Skocz do zawartości

M54B25 - minimalnie opóźniona reakcja na gaz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie czy wy macie pompę powietrza wtórnego , bo u mnie jest zaślepiony oryginalnie egr i oryginalnie go nie było , ale zrobiłem aktualizacje dme do nowszej wersji i pewnie dlatego ma teraz błąd secondary air valve . czy teraz lepiej kupić egr i pompę i zamontować czy olać to ....

pomęczyłem dziś auto inpą i przy delikatnym wciskaniu gazu i pulsowaniu nim przepływka daję czasami wartość 8kg czy to nie za mało ?

dzięki chłopaki że chcecie pomóc

  • Odpowiedzi 816
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dobra wracając do tematu,własnie wróciłem z garażu i znowu bawiłem się skanerem i zauważyłem ze jak lekko wcisne gaz (900 obr.) no i oczywiście lekko faluje to wszystkie odczyty typu pedał gazu,zawór wolnych obr. stoją w miejscu oprócz THROTTLE POSITION VALVE który skacze góra ,dół wraz z czasem wtrysku , czy ktoś wymienił przepustnice i co zauważył?
Opublikowano
Siema no właśnie o to mi chodzi ja się przejechałem e39 z silnikiem m54b22 i tam nic nie faluje nie ma zwłoki na pedale gazu , coś u nas jest zwalone jeszcze . tamta e39 ma 300000 przebiegu i nie miała remontu i zauważyłem że po wciśnięciu gazu obrotomierz opada powoli może tak ma być u mnie opada szybko
Opublikowano
Tak teraz mam manual był automat ale jak robilem swapa to od razu wleciala skrzynia :D właśnie cos jest ze muszą opadać wolno te obroty tak mi się wydaje
Opublikowano
Myślisz ze to wina przepustnicy ? Kurde ta m54b22 manual jeździ idealnie wiec .... Chyba że na cos wpadniesz to bedziemy szczepic przepustnice od 3.0 .
Opublikowano
Ja też myślę że tak nie mogło być . powiedz a czujnik temp . zmieniałes bo kurde jak jest auto całkiem zimne to miodzio . może jakiś czujnik temp kolektora ... Jeśli taki jest
Opublikowano
ostatnio był u mnie koleś z 2.5 i u niego było o wiele lepiej z falowanie ale jak podłączyłem kompa to pokazywało 2.2 ms czas wtrysu ale korekty miał dodatnie wiec to zrozumiałe, moje auto ma korekty -1% na obu więc jak fabryka ,auto śmiga zajebiście ,po wymianie ty lambd za katem nie szarpie,tylko to falowanie
Opublikowano
Powiem ci ze kolescmi takie rzeczy naprawia . niby nie naprawialne . tylko najlepiej jak bym miał jakieś wartości jakie miały by być to było git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.