Skocz do zawartości

Po wymianie amorow wysoko stoi i inne problemy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Musiałby być niezłym "fachofcem" żeby tak zrobić ale jest taka możliwość

 

w sumie to wydaje mi się że na tych amortyzatorach nie było zaznaczone w którym miejscu ma być ta obejma

Opublikowano
Musiałby być niezłym "fachofcem" żeby tak zrobić ale jest taka możliwość

 

w sumie to wydaje mi się że na tych amortyzatorach nie było zaznaczone w którym miejscu ma być ta obejma

 

Kolego nie wiem jak to jest w E46 ale w E39 na amortyzatorze jest rant ktory ma dojsc do samego konca zwrotnicy i oprzec sie na rancie w zwrotnicy. U mnie wlasnie matol zle zlozyl tzn nie wsadzil amorow do samego konca w zwrotnice. Najpierw sprawdz jak ma byc (napewno ktos od E46 wspomoze wiedza) a potem wskakuj pod auto z dobra latarka i patrz. Jak jest zle to juz wiesz o co chodzi i do jakiego fachowca nie jechac.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Wystarczy, że spojrzysz w internecie jak wygląda amortyzator i zobaczysz, że w pewnym miejscu robi się grubszy, więc jedyna opcja to taka, że nie wsunął go do końca, jakkolwiek to brzmi :norty: w każdym razie w jednym jak i drugim kontekście kiepski byłby z niego spec :wink:

Pozostaje później opcja nieodpowiedniego doboru części lub montażu sprężyny.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam ma problem z wysokością przedniego zawieszenia po wymianie amortyzatorów. BMW E91 12.2006 amortyzatory sachs łożyska lemforder 3133676982. Po wymianie przód za wysoko stoi na geometrii wyslo ze kat jest zby prosty. Wszystko dobrze poskladane sam robilem ale zastanawiają mnie takie podkładki/dystans który byl oryginalnie na starych łożyskach grubość okolo 5mm. Takie blachy które byly miedzy lozyskiem a kielichem teraz zastanawiam sie czy ich nie wywalić wtedy przód troche pojedzie w dół i geometria sie poprawi.

U was byly te dystanse? W katalogu sa pod nr 6 niby sa ale nie aktywne. Sparawa pilna

 

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VU31-EUR-12-2006-E91-BMW-320d&diagId=31_1224

 

Tutaj nr 3

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VU31-EUR-12-2006-E91-BMW-320d&diagId=31_0716

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakiś dramat z tym jest ogólnie. Ja w poprzedniej złożyłem na sachs-mtech + sprężyny z ASO po vin dobierane też m-tech, górne mocowania wymienione prę miesięcy wcześniej na lema właśnie i jako koza stała - 2 cm powyżej standardowego zawiasu, 4cm wyżej niż m-tech powinien, nie siadło nawet po przejechaniu 5 tys km po polskich dziurach. Też wszystko poustawiane jak powinno być - amory siedziały do końca, znaczniki L i R ustawione zgodnie z instrukcją. Czytałem że nie tylko u mnie tak wygląda, albo sachs jakąś popierduchę robi, albo sprężyny z aso jakiś szmelc.

 

W obecnej miałem standard, ale wylane amory zamieniłem na monroe pod M-pak, a sprężyny będę zmieniał na eibacha komplet przód i tył. Teraz lewa strona stoi 1cm wyżej niż prawa, a amory 2 razy sprawdzane, wszystko dobrze siedzi, ostatnio samodzielnie mechanikowi pomagałem, żeby trafiły tam gdzie powinny być.

 

Moim zdaniem to nie jest wina tych podkadek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.