Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

ło matko, tyle stron wyprodukowaliście?

nie macie co robić? mistrzostwa świata, weekend z F1, a Wy forum katujecie... :mrgreen:

 

nadal nie odpowiedzialeś , teraz o spalaniu wyjeźdża , jakieś kolejne kompleksy , przecież ty nie patrzysz na spalanie , coś jeszcze ?

oj wiele jeszcze, tylko o co pytasz? :lol: :lol:

 

redukcja biegu :duh: , faktycznie tobie ciagle się myli benzyna , zdradź koniecznie przy jakich obrotach ty w tizlu redukowałeś bieg , odpowiesz czy kolejna ucieczka od pytania ?

Ucieczka? już widzisz jak się za mną kurzy czy co? :lol: :lol: :lol:

Tak po prawdzie, to ja nie redukowałem - robił to za mnie automat przy każdym kickdownie :lol: Stosowany często.

Ale skup się bardziej na tym - gdzie ja pisałem o konieczności redukowania?

 

przecież GR w większości nie ma nic do powiedzenia oprócz błazenady , a jego pojęcie o jeździe tislem poraża głupotą

Rado_! - wiele razy Ci mówiłem, żebyś nie obrażał ludzi. Wiele razy kończyło się tylko na upomnieniu, a aż 3 razy ostrzeżeniem.

Teraz stoisz przed wyborem - albo udowodnisz moją głupotę, albo znikasz z tym nickiem z tego forum. Szybciutko, bo mam nadzieję, że to tylko nie zrozumienie przez Ciebie jakiejś wypowiedzi, nadinterpretacja, lub stosowane przez Ciebie dopasowywanie wypowiedzi pod własne teorie, a nie celowe działanie i nie będę musiał dotrzymywać słowa.

Aha - żeby nie było. Ja Cię nie straszę, nie noszę już przy sobie pistoletów na kapiszony, ale jak już wyjechałeś w ten sposób... jak powiedziałeś A, to czekam na B.

 

GR stwierdził że trzeba redukowac biegi w dislu przed wyprzedzaniem , niech sam wyjaśni jak się tizlami jeździ i przy jakich obrotach trzeba redukacje robić żeby mieć najwiekszą moc i moment , ja twierdze to samo co pisałem że w 90 % zawsze mam oborty w tizlu w przedziale 2000-4500 wiec redukcja jest niepotrzebna

Stwierdził to mocno powiedziane. Nie będziesz miał zatem problemu, żeby pokazać, w którym miejscu tak napisałem, prawda?

 

Uważam że dużo więcej jest użytkowników 3xxd pokonujących powyżej 20tyskm rocznie niż 3xxi. Nie wspominając o takich którzy robią mniej a także wybierają diesla. Do tego oszczędność niektórych dieslowców prowokuje ich do okazji z allegro i mamy post za postem "padła 3xxd"

I tyle

kolejny post zasługujący na koniec tego wątku

serio weźcie sobie do serca co pisze andie...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Webber ciekawe co jeszcze wymyślisz żeby zaistnieć , masz duży samochód wiec pochwal się swoim zasięgem , już człowieku LPG zostaw spokoju ,potrafisz błędnie w porywach maksymalnie 1 rzecz skomentować , dla ciebie LPG ma duży zasięg :mad2: im większy samochód i silnik tym ten zasięg się zwiększa - normalnie człowieku jaki z ciebie mam ubaw , i co jeszcze mi dowalisz że wczesniej jeździłem poldkiem 1,4 i e36 z małym silnikiem 1,8i ?

 

 

Napisz mi jeszcze tylko, czy w tym swoim ekonomicznym szaleństwie nie posuwasz się do tankowania oleju opałowego, zamiast ropy do tych swoich klekotów :)

 

trzeba być webbrem żeby takie głupoty pisać :duh: jak dla ciebie to możesz nawet mówić żę jeżdże na przepracowanym oleju z frytek , najlepiej to słoneczniki wrzucam do baku tam się wszysko mieli , wyciska olej z tego a z wydechu pestkami ze słoneczników pluje :mad2:

 

zadowolony ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

a prosze bardzo , twoja interpretacje tego co pisałeś

 

skoro tizlem GR zrobiłeś 50k to wytłumacz mi dlaczego ty musiałeś w dislu redukować biegi podczas wyprzedzania ? nie mów tylko że jeździłeś na 1000 obrotach , bo chyba tylko wtedy jest sens redukcji biegu :))))

przecież jakoś musiałem osiągnąć spalanie godne tizla, nie? :lol: :lol: :lol:

przerosłeś sam siebie :lol: :lol: :lol:

 

,

 

[Nie lubisz redukować, wolisz się trząść - Twoja sprawa, Bóg z Tobą, mnie nic do tego o ile Ty też to zastosujesz.

Byle bym na Ciebie nie trafił po trasie Wwa-Radom, bo się przerażę tego pocisku :lol: :lol: :lol: ale to już mój problem w sumie :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

 

a teraz sam wyjąśnij mi co miałeś na myśli

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

ośmieszasz się tylko, ale co tam

oba cytaty masz na myśli? to przeczytaj całość wypowiedzi i powiedz, że nadal nie rozumiesz :duh:

wtedy przeczytaj jeszcze raz i jak nadal nie będziesz wiedział, to napisz - wyjaśnię

 

i zacytuj gdzie stwierdzam konieczność redukcji, czekam

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Nie lubisz redukować, wolisz się trząść - Twoja sprawa, Bóg z Tobą, mnie nic do tego o ile Ty też to zastosujesz.

 

jeszcze raz się pytam czemu mam redukować , bo według twojej złotej myśli jak nie zredukuje to będe się trząsł (cokolwiek to znaczy)

napisałem , widze że nadal tego nie kumasz , ja w 90 % zawsze jestem w obrotach od 2000-4500 więc czemu niby miała by służyć redukcja ???

tak jak pisałem wciskam gaz i jak kończą się biegi zminiema na wyższy - czy teraz zrozumiałeś GR ??? czy znowu coś niejasnego jest ???

 

a drugi cytat

 

przecież jakoś musiałem osiągnąć spalanie godne tizla, nie?

przerosłeś sam siebie

 

GR może to wytłumaczysz nam że małe spalanie godne tizla uzyskujesz na wysokich obrotach , tak mam to rozumieć ? mam ci całą strone cytowac żebyś załapał kontekst ? jest przecież to sobie luknij

 

po za tym jakieś nieporozumienie , to ty powinienś pisać co miałeś na myśli a nie odpowiadać pytaniem na pytanie , więc chociaż raz odpowiedz na pytanie - odpowiedzią , chyba że znowu za chwile powiesz że ty przecież żartowałeś a ja się nie znam na żartach

 

to spox GR ja się znam na żartach tylko wcześniej napisz czy błaznujesz czy mówisz poważnie bo ciężko się wtym połapać

 

czekam bo inaczej dam ci ostrzeżenie :) :nienie:

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jak sądzę - przeczytałeś więcej razy i nadal nie rozumiesz, dlatego pytasz? To wiele wyjaśnia.

 

Mała rada - staraj się nie domyślać, a ogarniać o czym się pisze, będzie krócej, łatwiej. I jakoś tylko Tobie trzeba wiecznie tłumaczyć, wyjaśniać, więc pomyśl.

 

Trzęsienie<>redukcja wzięło się z rozmowy, że każdy ma to, co lubi. Jeden ma tizla i się trzęsie, drugi benzynę i redukuje. Nawet nie chce mi się dociekać, jak sobie to powiązałeś w jedno.

 

Spalanie godne tizla wzięło się z Twojej próby błysku i insynuacji jeżdżenia na 1krpm. Więc Ci ironicznie przytaknąłem, że tak, oczywiście - cały czas jeździłem na 1krpm, żeby spalanie mieć małe, czyli godne tizla.

 

Czekam teraz na magiczne słowo za porażanie głupotą.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
im większy samochód i silnik tym ten zasięg się zwiększa

hehe, a to już sobie sam dopowiedziałeś, zresztą Ty sobie cały czas coś dopowiadasz, albo wręcz insynuujesz wypowiedzi innych, które nie miały miejsca, a które idealnie pasują do Twojego chorego toku rozumowania :mrgreen:

Legitymujesz się absolutnym brakiem poczucia humoru oraz dystansu do siebie, wszystkie kontrargumenty traktujesz, jako bezpośredni atak na Twoją osobę. Wyobrażam sobie, jak ciężkie życie musi mieć z Tobą Twoja rodzina. Szkoda mi ich. Szczerze. Bo my zamkniemy okno przeglądarki i już Cię nie ma, oni takiej opcji niestety nie mają.

MOD: no i po co te wycieczki? tyle razy mówiłem, ech... ostrzeżenie.

Opublikowano

GR tą radę zastosuj do siebie

 

była rozmowa o wyprzedzaniu tak ? wiec twoja wypowiedź o trzesieniu można dwojako zrozumieć , wróżką nie jestem

 

albo trzęsienie bierze się z tego że za mocno zredukowałeś i ci własnie trzęsie autem (dlaczego ? napewno znowu nie będziesz wiedział dlaczego )

albo się trzęsiesz że nie wyprzedzisz tira bo znowu tak zredukowałeś na niskie obroty że nie masz mocy żeby tira wziąść ,

 

ja to tak zrozumiałem , a twoja ironia ? , wcale to takie oczywiste dla mnie nie było po twoich wypowiedziach że ty wiesz jak sie tizlem jeździ , wcale bym sie nie zdziwił że jeździłeś na 1000 obrotach przy wyprzedzaniu .

 

a resztę skiwtuje tak , to się tyczy webbera tak samo

 

można coś popisać mądrze czy głupio , jak mądrze to oki super sprawa , jak głupio to zawsze mogą spalić głupa i powiedzieć - no co ty przecież ja żartowałem , co ty na żartach się nie znasz , a ostatecznie to się wypre wszyskiego .

 

to napisze kolejny raz , jak żartujesz to pisz że zartujesz

 

nie mam za co przepraszać , jak prowokujesz to masz ,

 

 

a webber własnie powinien dostać ostrzeżenie za co GR jako kolega i moderator napewno nie bedzie wiedzial za co

 

więc webber od moje rodziny to ty się trzymaj z daleka i naprawde mało mnie interesuje to co masz do powiedzenia na ten temat , ja też mógbym różnorakie domysły snuć o twojej rodzinie , wiec człowieku nie wyjeżdżaj z takimi tekstami

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Zadam Ci w takim razie pytanie wprost i odpowiedz wprost, tak lub nie.

Porażam głupotą czy zwyczajnie nie rozumiesz co się do Ciebie pisze? akurat Twoje domysły nikogo nie interesują. Miałeś konkretny post i konkretną wypowiedź. Albo rozumiesz, albo nie. Więc jak?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Zadam Ci w takim razie pytanie wprost i odpowiedz wprost, tak lub nie.

Porażam głupotą czy zwyczajnie nie rozumiesz co się do Ciebie pisze? akurat Twoje domysły nikogo nie interesują. Miałeś konkretny post i konkretną wypowiedź. Albo rozumiesz, albo nie. Więc jak?

 

jeżeli wyprzedzasz tira przy 1000 obrotach tizlem to budzi moje głębokie zdziwienie , może wyraziłem się zbyt dosadnie ale GR też nie jesteś bez winy

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Rado_! krótko i kończymy temat. Tak czy nie?

I wkładaj mi w usta słów, których nie wypowiedziałem, napisałem.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
GR kończymy :) , ty nie wiesz co ja myśle i a ja nie wiem co ty , wróżką nie jestem , każdy interpretuje po swojemu

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Tak czy nie Rado_! ?

jak zarzucasz komuś unikanie odpowiedzi, to sam tak nie rób

więc? nie plącz się dłużej, tylko odpowiedz

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

:lol: :lol: :lol:

 

No więc skoro nadal uważasz, że porażam głupotą, to faktycznie kończymy, choć tym razem Cię nie zbanuję, żeby nie było pretensji, że to jakieś osobiste animozje.

 

Jednocześnie proszę wszystkich o koniec tego typu wyjazdów, docinków, etc.

Wątek ten będzie pod ostrzejszą kontrolą niż całe forum. Jakiekolwiek odejście od tematu, minimalne zaczepki osobiste - skończą się usuwaniem całych postów i ostrzeżeniem dla obu stron przepychanek, lub od razu banem. Bez żadnych dodatkowych wyjaśnień.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

GR tak postraszyłeś, ze teraz wszyscy boją się odezwać. porządek musi być, ale nie powinno to prowadzić do śmierci wątku.

Zawsze był jakiś folklor :)

Opublikowano

Jak ktoś pisze że VW 1.9 ma polot do 2.0 d 136 KM to smiech na sali

Napewno VW 2.0 TDI na pompkach 140KM nie ucieka 136 KM w BMW :) wiem sprawdzalem juz kilka razy. A teraz to nawet zostaje z tyłu ;)

.
Opublikowano

Tak tylko ze 1.9vw mam tyle koni ile powinno miec a nasze 320d to rzadko ktore dobrze idzie.

Moje z 1.9 tdi 131ps nie da rady i dlatego jestem zawiedziony jak narazie.

 

I BMW w dieslu juz chyba nie kupie z tego co widze na tym forum.

Opublikowano

3 pierwsze posty dotycza 330d obecnie na forum. Trzeba miec odwage aby zaryzykowac z 330d po M47.

Ja sie zniesmaczylem.

Diesel ma swoje problemy, wszyscy polecaja diesle mercedesa.

Opublikowano
i żaden z nich nie dotyczy silnika. z jakiegoś powodu M57 dostawał przez kilka lat z rzędu nagrodę EOTY. sorry, ale twoja argumentacja jest w tej chwili strasznie miałka. i serio przejedź się jakimś M57. to zupełnie coś innego niż M47.
Opublikowano
No jasne że m57 to co innego bo to już 3 litry :P jeżeli chodzi o m47 to jeśli ktoś ma problem z mocą, to jest wiele przyczyn jej utraty. Tak jak pisałem wcześniej dobrze utrzymany i serwisowany m47 136KM da rade 2.0 TDI PD w Pasacie w lżejszym może być gorzej :) Jak ktoś trafia na model który nie chce jechać to na forum może poczytać dlaczego tak jest, ja od siebie dorzucę że winne mogą być również uszczelki pod wtryskiwaczami, często lubi nimi dmuchać. Nie ma opcji żeby 320d 136 nie dało rady 1.9 TDI no chyba że szmelcwagen ma chipa to już inna bajka. Zobacz do ilu na biegu jałowym na postoju bez obciążenia wykręca Ci się przepływomierz, u mnie do 4 V, mierzysz na pierwszym pinie od przodu pojazdu względem masy. Musze zmierzyć teraz co pokazuje bo przybyło koników :) sporo
.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja uważam, że 80-90% problemów "mocowych" w M47 jest spowodowane dość błahymi usterkami. Dokładając do tego fakt, że o dobrego fachowca do BMW trudno otrzymujemy opinię, że M47 to "niewypał". Podstawa to dobra diagnoza komputerowa "na żywo".

Ja też przeżyłem "spadki mocy" u siebie i dość szybko się z tym uporałem niewielkim kosztem.

Opublikowano

No ja sie jeszcze nie poddalem :) Wezyki podscisnienia przyjada i bedzie zmiana softu pod nowa przeplywke. Co do diagnozy kompem to inpa nie powie za duzo o m47 a DIS mowi ze wszystko gra. Mam tez problem z walem (podpora padla i chyba zle to poskrecalem).

 

Wracajac do watku:

Ale tak sobie mysle ze gdybym mial prace w Wrocławiu. to czy jest sens jezdzic dieslem po miescie. Zapale musze czekac jak sie nagrzeje. Biegi krotki nie jak w benzynie. Spali tez nie malo. Brat kupil lagune 2FL i pojezdzil do czasu jak sie zapchal DPF od miasta i juz nie smiga laguna.

Jezdzi z was ktos glownie po miescie dieslem??

Opublikowano
ja :] i jak w stopce widać spalanie nie takie małe. czasem zdarzy się trasa to jakoś tam się wyrównuje i nie jest tak strasznie ze spalaniem. Nastepne e46 to zapewne benzyna ale jeszcze ze 2 latka 2.0d pomęczę. Chociaż u siebie przez 7tyś km koszty to tylko eksploatacja. Zima krótkie odcinki to ponad 9l na 100 km
BMW E46 320D 2000r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.