Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

30zł. za litr ... ciekawa cena

 

Proszę bardzo, sprawdzony sprzedawca. http://allegro.pl/item1086734532_castrol_slx_bmw_ll04_0w_30_mega_promocja.html Oczywiście można snobistycznie kupić w ASO za 80 zł :duh:

 

Skąd wesz że sprawdzony sprzedawca ? :wink: Nie boisz się podróbek ? :wink:

 

A masz pewność co nalewają z beczki w ASO? Opakowanie wygląda na oryginalne, plomba, opis etykiety itd. Oczywiście można przyjąć teorię spiskową, ale po co?

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przyznajesz że 3l benzyn jest znacznie mnie, jeśli chcesz porównywać 320d do 316i lub 318i to powodzenia. Mogłeś sobie taką kupić. Twoja rodzina jest nie miarodajna.

 

:duh: Jasne bo benzyny to są tylko 3.0 albo 1.6-1.8. I to ma być sensowna dyskusja.

A kto w/g Ciebie jest miarodajny? Forum nie, ja nie, to co może Rado ze swoimi teoriami jest? :lol:

Jak przyjąć, że na forum są ludzie znający się jako tako na tym co kupują i takie są jaja z dieslami to sądzisz, że z dieslami spoza forum jest lepiej? :mrgreen:

 

Są tacy, jak sie nie mylę, że dolewaja 1l na 1000km! Może się wypowie GR i Bax?

 

Ale o czym mam mówić? O cenie za litr oleju na poziomie 25zl przy zakupie oryginalnej banki 4l castrola 5W40 w sklepie np. MAKRO albo hurtowni motoryzacyjnej u mnie?

Edytowane przez BaX
Opublikowano
Trudno żeby się psuły samochody najczęściej nr 2 w domu, stojące głównie w garażu

Poza tym ilość robi swoje - 3xxd jest raczej znacznie więcej niż 3xxi

Nie wspominając juz o użytkownikach którzy zakupili igiełki z allegro za śmieszne pieniądze

 

Pisząc powyższe uważam:

Duża część użytkowników E46 z dużą benzyną, robiąca dużo kilometrów nie ma co z pieniędzmi robić...

Lub może ma dużą benzynę ale jako drugie auto

 

BaX uważasz że jest więcej 3xxi niż 3xxd? I tymi benzynami jeżdżą ludzie pokonujący 20tys.km rocznie i więcej?

Weź pod uwagę ilość 3xxi o porównywalnych osiągach do 320d.

 

Do igiełek nie mamy chyba innych zdań.

 

Kolega pisał o oleju, a ja miałem na myśli ilość a nie cenę! W załączeniu był link do tematu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trudno żeby się psuły samochody najczęściej nr 2 w domu, stojące głównie w garażu

Poza tym ilość robi swoje - 3xxd jest raczej znacznie więcej niż 3xxi

Nie wspominając juz o użytkownikach którzy zakupili igiełki z allegro za śmieszne pieniądze

 

Pisząc powyższe uważam:

Duża część użytkowników E46 z dużą benzyną, robiąca dużo kilometrów nie ma co z pieniędzmi robić...

 

Wy użytkownicy dizli macie niebywałą zdolność zaglądania innym do portfela. :duh: A to my podobno leczymy kompleksy. No nic tylko :mad2: BTW: Przy Twojej logice to np. palacze muszą być ultradebilami skoro swoje pieniądze nie tylko przepalają to jeszcze się trują.

 

Lub może ma dużą benzynę ale jako drugie auto

 

Nie jako drugie, jako piąte. :lol:

 

BaX uważasz że jest więcej 3xxi niż 3xxd? I tymi benzynami jeżdżą ludzie pokonujący 20tys.km rocznie i więcej?

 

Weź mnie nie rozśmieszaj, ja w/g głównego ujadacza w temacie nigdzie nie jeżdze, a robie 18kkm rocznie.

 

Weź pod uwagę ilość 3xxi o porównywalnych osiągach do 320d.

 

Ale jaką Ty dysproporcję sugerujesz, że na 1 benzyne przypada 100 diesli na forum? Przecież nawet 320i z silnikiem 170KM bije na łeb 320d. :mrgreen:

 

Kolega pisał o oleju, a ja miałem na myśli ilość a nie cenę! W załączeniu był link do tematu.

 

+/- 0.5l albo mniej na 2500km?

Opublikowano
Tylko w tym porównaniu ja wolę dolać litr oleju na 10000km, niż wymienić turbinę co 100kkm :)

 

a od kiedy się wymienia turbinę co 100kkm?

Opublikowano
Wy użytkownicy dizli macie niebywałą zdolność zaglądania innym do portfela. A to my podobno leczymy kompleksy. No nic tylko BTW: Przy Twojej logice to np. palacze muszą być ultradebilami skoro swoje pieniądze nie tylko przepalają to jeszcze się trują.

 

Niestety zaglądam tylko do swojego portfela...

może Cię to śmieszy ale liczę ile wydaję

Na co wydaje to już moja sprawa, dlatego mówmy o doświadczeniach i liczbach a nie na co kto lubi wydawać pieniądze bo tu konsensusu nie znajdziemy!

 

Nie jako drugie, jako piąte.

brawo

 

Ale jaką Ty dysproporcję sugerujesz, że na 1 benzynę przypada 100 diesli na forum? Przecież nawet 320i z silnikiem 170KM bije na łeb 320d.

 

co ma piernik do wiatraka :mad2:

Uważam że dużo więcej jest użytkowników 3xxd pokonujących powyżej 20tyskm rocznie niż 3xxi. Nie wspominając o takich którzy robią mniej a także wybierają diesla. Do tego oszczędność niektórych dieslowców prowokuje ich do okazji z allegro i mamy post za postem "padła 3xxd"

I tyle

Opublikowano

 

a od kiedy się wymienia turbinę co 100kkm?

Od wtedy, co się dolewa 1L oleju na 1000km :)

 

nie trzeba długo szukać po tym forum by znaleźć użytkownika M54 który dolewa litr oleju na 1000-2000km, natomiast o takich którzy wymieniają turbinę co 100kkm jeszcze nigdy nie słyszałem.

Opublikowano

Tylko w tym porównaniu ja wolę dolać litr oleju na 10000km, niż wymienić turbinę co 100kkm :)

 

nie no spoko chłopaki macie super fury , miałem poloneza wczesniej i właśnie tyle dolewałem na początku , później to się zwiększało , fajny niebieski dymek z tyłu dają przy przegazówce :) a jaki zapach spalonego oleju :) a jak katalizator się zapycha fajnie od tego , nie no same zalety widze :))

 

co do turbo to mam prawie 190 tys przejechane i nic turbo nie dolega , ale przecież chłopaki tłuką po 50k km tizlami to wiedzą o czym mówią :mad2:

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie no spoko chłopaki macie super fury , miałem poloneza wczesniej i właśnie tyle dolewałem na początku , później to się zwiększało , fajny niebieski dymek z tyłu dają przy przegazówce :) a jaki zapach spalonego oleju :) a jak katalizator się zapycha fajnie od tego , nie no same zalety widze :))

 

Buehehehe, na razie to widze jak średnio co drugi dizel którego spotykam na drodze po dociśnieciu gazu puszcza czarne bąki, a niektóre wręcz starają się postawić zasłony dymne. :lol:

Opublikowano
nie no spoko chłopaki macie super fury , miałem poloneza wczesniej i właśnie tyle dolewałem na początku , później to się zwiększało , fajny niebieski dymek z tyłu dają przy przegazówce :) a jaki zapach spalonego oleju :) a jak katalizator się zapycha fajnie od tego , nie no same zalety widze :))

 

Buehehehe, na razie to widze jak średnio co drugi dizel którego spotykam na drodze po dociśnieciu gazu puszcza czarne bąki, a niektóre wręcz starają się postawić zasłony dymne. :lol:

 

Gdybyś bardziej znał sie na motoryzacji wiedziałbyś że czarny dym nie jest ze spalania oleju tylko niebeiski.

Czarny jest stąd ze ropa nie spala sie jak benzyna w 100% i to w sumie normalne.

Opublikowano

Zal mi du.. sciska jak czytam ten topic :D

A gdzie pasja, zamilowanie marki :?:

Tylko jakies brednie o spalaniu :lol:

A fakt jest jeden najtansza jest benzyna w lpg :wink:

po drugie porownujecie diesla z turbo do wolnossacej benzyny, moze poruwnamy turbo benzyne to turbo dyszla i wtedy pogadamy o osiagach i elastycznosci :norty:

Ale do meritum co kto lubi, ale dzwiek benzynowego r6, jest jak muzyka dla moich uszu :mrgreen:

Gdyby nie te rasistowskie normy spalania i wysoki podatek na paliwo to na forum by nie bylo tematow o zepsutym dyszlu,

Każdy miałby benzyniaka :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Ale do meritum co kto lubi, ale dzwiek benzynowego r6, jest jak muzyka dla moich uszu :mrgreen:

 

dobra dobra, dźwięk diesla R6 też jest ładny, a na pewno znacznie lepszy niż diesli R4 :wink: jak dla mnie, brzmi trochę jak ciężarówka i sprawia wrażenie jakbym jechał czymś conajmniej 5x większym :mrgreen:

 

a tak ogólnie to naprawdę chyba tylko kwestia preferencji - wydaje mi się, że rynek producentów samochodów, części, paliwa, itp sam reguluje się tak by żadna z opcji nie była znacząco tańsza od drugiej (bo wtedy wszyscy by się na nią rzucili). mam na myśli, że w perspektywie użytkowania samochodu przez kilka lat wliczając koszty zakupu, utrzymania, paliwa, części, napraw, itp koszty prawdopodobnie wyjdą zbliżone dla diesla i dla benzyniaka o podobnej mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie no spoko chłopaki macie super fury , miałem poloneza wczesniej i właśnie tyle dolewałem na początku , później to się zwiększało , fajny niebieski dymek z tyłu dają przy przegazówce :) a jaki zapach spalonego oleju :) a jak katalizator się zapycha fajnie od tego , nie no same zalety widze :))

 

Buehehehe, na razie to widze jak średnio co drugi dizel którego spotykam na drodze po dociśnieciu gazu puszcza czarne bąki, a niektóre wręcz starają się postawić zasłony dymne. :lol:

 

Gdybyś bardziej znał sie na motoryzacji wiedziałbyś że czarny dym nie jest ze spalania oleju tylko niebeiski.

 

Hmm, a w którym miejscu napisałem, że to ma związek ze spalaniem oleju? :mrgreen:

 

Czarny jest stąd ze ropa nie spala sie jak benzyna w 100% i to w sumie normalne.

 

Nie, to nie jest normalne chyba, że mówimy o 20 letnich ikarusach. To, że występuje w większości diesli które widać na drogach nie robi z tego normy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wy użytkownicy dizli macie niebywałą zdolność zaglądania innym do portfela. A to my podobno leczymy kompleksy. No nic tylko BTW: Przy Twojej logice to np. palacze muszą być ultradebilami skoro swoje pieniądze nie tylko przepalają to jeszcze się trują.

 

Niestety zaglądam tylko do swojego portfela...

 

Kłamiesz bo napisałeś Pisząc powyższe uważam: Duża część użytkowników E46 z dużą benzyną, robiąca dużo kilometrów nie ma co z pieniędzmi robić...

 

może Ci to śmieszy ale liczę ile wydaję

 

Śmieszą mnie ludzie którzy kłamią i jeszcze palą głupa.

 

Na co wydaje to już moja sprawa, dlatego mówmy o doświadczeniach i liczbach a nie na co kto lubi wydawać pieniądze bo tu konsensusu nie znajdziemy!

 

:duh: I mówi to ten który zaczął temat pieniędzy.

Ale jaką Ty dysproporcję sugerujesz, że na 1 benzynę przypada 100 diesli na forum? Przecież nawet 320i z silnikiem 170KM bije na łeb 320d.

 

co ma piernik do wiatraka :mad2:

 

Tyle, że to jest odpowiedź na Twoje pytanie które wyciąleś bo Ci nie pasowała.

 

Uważam że dużo więcej jest użytkowników 3xxd pokonujących powyżej 20tyskm rocznie niż 3xxi. Nie wspominając o takich którzy robią mniej a także wybierają diesla. Do tego oszczędność niektórych dieslowców prowokuje ich do okazji z allegro i mamy post za postem "padła 3xxd"

I tyle

 

Czyli znowu przyznajesz mi rację w tym, że łatwiej kupić okazje benzyne, która się nie będzie psuła niż dizla. :cool2:

Opublikowano

Baxem nie ma o czym rozmawiać bo benzyne to ma od święta i gada o bezawaryjnym aucie , a na co dzień tłucze słabego disla i na podstawie tego ten człowiek wyrobił sobie swój światopogląd o bezawaryjnej super najlepszej benzynie ,

 

zresztą to dotyczy tak samo innych , mają mocne benzyną , jeździli albo jeżdżą słabymi dislami i myślą że mają niewiadomo co , a realnie patrząc nie ma się czym zachwycać , bardzo podobnie to wygląda , zresztą oni doskonale o tym wiedzą bo napewno na drodze złapali się z mocnym dislem , stąd taka frustracja u nich , myślą że mają niewiadomo co a tu lipa - klekota nie mogą zgubić a tu wskazówka paliwa niebezpiecznie zbliża się do 0 , a jak po chipie trafili jakąś 330d to wogóle żałoba , więc tu na forum dają upust swojej frustracji

 

a faktem jest że w ekonomii tizel nie ma konkurencji , Bax zaraz nam poopowiada o jakimś znajomym co mu turbo padło w tizlu i kolejny raz powie że benzyna się nie psuje i nie ma awarii i że benzyna lepiej się opłaca :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

dobra dobra, dźwięk diesla R6 też jest ładny, a na pewno znacznie lepszy niż diesli R4 :wink: jak dla mnie, brzmi trochę jak ciężarówka i sprawia wrażenie jakbym jechał czymś conajmniej 5x większym :mrgreen:

Dla kogoś z uchem słonia na pewno.

Na forum akurat pojawił się użytkownik, który kupił zawirusowane E60 530d i już szuka wydechu do dyszla, który będzie brzmiał, jak V8 :)

Reasumując argumentację niektórych na tym forum.

1. Dyszel jest oszczędniejszy, średnio o 50%

2. Dyszel jest szybszy, każdy dyszel od każdej benzyny.

3. Dyszel ma bardziej elastyczny silnik.

4. Dyszel jeździ na jednym biegu, nie wie, co to redukcja.

5. Dyszel się nie psuje

6. Jeśli dyszel się psuje, to tylko dlatego, że ktoś go kupił na allegro, a te wszystkie opowieści o popsutych turbo, klapkach w kolektorach, wtryskach to są bajki i czarny PR uprawiany przez użytkowników benzyniaków.

7. Jeśli masz dyszla, to pamiętaj, że Ci co jeżdżą benzyną to frajerzy, bo płacą 40gr więcej za każdy litr paliwa.

8a. Masz dyszla, masz kasę, Ci od benzyny jej nie mają, bo wszystkie pieniądze wydają przy dystrybutorze.

8b. Masz dyszla, masz kasę, a Ci od benzyny też mają, ale są idiotami, bo wydają ją przy dystrybutorze.

9. Lepiej kupić w tej samej cenie 5-letniego dyszla z przebiegiem 100.000km niż benzynę z tym samym przebiegiem. W dyszlu przynajmniej wiemy, że licznik był na 100% kręcony, w benzynie nie mamy tej pewności.

10. Dyszlem robimy po 100.000km rocznie, bo dyszel jest od jeżdżenia. Benzyniaki stoją w garażach, takie zalecenie producentów aut.

11. Jedynym kosztem eksploatacyjnym dyszla jest paliwo.

Tak nam dopomóż Bóg.

 

zresztą oni doskonale o tym wiedzą bo napewno na drodze złapali się z mocnym dislem , stąd taka frustracja u nich , myślą że mają niewiadomo co a tu lipa - klekota nie mogą zgubić a tu wskazówka paliwa niebezpiecznie zbliża się do 0 , a jak po chipie trafili jakąś 330d to wogóle żałoba , więc tu na forum dają upust swojej frustracji

Dziwne, bo ja jeżdżąc mam zupełnie odwrotne odczucia, jak widzę te znikające we wstecznym lusterku zawirusowane dyszle z coraz bardziej sfrustrowanymi kierownikami :) Może dlatego, że nie zredukowali biegu?

Opublikowano

Dla kogoś z uchem słonia na pewno.

 

tak się zastanawiałem właśnie, czy znajdzie się ktoś kto się przyczepi do tak indywidualnej i leżącej w kwestii gustu sprawy jak dźwięk silnika. i znalazł się. gratuluję, jesteś ok - wiesz lepiej jakie gusta powinni mieć inni i co ma się podobać, a co nie :mrgreen:

Opublikowano

tak się zastanawiałem właśnie, czy znajdzie się ktoś kto się przyczepi do tak indywidualnej i leżącej w kwestii gustu sprawy jak dźwięk silnika. i znalazł się. gratuluję, jesteś ok - wiesz lepiej jakie gusta powinni mieć inni i co ma się podobać, a co nie :mrgreen:

Ja też wyraziłem w ten sposób swoje preferencje :)

Opublikowano

klekota nie mogą zgubić a tu wskazówka paliwa niebezpiecznie zbliża się do 0 , a jak po chipie trafili jakąś 330d to wogóle żałoba , więc tu na forum dają upust swojej frustracji

 

Może chcesz sprawdzic te swietne osiagi 330d w stosunku do 325i :mrgreen:

Ale uprzedzam moje tez ma turbine :twisted:

Dla mnie spalanie sie ne liczy :D a na codzien szykuje se M3 bo klekot ktorego mam mnie dobija. duzo pali a osiagow brak :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

tak się zastanawiałem właśnie, czy znajdzie się ktoś kto się przyczepi do tak indywidualnej i leżącej w kwestii gustu sprawy jak dźwięk silnika. i znalazł się. gratuluję, jesteś ok - wiesz lepiej jakie gusta powinni mieć inni i co ma się podobać, a co nie :mrgreen:

Ja też wyraziłem w ten sposób swoje preferencje :)

 

i tylko o preferencje się tu rozbija, bo nie da się w obiektywny sposób wykazać ani że jeden ma lepsze osiągi od drugiego ani że drugi jest tańszy w utrzymaniu od pierwszego. ja lubie dźwięk diesla i lubię przebieg momentu obrotowego w dieslu i już (w końcu 330d raczej nie jest dla tych którzy jeżdżą o kropelce).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Baxem nie ma o czym rozmawiać bo benzyne to ma od święta i gada o bezawaryjnym aucie , a na co dzień tłucze słabego disla i na podstawie tego ten człowiek wyrobił sobie swój światopogląd o bezawaryjnej super najlepszej benzynie ,

 

Powiedział ten co ujeżdza słabą służbówke, a swoim dizlem jeździ od święta. :lol: Ty naprawdę jesteś forumowym klownem.

 

BTW: Już Ci mówiłem ignorancie, że ja nie używam służbówki bo nie mam takiej potrzeby, a swoją benzyną jeżdze codziennie w przeciwieństwie do Ciebie.

Opublikowano

Jestem w stanie zrozumieć po co kupują ludzie diesle, ale nie rozumiem po co na siłę chcą wszystkim udowodnić słuszność zakupu?

Długie lata inżynierskiej pracy dostosowały jako tako diesla na potrzeby aut osobowych, ale na szczęście turbo kompresoro benzyny z wtryskiem bezpośrednim już nadchodzą i wymiotą całe to dziadostwo z rynku.

Miłośnikom diesla proponuję przejażdżkę na rowerze drogą o sporym natężeniu ruchu, zobaczycie o co mi chodzie tępiąc diesla na każdym kroku.

Opublikowano

 

Dla kogoś z uchem słonia na pewno.

Na forum akurat pojawił się użytkownik, który kupił zawirusowane E60 530d i już szuka wydechu do dyszla, który będzie brzmiał, jak V8 :)

Reasumując argumentację niektórych na tym forum.

1. Dyszel jest oszczędniejszy, średnio o 50%

2. Dyszel jest szybszy, każdy dyszel od każdej benzyny.

3. Dyszel ma bardziej elastyczny silnik.

4. Dyszel jeździ na jednym biegu, nie wie, co to redukcja.

5. Dyszel się nie psuje

6. Jeśli dyszel się psuje, to tylko dlatego, że ktoś go kupił na allegro, a te wszystkie opowieści o popsutych turbo, klapkach w kolektorach, wtryskach to są bajki i czarny PR uprawiany przez użytkowników benzyniaków.

7. Jeśli masz dyszla, to pamiętaj, że Ci co jeżdżą benzyną to frajerzy, bo płacą 40gr więcej za każdy litr paliwa.

8a. Masz dyszla, masz kasę, Ci od benzyny jej nie mają, bo wszystkie pieniądze wydają przy dystrybutorze.

8b. Masz dyszla, masz kasę, a Ci od benzyny też mają, ale są idiotami, bo wydają ją przy dystrybutorze.

9. Lepiej kupić w tej samej cenie 5-letniego dyszla z przebiegiem 100.000km niż benzynę z tym samym przebiegiem. W dyszlu przynajmniej wiemy, że licznik był na 100% kręcony, w benzynie nie mamy tej pewności.

10. Dyszlem robimy po 100.000km rocznie, bo dyszel jest od jeżdżenia. Benzyniaki stoją w garażach, takie zalecenie producentów aut.

11. Jedynym kosztem eksploatacyjnym dyszla jest paliwo.

Tak nam dopomóż Bóg.

 

 

stary ale żeś pojechał , dobrze się czujesz ???

 

1. w moim przypadku tak disel jest o 50% tańszy w eksploatcji (jak byś czytał uważnie to byś wiedział dlaczego)

2. zacytuj gdzie tak pisałem , wielokrotnie pisałem że benzyna ma minimalnie lepsze osiagi od disla , traktuje tą wypowiedź jako błazenada i żenada

3 tak jest elsatyczny , dislem poruszasz się 90 % w przedziale obrotów 2000-4500 czyli wtedy kiedy masz największą moc i moment , a w benzynie w przedziale 4500-7000 kiedy macie największą moc i moment używacie może w 50 % - myle się ? to co wasz jest elastyczniejszy ???

4 kolejne pajacowanie żenada i błazenada , zaytuj gdzie napisałem że dislem się jeździ na 1 biegu , my tizlomaniaki jak wyprzedzamy to wciskamy gaz i jak kończą nam się obroty 4500 zmieniamy bieg na wyższy , wy jak chcecie wyprzedzić to redukujecie bieg aby załapać się w zakres obrotów 4500-7000 , my tej czynności nie musimy robić bo jesteśmy już w optymalnych naszych obrotach

5 kolejny cytat proszę podać gdzie tak pisałem ? znowu pajacowanie ? mówiłem że każdy samochód się psuje czy to disel czy benzyna - to wy się upieracie ciągle zwłaszcza Baxio że benzyna się nie psuje

6 człowieku to samo się tyczy benzyny ,składaki z 3 aut albo i wiecej , nie ma super okazji ,są tylko naiwni klienci

7,8, bez komentarza , dla jedych się liczy ekonomii dla innych nie , ale nie dorabiajcie teorii że co jeżdzą benzyną to bogacze a ci co tizlami to biedota bo ich nie stać na benzyne , faktem jest że nikt normalny kto ma przebieg roczny conajmniej 50k nie jeździ na benzynie , są wyjątki oczywiście ale to nie przeczy regule

9 jak ktoś jest naiwny i nie sprawdzi realnego przebiegu - to przepraszam do kogo żal , to się tyczy weber zarówno do benzyny jak i do disla , naiwne jest stwierdzenie że handlarze nie kręcą liczniki w benzynie bo benzyna ma zreguły mały przebieg , dla naiwnego klienta zawsze lepiej wygląda przebieg 50 tys zamiast 80 tys

10 no widzisz ja mało jeżdze dyszlem , to mój 2 samochód wiec dalej nie będe rozwijał ,

11 to tak samo jak u was :) tylko jak to sam stwierdziłeś paliwo mamy 40 grosze tańsze i pali nam conajmniej o te 2 l mniej .

 

klekota nie mogą zgubić a tu wskazówka paliwa niebezpiecznie zbliża się do 0 , a jak po chipie trafili jakąś 330d to wogóle żałoba , więc tu na forum dają upust swojej frustracji

 

Może chcesz sprawdzic te swietne osiagi 330d w stosunku do 325i :mrgreen:

Ale uprzedzam moje tez ma turbine :twisted:

Dla mnie spalanie sie ne liczy :D a na codzien szykuje se M3 bo klekot ktorego mam mnie dobija. duzo pali a osiagow brak :mad2:

 

M-Technic mówimy o serii a ten wyjeżdża o tuningu - to temat rzeka co ty pierniczysz

ja mam 330xd seria , ale możemy sprawdzić , proponuje dystans 1000 km , kiedy ty bedziesz stał na stacjii paliwa ja sobie ciebie spokojnie mine :) ,

 

i jak nie sypie się turbo M-technik - bo normalnie legendy o tym już tu chłopaki opowiadają

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.