ATE drugie Textar.
Opublikowano
Ja mam ATE + klocki Ate od ok.30.000 i jest ok :mrgreen: ale zeby była jasnosć nie hamuję od 180 w 5 sekund :wink:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

ok dzięki zwykłych tarcz na pewno nie będę kupował bo na bank mi się zwichrują. Tarcze wzasadzie już wybrałem ale martwi mnie ten klocek ATE Ceramic i jego odporność na fading http://www.brakes.pl/product_info.php/klocki-hamulcowe-ate-ceramic-p-24451?cPath=63978_63979_65003_65491_65492_65498

 

Tarcze ATE Power disc te mam i są sprawdzone, Zimermany Sport słyszałem że lubią pękać przy otworach... Pozostaje wybór klocka Chyba jednak zdecyduję się na zielone EBC pytanie jak będą chodziły z ATE Power disc...

Opublikowano

Wiesz....temat tarcz poruszany milion razy i ja też to czytałem ale generalnie nigdy nie maiłem problemu z ATE .Być moze dlatego iż kupuję z pewnego zródła bo podróbek tej marki jest bardzo duzo niestety

 

Klocki Ate Ceramic miałem i smigały bezproblemowo :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
a jak byś ATE Ceramic porównał do zwykłego klocka ATE ? I czy wg Ciebie te cermiczne łatwo było zagrzać żeby traciły na skuteczności?
Opublikowano

Miałem wrażenie ,iż ceramiczne są mniej skuteczne w hamowaniu jednak w porównaniu do zwykłych.Plusem jednak było sporo mniejsze pylenie

 

Na jednym aucie mam teraz tarcze

http://www.bozarto.pl/pl,p,611_sportowa-tarcza-hamulcowa-bmw-x3-e83-2-0i-2-5i-3-0i-20i-25i-30i-18d-2-0d-3-0d-xdrive-325x25-przod-wersja-gtr.html

 

plus klocki ATE ale przejechane dopiero jakieś 2000 km więc nie mam jeszcze wtrobionej opinii na ich temat

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
te tarcze to nie są przypadkiem mikody ? Ja już nie raz się przejechałem na tarczach i teraz już nie eksperymentuję. Będzie albo ATE Power disc ew EBC ulitmax. Ultimax są coś po ok 410zł sztuka natomiast nigdzie nie mogę znaleźć ceny power disc... bo ja cena będzie podobna to wezmę chyba ultimax + green.
Opublikowano

Podobno Mikoda ale pudełka i oznaczenia Bozarto :cool2:

Ja przez naście lat ani razu nie miałem kłopotu z tarczami i jak czytam rożne fora to czasami aż jestem przerażony tym co piszą użytkownicy :( :(

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Dzis wlasnie zaswiecila mi sie kontrolka klocków - przod. I tak sie zastanawiem czy zmieniac tylko klocki i tez tarcze ( maja juz lekki rancik..).

 

W poprzednim aucie jak zmienialem tarcze i klocki to zalozylem BREMBO tarcze + klocki i obowiazkowo zmienilem plyn hamulcowy na ten sportowy Blue. Poiwm tak taki zestaw to rewelka. Minusem bylo to ze klocki scierajac sie brudzily felgi i byly non stop zabrudzone.

 

Teraz do swojego BMW X3 M54 palnuje zalozyc Zimmermann Sport Tarcze + kolocki Zimmermann. Mam w zwiazku z tym pytanie czy wiecie moze czy w BMW X3 3.0I M54 z roku 2005 sa tarcze przednie 325mm czy 332mm..???

Opublikowano

Jak to mikoda to za tą cenę nie warto mikoda wszystko robi z tego samego stopu czy tarcze zwykłe czy nacinane takie przynajmniej dostałem info u producenta. Dwa mocniejsze hamowania z większej prędkości i po tarczach.

 

Co do klocków to też potrzebuję jakieś w miarę nie pylące... ale chyba wszystkiego pogodzić się nie da.

 

W 3,0 tarcze 332.

Opublikowano
Wiesz....czy warto to nie wiem ale mam znajomego co zakłada je w swoim zakładzie klientom do BMW i nie było żadnej reklamacji itp.Generalnie stosuję Mikody na dwóch innych autach ( nie BMW ) i od kilku lat nie było najmniejszych problemów.Wydaje się, iż ogólnym problemem usterek nie jest sama tarcza ale styl jazdy ( przewidywalny dla danego użytkownika ) i warunki hamowania ( nie zawsze przewidywalne )
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Osobiscie tez myslalem o Mikodach do swojejgo. Ale ponoc sa srednie. Dobre jak sie jezdzi bardzo normalnie-czyli przepisowo bez szarży
Opublikowano
Osobiscie tez myslalem o Mikodach do swojejgo. Ale ponoc sa srednie. Dobre jak sie jezdzi bardzo normalnie-czyli przepisowo bez szarży

 

Ja już pisałem, że mam te Bozarto ( robione przez Mikodę ) :mrgreen: :mrgreen: i u mnie smigają bynajmniej na razie bezproblemowo :D

Bardzo dobrze chodzą ATE bo przerobiłem już 2 kpl. na jednym aucie z klockami ATE :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

czy za każdym razem z nowymi klockami trzeba wymienić także czujnik zużycia?

 

Jeszcze mi się nic nie świeci ale przy hamowaniu odczuwam bicie tarcz i chyba jednak zdecyduję się na wymianę.

 

Drugie pytanie to czy wymieniając tarcze tył muszę oprócz klocków wymienić też szczęki do ręcznego>?

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
No ja zalozylem ZIMERMANN`a |+plyn hamulcowyu ATE Blue Racing i jest :cool2:
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Za kilka dni będę wymieniać tarcze i klocki z przodu i mechanik BMW powiedział mi że tylko oryginały się sprawdzają. Podał mi cenę z ASO po rabatach i upadłem jak usłyszałem 1450zł.

Jakzapoznałem się z tematem to się okazuje że fabrycznie były montowane ATE, Zimmermann i jeszcze jakieś których nie pamiętam. Cena za komplet ATE z tarczami Power Disc i czujnikiem zużycia klocków to około 750zł.

Ja się zdecydowałem.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

Wlasnie przymierzam sie do wymiany klockow i tarcz. Czytajac forum nikt nie wspomnial o pewnej polskiej firmie.

 

Chcialbym zapytac co sadzicie o zestawie Rotinger GT (nawiercane tarcze) plus klocki Steinhof ?

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.