Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wątek zaliczył, zapewne ponownie, kwestie parametrów silnika, no i czas żeby powrócił do kasy…

A że prawie wszystko i dla prawie wszystkich rozbija się o kasę wszyscy chyba wiemy. (nie wszystkich stać utrzymywać diesla i dużą benzynę). Rozpocznie się znowu dyskusja o oszczędny dieslu i drogim benzyniaku. Jedni na to patrzą inni nie. (przyznał się kolega webber i zent, ale tylko jeden z nich robi znaczne przebiegi co nie jest bez znaczenia moim zdaniem). I riposta diesel się psuje, więcej kosztuje itp.

Zarabiasz dużo – masz duża benzynę – wydajesz dużo na paliwo, lub nie koniecznie – masz dużo kasy – masz diesla – masz inne potrzeby. Kwestia upodobań.

 

A więc wszystko rozbija się o punkt widzenia, oraz potrzeby i możliwości…

 

Dzielcie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami a nie preferencjami, a tym bardziej nie próbujcie wysnuć wniosku że znaczna większość, która robi więcej km niż do sklepu i do kościoła raz w tygodniu, są po prostu głupi że wybrali diesla.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

generalnie andie - Twoim postem można by zamknąć ten wątek... :cool2:

 

jednakże preferencje też są ważne ;) w końcu jesteśmy na forum Klubu BMW, więc trochę inaczej patrzymy na swoje swoje samochody, niż tylko jak na środek lokomocji (choć głównie do tego służy) ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
dislem jeżdże w zakresie obrotów 2000-4500 na torze , od świeta , na codzień , zawsze - nie musze specjalnej ideologi dorabiać , że mam fantazje lub nie , że mnie stać lub nie stać i podobne dyrdymały , po prostu taka jest specyfika disla , żeby wyprzedzić tira jak to wy mówicie nie musze redukować , wystarczy że wcisne gaz

Rado_!, ale przecież nie musisz dorabiać ideologii, bo póki co, to przecież Ty się chwalisz, że tizlem BMW, to jeździsz od święta :lol: :lol: :lol: a jak i czym pracujesz - nikogo na forum BMW nie interesuje ;) (a przynajmniej nie powinno)

Daj w końcu innym spokojnie używać samochodu jak im się podoba ;)

Nie lubisz redukować, wolisz się trząść - Twoja sprawa, Bóg z Tobą, mnie nic do tego o ile Ty też to zastosujesz.

Byle bym na Ciebie nie trafił po trasie Wwa-Radom, bo się przerażę tego pocisku :lol: :lol: :lol: ale to już mój problem w sumie :mrgreen: :mrgreen:

 

 

GR weź mnie nie rozśmieszaj , to wy zawsze chrzanicie że jak się ma disla to trzeba dużo jeździć , że ma zawsze duży przebieg i że napewno ci się zpsuje itd, a jak się ma benzyne to szpan , że jest lepsza bo warczy i jeszcze ciekawsze i śmieszniejsze ideologie , macie benzyne bo ją lubicie i w większości niczego innego nie znacie . i benzyna i disel mają wady ale u was benzyna ma same zalety a disel same wady - masakra

 

i widzisz GR ja jeżdże właśnie od święta dislem , to jest mój 2 samochód i nie widze sensu jeździć nim na codzień , to cię boli ? , gdybym się kierował waszymi sugestiami to bym kupił benzyne a ja benzyny nie chce , wiem ile by mi paliła gdybym jeździł tak jak lubie czyli w przedziale obrotów gdzie się ma największy moment i moc ,po za tym sorki ale już mi troche nie wypada warczyć. gazować też bym nie chciał , miałem już gaz i go po prostu nie chce , z dislem mam zero problemów a to że ciągnie disel od 2000 jest bezcenne , dobrze zresztą o tym wiecie .

 

GR widać że ty nie zakumasz tego że w dislu się jeździ praktycznie wyłącznie w zakresach od 2000-4500 - wtedy kiedy disel ma największą moc i moment , my nie redukujemy bo jesteśmy w tych zakresach obrotów wyprzedzając tira , wciskasz po prostu gaz i jak kończą ci się obroty zmieniasz na wyższy , redukcja biegu jest bezsensu w dislu, wiem że dla ciebie to ciężko zrozumieć bo ty musisz zredukować i podwyższyć obroty żeby wpasć w te 4500-6500 obrotów , przyjmij to że tak po prostu jest w dislu ,

 

zakumałeś GR - my nie musimy redukować biegów, GR opisuj co benzyną robisz ale weź nie wygłaszaj opini o dislach bo naprawdę ręce opadają jakie ty masz pojęcie o nich ,

 

twoja domena to benzyna i skup się na niej .

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

zakumałeś GR - my nie musimy redukować biegów, GR opisuj co benzyną robisz ale weź nie wygłaszaj opini o dislach bo naprawdę ręce opadają jakie ty masz pojęcie o nich ,

 

twoja domena to benzyna i skup się na niej .

 

GR - gdybyś nie zakumał, kolega Rado sugeruje, że panowie z Monachium są bardzo rozrzutni wsadzając do klekotów 6 biegów, skoro Rado daje radę jeździć tylko na jednym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR weź mnie nie rozśmieszaj

Nawet za pieniądze bym się tego nie podjął :lol: :lol: :lol:

 

to wy zawsze chrzanicie że jak się ma disla to trzeba dużo jeździć , że ma zawsze duży przebieg i że napewno ci się zpsuje itd, a jak się ma benzyne to szpan , że jest lepsza bo warczy i jeszcze ciekawsze i śmieszniejsze ideologie , macie benzyne bo ją lubicie i w większości niczego innego nie znacie . i benzyna i disel mają wady ale u was benzyna ma same zalety a disel same wady - masakra

Widzisz, akurat jednym z niewielu, który coś tu chrzani, dorabia ideologie, chciałby powarczeć ale mu nie wypada - jesteś Ty :lol: :lol: :lol:

i nie myślałem, że się doczekam, ale jednak zauważyłeś - każdy ma to, co lubi...

a ta herezja, że nie widzimy zalet w tizlu i wad w benzynie to nie wiem, ale chyba na publiczną chłostę się nadaje :lol: :lol: :lol:

każdy pisze o własnym wyborze i preferencjach i tyle, a Ty oczywiście musisz mówić, że każdy wybór, dane, cyfry, liczenie, wyniki inne niż Twoje zyskują na miano ekonomicznych analfabetów i życiowych ignorantów :lol: :lol: :lol:

 

i widzisz GR ja jeżdże właśnie od święta dislem , to jest mój 2 samochód i nie widze sensu jeździć nim na codzień , to cię boli ? , gdybym się kierował waszymi sugestiami to bym kupił benzyne a ja benzyny nie chce , wiem ile by mi paliła gdybym jeździł tak jak lubie czyli w przedziale obrotów gdzie się ma największy moment i moc ,po za tym sorki ale już mi troche nie wypada warczyć. gazować też bym nie chciał , miałem już gaz i go po prostu nie chce , z dislem mam zero problemów a to że ciągnie disel od 2000 jest bezcenne , dobrze zresztą o tym wiecie .

Aktualnie nic mnie nie boli, czuję się świetnie, ale dzięki, że pytasz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No i git nie chcesz benzynowego silnika, masz tizla. Ja nie chciałem tizla mam benzynę. Masz z tym jakiś problem? Dalej będziesz mi wmawiał, że źle zrobiłem? :lol: :lol:

 

GR widać że ty nie zakumasz tego że w dislu się jeździ praktycznie wyłącznie w zakresach od 2000-4500 - wtedy kiedy disel ma największą moc i moment , my nie redukujemy bo jesteśmy w tych zakresach obrotów wyprzedzając tira , wciskasz po prostu gaz i jak kończą ci się obroty zmieniasz na wyższy , redukcja biegu jest bezsensu w dislu, wiem że dla ciebie to ciężko zrozumieć bo ty musisz zredukować i podwyższyć obroty żeby wpasć w te 4500-6500 obrotów , przyjmij to że tak po prostu jest w dislu ,

 

zakumałeś GR - my nie musimy redukować biegów, GR opisuj co benzyną robisz ale weź nie wygłaszaj opini o dislach bo naprawdę ręce opadają jakie ty masz pojęcie o nich ,

Możliwe, że nie zakumam. Przecież w końcu tizlem BMW zrobiłem coś koło 50kkm :D

 

twoja domena to benzyna i skup się na niej .

Może nie wytykajmy sobie co jest czyją domeną, bo musielibyśmy zakazać Ci pisać o czymkolwiek w temacie tego forum :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
skoro tizlem GR zrobiłeś 50k to wytłumacz mi dlaczego ty musiałeś w dislu redukować biegi podczas wyprzedzania ? nie mów tylko że jeździłeś na 1000 obrotach , bo chyba tylko wtedy jest sens redukcji biegu :))))

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
skoro tizlem GR zrobiłeś 50k to wytłumacz mi dlaczego ty musiałeś w dislu redukować biegi podczas wyprzedzania ? nie mów tylko że jeździłeś na 1000 obrotach , bo chyba tylko wtedy jest sens redukcji biegu :))))

 

 

Nie pociągnie z 1000 obrotów?

 

Ale lipa...

Opublikowano
skoro tizlem GR zrobiłeś 50k to wytłumacz mi dlaczego ty musiałeś w dislu redukować biegi podczas wyprzedzania ? nie mów tylko że jeździłeś na 1000 obrotach , bo chyba tylko wtedy jest sens redukcji biegu :))))

Rado, nie kompromituj się, zachowaj resztki godności ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
skoro tizlem GR zrobiłeś 50k to wytłumacz mi dlaczego ty musiałeś w dislu redukować biegi podczas wyprzedzania ? nie mów tylko że jeździłeś na 1000 obrotach , bo chyba tylko wtedy jest sens redukcji biegu :))))

przecież jakoś musiałem osiągnąć spalanie godne tizla, nie? :lol: :lol: :lol:

przerosłeś sam siebie :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

nadal nie odpowiedzialeś , teraz o spalaniu wyjeźdża , jakieś kolejne kompleksy , przecież ty nie patrzysz na spalanie , coś jeszcze ?

 

redukcja biegu :duh: , faktycznie tobie ciagle się myli benzyna , zdradź koniecznie przy jakich obrotach ty w tizlu redukowałeś bieg , odpowiesz czy kolejna ucieczka od pytania ?

 

Panowie adaratorzy - wy też jesteście specjalistami od tizla też nam zdradźcie jak się jeździ tizlem .

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja może na temat tematu wątka ;) Co wchodze na forum to przechodzi mi ochota na diesla jak widzę ilość teamtów z problemami na każdej stronie. :?
Opublikowano

BaX były już odpowiedzi na Twoje stwierdzenie

Trudno żeby się psuły samochody najczęściej nr 2 w domu, stojące głównie w garażu

Poza tym ilość robi swoje - 3xxd jest raczej znacznie więcej niż 3xxi

Nie wspominając juz o użytkownikach którzy zakupili igiełki z allegro za śmieszne pieniądze

 

Rado oni Cię wkręcają, nie widzisz tego? No i mają niezłą polewkę…

Opublikowano

 

Rado oni Cię wkręcają, nie widzisz tego? No i mają niezłą polewkę…

 

wiem , przecież GR w większości nie ma nic do powiedzenia oprócz błazenady , a jego pojęcie o jeździe tislem poraża głupotą , więc czekam dalej kiedy mnie oświeci jak się jeździ dislem bo nastukał tislem podobno 50k , więc napewno wie po co i przy jakich obrotach się robi redukcje , i jak jeździć tizlem żeby było ekonomicznie , niech oświeci nas jakim to tislem nastukał taką mase km ,

 

a koledzy adoratorzy niech też to wyjaśnią bo też mają ogrmone doświadczenia w tym , i niech koniecznie zaznączą jakim tizlem zebrali te cenne wnioski

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BaX były już odpowiedzi na Twoje stwierdzenie

Trudno żeby się psuły samochody najczęściej nr 2 w domu, stojące głównie w garażu

 

Brednie. :duh: Sugerujesz, że benzynowe samochody kupuje się jako drugie? Rozumiem, że odnosisz się do 3l benzyny ale na forum tych to jest najmniej i nie jest tak, że reszta to tylko diesle. :duh: U mnie w najbliższej rodzinie na naście samochodów tylko jeden to diesel, X5 3.0 brata jako.....drugi samochód. :mrgreen:

 

Nie wspominając juz o użytkownikach którzy zakupili igiełki z allegro za śmieszne pieniądze

 

Czyli przyznajesz, że dobrego diesla po pierwsze trudniej kupić po drugie trzeba więcej zapłacić niż średnio z allegro. :mrgreen:

Opublikowano

a koledzy adoratorzy niech też to wyjaśnią bo też mają ogrmone doświadczenia w tym , i niech koniecznie zaznączą jakim tizlem zebrali te cenne wnioski

Po co? Skoro Tobie i tak nikt nie wmówi, że "czarne jest czarne, a białe jest białe" :mrgreen:

Opublikowano
To ja może na temat tematu wątka ;) Co wchodze na forum to przechodzi mi ochota na diesla jak widzę ilość teamtów z problemami na każdej stronie. :?

 

zapytaj kogoś, kto używa diesla BMW od nowości, albo kupił z 100% pewnego źródła z potwierdzonym przebiegiem - nie będzie miał z nim żadnych problemów. ja 330d mam od niedawna, ale wcześniej jeździłem vectrą z silnikiem DTI (wiem, to nie BMW) która była w rodzinie od nowości przez 12 lat. przez ten czas nigdy nie wymieniana była ani turbina, ani legendarnie awaryjna pompa VP44 (ludzie nie mogli uwierzyć że przy przebiegu 265k nie była wymieniana ani regenerowana) ani nawet sprzęgło.

 

ilość tematów na forum prawdopodobnie bierze się z ilości 320d w okazyjnych cenach od dziadka niemca rocznik 1863.

 

btw, to co uzytkownicy M47 i M57 wydaja na naprawy, to uzytkownicy M54 wydaja na olej :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ilość tematów na forum prawdopodobnie bierze się z ilości 320d w okazyjnych cenach od dziadka niemca rocznik 1863.

 

 

O i kolejny który potwierdza, że nie ma TANICH używanych diesli. Ciekawe ilu z tych którzy kupili taniego diesla wybrało by go po raz drugi wiedząc ile teraz z nim mają problemów.

Opublikowano

ilość tematów na forum prawdopodobnie bierze się z ilości 320d w okazyjnych cenach od dziadka niemca rocznik 1863.

 

 

O i kolejny który potwierdza, że nie ma TANICH używanych diesli. Ciekawe ilu z tych którzy kupili taniego diesla wybrało by go po raz drugi wiedząc ile teraz z nim mają problemów.

 

to wiadomo. to, że diesel jest droższy od benzyniaka w zakupie to jest oczywiste. ale jak wejdziesz sobie na moto.allegro to zobaczysz że jest całkiem dużo 320d w cenach 318i. więc jeśli ktoś kupił 320d w cenie 318i to niech się potem gania po warsztatach, to tylko jego wina i nikogo więcej.

Opublikowano
BaX były już odpowiedzi na Twoje stwierdzenie

Trudno żeby się psuły samochody najczęściej nr 2 w domu, stojące głównie w garażu

 

Brednie. :duh: Sugerujesz, że benzynowe samochody kupuje się jako drugie? Rozumiem, że odnosisz się do 3l benzyny ale na forum tych to jest najmniej i nie jest tak, że reszta to tylko diesle. :duh: U mnie w najbliższej rodzinie na naście samochodów tylko jeden to diesel, X5 3.0 brata jako.....drugi samochód. :mrgreen:

 

Przyznajesz że 3l benzyn jest znacznie mnie, jeśli chcesz porównywać 320d do 316i lub 318i to powodzenia. Mogłeś sobie taką kupić. Twoja rodzina jest nie miarodajna.

 

Nie wspominając juz o użytkownikach którzy zakupili igiełki z allegro za śmieszne pieniądze

 

Czyli przyznajesz, że dobrego diesla po pierwsze trudniej kupić po drugie trzeba więcej zapłacić niż średnio z allegro. :mrgreen:

 

Tak bez dwóch zdań.

 

btw, to co uzytkownicy M47 i M57 wydaja na naprawy, to uzytkownicy M54 wydaja na olej :norty:

 

Oj, chciałbyś żeby tak było ... :duh: W ciągu 13 000 km dolałem 0,5L castrola 0W/30, czyli 15zł (cena hurtowa), czyli majątek :mrgreen:

Są tacy, jak sie nie mylę, że dolewaja 1l na 1000km! Może się wypowie GR i Bax?

Opublikowano

Są tacy, jak sie nie mylę, że dolewaja 1l na 1000km! Może się wypowie GR i Bax?

A są też tacy, co nie dolewają nawet grama.

Dokąd nas prowadzi taka argumentacja?

Opublikowano

 

30zł. za litr ... ciekawa cena

 

Proszę bardzo, sprawdzony sprzedawca. http://allegro.pl/item1086734532_castrol_slx_bmw_ll04_0w_30_mega_promocja.html Oczywiście można snobistycznie kupić w ASO za 80 zł :duh:

 

Skąd wesz że sprawdzony sprzedawca ? :wink: Nie boisz się podróbek ? :wink:

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.