Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedwczoraj bylem w Niemczech i na autostradzie spotkalem Mercedes CLS, zjechalem na prawo, CLS mnie wyprzedzil mnie i wtedy zobaczylem dwa podwojne wydechy i napisy 55 AMG, wiec wrocilem na lewy pas, wrzucilem tryb sport i gaz do dechy. Ten niemal 500 konny CLS wcale nie ma niesamowitego "odejscia" w porownaniu do starego V12. Od 180 do 230 przyspieszal lepiej, troche sie oddalal ode mnie ale powyzej 240 juz bylo widac przewage slabszego, strego silnika. Po dluuuuuuugim rozpredzniu sie przekroczylem minimalnie 260 km/h i CLS AMG musial ustapic mi miejsca, bo niestety on ma blokade przy 250 a ja nie :)

 

i tak CLS za 550 000 zł zostal pokonany przez 750-kę warta jakeis 15 000 moze 20 000 zł.

 

to tak na marginesie - co jest lepsze 740 czy 750 :)

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hehehehehe a podobno bez gwiazdy nie ma jazdy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Gratulacje! :D

A w odpowiedzi to niby 740, silnik został stworzony od podstaw, natomiast 5.0 to szczep dwóch szóstek i ponoć bardziej awaryjny i poliwożerny, a róznice w mocach nie są tak duże. Ale, V12 to prestiż najwyższej klasy, dlatego ponownie Ci gratuluje! Oba motory są dobre, jak to u BMW :cool2: .

Opublikowano

Fajnie, ale bym tak nie szalał :-)

W końcu Merol ma ponad 470 KM.

Jak masz ściągnięty ogranicznik, to i tak za dużo możesz nie zobaczysz, bo 250 rzeczywiste to licznikowe jakieś 262-265.

Więc Merol raczej o odcięcie sie nie otarł...

Opublikowano
Fajnie, ale bym tak nie szalał :-)

W końcu Merol ma ponad 470 KM.

Jak masz ściągnięty ogranicznik, to i tak za dużo możesz nie zobaczysz, bo 250 rzeczywiste to licznikowe jakieś 262-265.

Więc Merol raczej o odcięcie sie nie otarł...

 

ja wiem ze CLS to demon mocy, wiesz on ma 4,7 do 100.

Ale gosc przy 180 wcisnal gaz do dechy (bo wydal taki ryk z wydechow) i oddalal sie troche ode mnie ale nie za mocno, a przy 230 stracil przewage , a gdy przekroczylem 260 odeglosc zaczela sie powoli zmniejeszac az do wyprzedzenia AMG :)

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
NIKI odcine masz dokladnie przy 250 km/h (licznikowych) czy jest przeklamanie jakies?? Bo moim zdaniem w bmw nie ma przeklamania licznika bo przeciez w e38 licznik konczy sie wlansnie na 250 km/h

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Merce to dla emerytow zawsze tak bylo :evil: :twisted:
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)

ja wiem ze CLS to demon mocy, wiesz on ma 4,7 do 100.

Ale gosc przy 180 wcisnal gaz do dechy (bo wydal taki ryk z wydechow) i oddalal sie troche ode mnie ale nie za mocno, a przy 230 stracil przewage , a gdy przekroczylem 260 odeglosc zaczela sie powoli zmniejeszac az do wyprzedzenia AMG :)

 

Ja wiem ze chcesz za wszelką cene bronic swojego auta ale skad mozesz wiedziec czy dal gaz do dechy?? Ryk z rury? przy takich predkosciach masz otwarte okna?? :) liczby mowią same za siebie :) moc i moment obr. Nic dodać nic ująć. Co nie zmienia faktu ze i tak wole rownorzedne bmw od mb i to sie nie zmieni.

Edytowane przez loks
Opublikowano

a kiedys czytalem jakis test cls vs nowa seria 6 i merc wygral! Chyba jakis niemiecki emeryt przeprowadzal ten test :)

A Ty masz blokade przy 250?

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

ja wiem ze CLS to demon mocy, wiesz on ma 4,7 do 100.

Ale gosc przy 180 wcisnal gaz do dechy (bo wydal taki ryk z wydechow) i oddalal sie troche ode mnie ale nie za mocno, a przy 230 stracil przewage , a gdy przekroczylem 260 odeglosc zaczela sie powoli zmniejeszac az do wyprzedzenia AMG :)

 

Ja wiem ze chcesz za wszelką cene bronic swojego auta ale skad mozesz wiedziec czy dal gaz do dechy?? Ryk z rury? przy takich predkosciach masz otwarte okna?? :) liczby mowią same za siebie :) moc i moment obr. Nic dodać nic ująć. Co nie zmienia faktu ze i tak wole rownorzedne bmw od mb i to sie nie zmieni.

 

szyby mialem zamknietye, 4 osoby w samochodzie, AC wlaczona, mrugam przy 180 dlugimi na CLS AMG i nagle widze jak sie oddala ode mnie i slysze u siebie w "kabinie" taki ryk silnika jak by ten halas robil moj silnik, ale to byl wydeh CLS-a. Jak juz mowilem w tej fazie oddalal sie ode mnie ale nie jakos bardzo mocno,a powyzej 230 zaczalem sie do niego powoli zblizac...... sciagnie sie trwalo okolo 1 godziny, facet mial AMG, byl mlody, wiec chyba "deptal" do ziemi. Jak myslisz?????

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

No to zaczelismy kolejny temat o predkosci.

Polecam pogrzebać w archwium, było już sporo, i chyba nawet watku o Vmaxach, ile kto dal rade.

 

1. Kazdy licznik zawyza, nawet w furze za 1 100 000 PLN, sl 65 AMG. Pokazywali kiedys pieknie w DSF w motorwizji.

 

2. Jest specjalna ustawa, norma UE ktora nakazuje takie przeklamania.

 

3. Kazdy licznik tak zawyża i na tym sie lapie kolesi ktorzy nigdy nie jechali 250 km/h, i nie wiedza o co chodzi - tu taki przykład z forum streeet racingu http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=9192&highlight=540i

 

Jakby co mam filmik z zamykania zegara przez M3 e46. Obok jest pokazywana przez komp predkosc chwilowa. I jest tam 280=258.

Opublikowano

tylko ze ja jechalem 250km/h E32 750 iL z 1987 roku - mojego brata. Gdy wskazowka stanela idealnie na 250 km/h nastapilo odciecie.

no i licznik w e38 750 - konczy sie na 250 km/h.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Dajcie luzu trochę :) Czy to ważne czy się jedzie 250 czy 260 zabić i tak się zdążycie :P

A czy mi się odcina równo z 250 to nie wiem jechałem z dwa razy tak w życiu i szczerze mówiąc raczej patrzę na drogę niż na zegary :D

Raczej często nie jeżdżę do Niemiec to nie mam gdzie takich prędkości rozwijać.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Widocznie Niemiaszek nie przycisnął do końca. Dane katalogowe mówią same za siebie. Je wczoraj w Wawie też objechałem pana w nowym S4 Cabrio. Nie znaczy to, że mam szybszy samochód. Gość był na tablicach z Poznania i widocznie nie znał zbyt dobrze wawy bo się sypał na kończących się pasach itd.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
nie no u nas to wiadomo ze takich predkosci nie ma za bardzo gdzie rozwinac. no i nie ma "przeciwnikow". nie bede sie przeciez scigal z golfem II gti......

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Widocznie Niemiaszek nie przycisnął do końca. Dane katalogowe mówią same za siebie. Je wczoraj w Wawie też objechałem pana w nowym S4 Cabrio. Nie znaczy to, że mam szybszy samochód. Gość był na tablicach z Poznania i widocznie nie znał zbyt dobrze wawy bo się sypał na kończących się pasach itd.

 

ja wiem ze on ma szybszy pojazd - 4,7 do 100. Jak przyspieszal od 180 to mial przewage - ale nie ogromna. ale jak przekroczylem 260 na liczniku to zaczalem sie powoli ale zblizac do niego, zaczalem mrugac dlugimi, i nie WIERZE ze wlascicel AMG widzac stare, mrugajace BMW w lusterku nie mial gazu do dechy! Zjechal na prawo i go wyprzedzilem. Wiem ze to przez ogranicznik predksoci u niego przy 250, bo wiadomo - AMG ma 470 koni. Ale wcale nie odstawia 300 konnego E32 przy przyspieszaniu powyzej 180.....

tylko o to mi chodzi. Myslalem ze bedzie przepasc na jego korzysc, ale nie, nie bylo, mial przewage ale nie wielka

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przedwczoraj bylem w Niemczech i na autostradzie spotkalem Mercedes CLS, zjechalem na prawo, CLS mnie wyprzedzil mnie i wtedy zobaczylem dwa podwojne wydechy i napisy 55 AMG, wiec wrocilem na lewy pas, wrzucilem tryb sport i gaz do dechy. Ten niemal 500 konny CLS wcale nie ma niesamowitego "odejscia" w porownaniu do starego V12. Od 180 do 230 przyspieszal lepiej, troche sie oddalal ode mnie ale powyzej 240 juz bylo widac przewage slabszego, strego silnika. Po dluuuuuuugim rozpredzniu sie przekroczylem minimalnie 260 km/h i CLS AMG musial ustapic mi miejsca, bo niestety on ma blokade przy 250 a ja nie :)

Czytając Twoje posty mam nieodparte wrażenie że E32 750i to najszybszy samochód, z najlepszym silnikiem itd... :lol:

 

Ale garść faktów dotyczących E32 750i oraz MB CLS 55 AMG:

 

 

                                     BMW E32 750i               MB CLS 55 AMG
Pojemność silnika:                       4988                      5439
Max. moc (KM/obr):                     300/5200                   476/6100
Max. moment (Nm/obr):                  450/4100                   700/2650
Masa własna (kg):                        1800                       1960
Przysp. 0-100 km/h (sek.):               7,4                         4,7
Przysp. 0-200 km/h (sek.):                25                        15,5

 

Nawet zakładając że Wasza 750-tka przez 18 lat swojego żywota nie straciła ani jednego KM i jest w doskonałym stanie technicznym to nie wierzę że będzie szybsza od CLS 55 AMG. Z całym szacunkiem oczywiście dla E32 750i, które niewątpliwie jest szybkim autem. :wink: Ale wystarczy spojrzeć na dane techniczne... Większa pojemność silnika, o niemal 60% większa moc, o 55% większy momnt obr od dużo niższych obrotów... I tylko 9% różnicy w masie na niekorzyść MB. Nie ma cudów - praw fizyki Pan nie zmienisz... :mrgreen:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Przedwczoraj bylem w Niemczech i na autostradzie spotkalem Mercedes CLS, zjechalem na prawo, CLS mnie wyprzedzil mnie i wtedy zobaczylem dwa podwojne wydechy i napisy 55 AMG, wiec wrocilem na lewy pas, wrzucilem tryb sport i gaz do dechy. Ten niemal 500 konny CLS wcale nie ma niesamowitego "odejscia" w porownaniu do starego V12. Od 180 do 230 przyspieszal lepiej, troche sie oddalal ode mnie ale powyzej 240 juz bylo widac przewage slabszego, strego silnika. Po dluuuuuuugim rozpredzniu sie przekroczylem minimalnie 260 km/h i CLS AMG musial ustapic mi miejsca, bo niestety on ma blokade przy 250 a ja nie :)

Czytając Twoje posty mam nieodparte wrażenie że E32 750i to najszybszy samochód, z najlepszym silnikiem itd... :lol:

 

Ale garść faktów dotyczących E32 750i oraz MB CLS 55 AMG:

 

 

                                     BMW E32 750i               MB CLS 55 AMG
Pojemność silnika:                       4988                      5439
Max. moc (KM/obr):                     300/5200                   476/6100
Max. moment (Nm/obr):                  450/4100                   700/2650
Masa własna (kg):                        1800                       1960
Przysp. 0-100 km/h (sek.):               7,4                         4,7
Przysp. 0-200 km/h (sek.):                25                        15,5

 

Nawet zakładając że Wasza 750-tka przez 18 lat swojego żywota nie straciła ani jednego KM i jest w doskonałym stanie technicznym to nie wierzę że będzie szybsza od CLS 55 AMG. Z całym szacunkiem oczywiście dla E32 750i, które niewątpliwie jest szybkim autem. :wink: Ale wystarczy spojrzeć na dane techniczne...

 

 

czy twoim zdaniem 2005 MINUS 1992 = 18 lat ??

 

po raz setny napisze : cls jest szybszy i to duzo. Chodzi mi tylko o to ze nie odstawil mnie przyspieszajac od 180 do 250 - oddalil sie ale nie bardzo mocno. A to ze go wyprzedzil PO RAZ kolejny napisze tylko dlatego ze on ma blokade przy 250 a ja nie. Zreszta ty jezdzisz 316.......

chyba sam rozumiesz co to znaczy :P :lol:

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
No ale bądźmy sprawiedliwi kolega nie twierdzi ze ma szybsze auto ale jeżeli tamten Mercedes miał blokadę do 250 to chyba normalne ze E32 jadąc 260 go wyprzedzi i nie mówcie mi ze E32 nie jeździ więcej niż 250 bo w takim razie po co miała by ogranicznik?
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Cytuj posty zgodnie z regulaminem - będzie czytelniej :idea:

 

Nie napisałbym nic w śmiesznym jak "ile jechałeś swoim BMW" wątku, ale napisałeś coś bardzo brzydkiego:

 

Zreszta ty jezdzisz 316.......

chyba sam rozumiesz co to znaczy

 

A teraz do rzeczy

 

Chodzi mi tylko o to ze nie odstawil mnie przyspieszajac od 180 do 250 - oddalil sie ale nie bardzo mocno.

Nie ma to jak precyzyjne określenie :cool2:

A gość od AMG stwierdził, że w lusterku zniknąłęś mu w swkundę :cool2: :mrgreen:

 

Wiem, wiem... jeżdżę tylko 318is :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Gr rozumiem ze siedziales w sobote w tym AMG na A10 miedzy Frankfurtem a Berlniem okolo 18:00 ??

A ja widzialem tylko kierowce , bylem niemal w 100% pewny ze ten Niemiec jechal sam!

Widocznie jestes niewysoki i dlatego Cie nie widzialem :clap:

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.