Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
rado!!! co ty za przebieg robisz?? sam pisałeś ze jakieś 15 tysiecy w dwa lata. Nie wypowiadaj się o tym kto jak jeździ, bo ty jak raz na tydzień dorwiesz się do auta to szpanujesz, szelajesz. Jak byś miał robić po 40 tyś rocznie napewno bys tak nie szalał......

 

jeżdżę firmowym dislem pedał gazu jest zawsze w 1 położeniu i pali mi max 7 - 8 litrów ,

Kłamiesz, tak się składa, że mam Corsę D z tym samym silnikiem 1,3CDTI 75KM (ecoflex) i przy dynamicznej jeździe pali prawie 9L/100km (zima) więc z pedałem non stop w podłodze spali po mieście spokojnie ponad 10L.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego webber RADO raczej chciał powiedzieć, że raczej cały czas jeździ dynamicznie a nie dosłownie, że zawsze pedał wciska do oporu bo tak się nie da jeździć nigdzie chyba, że na lotnisku. Ja posiadałem wcześniej alfe JTD 180KM i też raczej nigdy nie jeździłem wolno bo jak miałem przy dynamicznej jeździe spalanie rzędu 7,5 litra to nie myślałem o oszczędzeniu litra paliwa kosztem wolniejszej, mniej ciekawej jazdy. Oczywiście, że jakbyś deptał wszędzie na każdych 10 metrach gaz do końca to spaliłaby 10 albo więcej ale musiałbyś się mocno starać. Natomiast Ty również możesz sobie pisać, że Twój 5 litrowy silnik pali na trasie 10 litrów ale nie powinieneś zaprzeczyć, że jak będziesz mu dawał w czajnik na każdych metrach to spali Ci chyba 40 litrów na setke. Mówię o takiej jeździe jak czasem Kuzaj przewozi kibiców … czyli jazda 3 minutowa ale w palnik przez cały czas. Tak się w mieście raczej nie da jeździć na co dzień przez kilka lat użytkowania auta. Jeśli się ze mną nie zgodzisz to pokaż mi choć jednego zapalonego kierowcę, który jeździ filmówką bądź swoim prywatnym autem i ma średnią spalania w 1,3 CDTI / JTD rzędu 8 litrów/100 ale na 5 bądź 10 000km, a nie na sto bądź kilkaset.
Opublikowano
Hahhaha, w tym wątku prawie 5 litrowa benzyna pali tyle samo co 1.3 CDTI, no i niech tak zostanie :) WEBBER spoko :lol: :lol:

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

dobry, dodam swoje 5 groszy. mieszkam na wsi, pod gdanskiem, i jezdze czesto do miasta. drogi sa takie sobie, mozna troche poszalec. moje bmw to 320d, 150 km. skrzynia auto tiptronic, wiec jezdze na S w 70%. samochod spala na trasie nawet 5,8l/100km, do miasta na automacie 6,4, do miasta na S 7l i więcej. jezeli chodzi o ekonomię paliwa to polecam ten samochod. ale jezeli chodzi o frajde jazdy bmw, samochod ktory jest stworzony do ostrej jazdy to tylko benzyna. diesel ciagnie mocno tylko wtedy kiedy turbo sie wlaczy. to jest okolo 1450rmp, przynajmniej u mnie. przed tym momentem mamy "turbo lag" i samochod sie porusza tak sobie. a miedzy czasie benzyna smiga do przodu. faktycznie spala wiecej, ale jest wiecej frajdy. osobiscie zeby poziom frajdy podniesc, zakladam nitrous oxide do mojego diesla. same plusy. poziom przyspieszenia podniesie sie znacznie.

 

wiec: samochod do wariowania = benzyna, samochod do zaoszczędzenia kasy na paliwie i szpanu = diesel

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak Twoje auto może ciągnąć już od 1450obr skoro automat z założenia nie jeździ na takich obrotach??

Przecież naciskająć gaz w automacie nigdy w życiu nie przyśpieszy mając 1450obr tylko wejdzie na 2000 lub 3000 w zależności jak mocno naciśniesz gaz,

Jeśli odpowiesz mi na to pytanie w jaki sposób automat super ciągnie od 1450 obr to będzie super.

Pozdrawiam
Opublikowano
rado!!! co ty za przebieg robisz?? sam pisałeś ze jakieś 15 tysiecy w dwa lata. Nie wypowiadaj się o tym kto jak jeździ, bo ty jak raz na tydzień dorwiesz się do auta to szpanujesz, szelajesz. Jak byś miał robić po 40 tyś rocznie napewno bys tak nie szalał......

 

jeżdżę firmowym dislem pedał gazu jest zawsze w 1 położeniu i pali mi max 7 - 8 litrów ,

Kłamiesz, tak się składa, że mam Corsę D z tym samym silnikiem 1,3CDTI 75KM (ecoflex) i przy dynamicznej jeździe pali prawie 9L/100km (zima) więc z pedałem non stop w podłodze spali po mieście spokojnie ponad 10L.

 

kolego co ty opowiadasz , na 150 combolotów w firmie nie słyszałem nigdy żeby komuś spalił wiecej niż 9l a ty opowiadasz o 10l :shock:

weź troche realia - my nie jeździmy po torze wyścigowym , po za tym corsa od combo jest lżejsza i dam ci dobrą rade - pojedź do warsztatu żeby ci termostat sprawdzili bo prawdopodbnie jeździć ciągle w zimie na niedogrzanym silniku - stąd takie ciekawe masz spalanie

 

po mieście po prostu jeźdże dynamicznie i bardzo często mi się śpieszy , do tego bardzo rzadko stoje w korkach , zwykle je omija albo wyjeżdżąm w takich godzinach że ich nie ma , nie będe ci tego tłumaczył ale to po prostu moja praca , średnio na baku robie 650-700 km , teraz jak mi i się trasy zdarzają do 300 km to wacha mi sie od 650 - 800 km ,

 

a na trasie już oplem nie przekraczam 120 km/h bo mi się to po prostu nie opłaca , jadąc tylko o 20 km/h wiecje od 120 km/h spali mi nawet do 2 litórw wiecej , przy 120 pali max 5-6 litórw , przy 140-160 potrafi spalić nawet powyżej 8 litrów - weber tylko nie opowiadaj że corsa tyle samo ci spali przy tej prędkości , nie zapominaj że combolot jest wysoki i im wyższa prędkość tym większy opór samochodu - dlatego beta z 3l silnikiem w trasach i przy predkościach 140 km po prostu lepiej mi się sprawuje , spalnie wyjdzie podobnie - może cię to zdziwić ale tak jest , przetestowałem to

 

dla ciebie szpanem jest na autostradzie prędkość 160 km :)) jak się ma disla to się inaczej na to patrzy , to codzienność , szpanem to jest predkość powyżej 200 km/h a taką prędkość przyznam rzadko przekraczam , jadąc od 200-240 spalanie w becie bedzie dochodzić do 10-11 litrów , czasami się zdarza ale generalnie w Polsce to nie ma gdzie jeździć z takimi prędkościami stałymi , pare razy tir ci wyskoczy na lewy pas (zwłaszcza na litweskich numerach) bedziesz miał gwałtowne hamowanie - i się człowiekowi odechciewa tak jeździć :) a w Polsce przecież generalnie wszyscy jeżdżą lewym pasem i zwyczajnie o po ludzku nie chce mi się tak szybko jechać , szkoda zdrowia i nerwów , taka szarpana jazda męczy i nie daje zadowolenia

wacha :arrow: waha

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

jeżdżę firmowym dislem pedał gazu jest zawsze w 1 położeniu i pali mi max 7 - 8 litrów ...

po mieście po prostu jeźdże dynamicznie i bardzo często mi się śpieszy , do tego bardzo rzadko stoje w korkach , zwykle je omija albo wyjeżdżąm w takich godzinach że ich nie ma , nie będe ci tego tłumaczył ale to po prostu moja praca , średnio na baku robie 650-700 km , teraz jak mi i się trasy zdarzają do 300 km to wacha mi sie od 650 - 800 km ,

Hehe, zabawny człowiek z Ciebie. Zdecyduj się, albo jeździsz autem z gazem w podłodze, albo oszczędzasz gdzie możesz, żeby wysiąść z auta i być szczęśliwym, że znowu spalił Ci 2 litry mniej, niż producent przewiduje :D

Ostatnio przetestowałem Corsę w mieście. Silnik rozgrzany, trasa 20km, bez większych korków, ale ruch wzmożony. Pedał gdzie tylko możliwe w podłodze. Wynik: 12,5L. Średnie spalanie na trasie przy 120km/h ok 6-6,5L, pod warunkiem, że DPF się nie wypala, a w sytuacji, kiedy większość czasu poruszasz się po mieście, jak tylko wyjedziesz w trasę, wypalanie masz gwarantowane, a wtedy nie 6.5L, tylko 8.5-9L/100km.

204-konny silnik BMW przy 200-240km/h spali więcej niż 10L/100km, więc możesz sobie dalej bajki opowiadać, tylko ludzie Ci się za plecami śmieją :mrgreen:

Miałem okazję jeździć ostatnio trochę 530D. Wszystko super, tak jak powinno być w BMW, tylko czemu jak wciskam gaz, to ten samochód nie jedzie? ;)

Opublikowano

jeżdżę firmowym dislem pedał gazu jest zawsze w 1 położeniu i pali mi max 7 - 8 litrów ...

po mieście po prostu jeźdże dynamicznie i bardzo często mi się śpieszy , do tego bardzo rzadko stoje w korkach , zwykle je omija albo wyjeżdżąm w takich godzinach że ich nie ma , nie będe ci tego tłumaczył ale to po prostu moja praca , średnio na baku robie 650-700 km , teraz jak mi i się trasy zdarzają do 300 km to wacha mi sie od 650 - 800 km ,

Hehe, zabawny człowiek z Ciebie. Zdecyduj się, albo jeździsz autem z gazem w podłodze, albo oszczędzasz gdzie możesz, żeby wysiąść z auta i być szczęśliwym, że znowu spalił Ci 2 litry mniej, niż producent przewiduje :D

Ostatnio przetestowałem Corsę w mieście. Silnik rozgrzany, trasa 20km, bez większych korków, ale ruch wzmożony. Pedał gdzie tylko możliwe w podłodze. Wynik: 12,5L. Średnie spalanie na trasie przy 120km/h ok 6-6,5L, pod warunkiem, że DPF się nie wypala, a w sytuacji, kiedy większość czasu poruszasz się po mieście, jak tylko wyjedziesz w trasę, wypalanie masz gwarantowane, a wtedy nie 6.5L, tylko 8.5-9L/100km.

204-konny silnik BMW przy 200-240km/h spali więcej niż 10L/100km, więc możesz sobie dalej bajki opowiadać, tylko ludzie Ci się za plecami śmieją :mrgreen:

Miałem okazję jeździć ostatnio trochę 530D. Wszystko super, tak jak powinno być w BMW, tylko czemu jak wciskam gaz, to ten samochód nie jedzie? ;)

 

:lol: :lol: :lol: :lol: ale się uśmiałem. Jak się przejechałem porsche 911 GT3 i później wsiadłem do 550i wciskam gaz i wszystko ok, ale dlaczego to auto nie przyspiesza :D :mad2:

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
:lol: :lol: :lol: :lol: ale się uśmiałem. Jak się przejechałem porsche 911 GT3 i później wsiadłem do 550i wciskam gaz i wszystko ok, ale dlaczego to auto nie przyspiesza :D :mad2:

A potem się obudziłeś... :D :D :D

Opublikowano

 

Hehe, zabawny człowiek z Ciebie. Zdecyduj się, albo jeździsz autem z gazem w podłodze, albo oszczędzasz gdzie możesz, żeby wysiąść z auta i być szczęśliwym, że znowu spalił Ci 2 litry mniej, niż producent przewiduje :D

Ostatnio przetestowałem Corsę w mieście. Silnik rozgrzany, trasa 20km, bez większych korków, ale ruch wzmożony. Pedał gdzie tylko możliwe w podłodze. Wynik: 12,5L. Średnie spalanie na trasie przy 120km/h ok 6-6,5L, pod warunkiem, że DPF się nie wypala, a w sytuacji, kiedy większość czasu poruszasz się po mieście, jak tylko wyjedziesz w trasę, wypalanie masz gwarantowane, a wtedy nie 6.5L, tylko 8.5-9L/100km.

204-konny silnik BMW przy 200-240km/h spali więcej niż 10L/100km, więc możesz sobie dalej bajki opowiadać, tylko ludzie Ci się za plecami śmieją :mrgreen:

Miałem okazję jeździć ostatnio trochę 530D. Wszystko super, tak jak powinno być w BMW, tylko czemu jak wciskam gaz, to ten samochód nie jedzie? ;)

 

czytaj uważnie , ostatnio przestałem combolotem jeździć w trasach (chyba nie doczytałeś) powyżej 120 , w mieście to też nie wiem gdzie ty chcesz takie prędkości rozwijać , w mieście głównie przyśpieszasz i chamujesz , po za tym co ja mam ci tłumaczyć jak dziecku oczywiste rzeczy , droga z Wawy do Radomia jest tak nudna że czy jadę 120 czy 160 to nie zmienia różnicy , dopiero przy 200 coś się zaczyna dziać żebym nie ziewał , ile nadrobie 10 minut ? ja jestem w pracy więc traktuje to jako prace ,

 

chłopie ale proponowałem testa , więc dalej to ty opowiadasz co ci się podoba - zwłaszcza te opowiastki i spalaniu corsy z silniekiem 1,3 ile weber 12,5l litrów !!! zdradź koniecznie jak w korkach ty takie wyniki osiagnełeś ?? a może weber zaciagnełeś ręczny i trzymasz na obrotach disla i tak jeździsz po mięscie i uzyskałes rekord 12,5 litra , więcej od 5 litrowej benzyny :) zadam ci proste pytanie , przy takiej samej jeździe swoją benzyną ile ci spali ?? 30 -40 litrów a może powiesz że 10 l ? wylicz sobie przelicznik i wyciągnij wnioski .

 

czytając twoje wypowiedzi dochodze do wniosku że im wieksza pojemnośc , im większy cięzar samochodu i jego opór , do tego koniecznie benzyna - to mniej pali wprost proporcjonalnie do disla

 

po za tym kolejny który na codzień jeździ dislem klekotem i do tego z bardzo małym silniczkiem , a przeciez na paliwo go stać :) ktoś to wytłumaczy ?

 

co do twojej mki webber - owszem na suchej nawierzchni jesteś górą bez dwóch zdań , ale już na mokrej nawierzchni zostajesz daleko w tyle , na zkrętach tak samo , w zimie - to cięzko ci bedzie ruszyć z pod świateł :)

 

wiec webber nie zadzieraj tak nosa bo nie we wszyskim masz takie naj auto ,

chamujesz :arrow: hamujesz

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
czytaj uważnie

chłopie ale proponowałem testa , więc dalej to ty opowiadasz co ci się podoba - zwłaszcza te opowiastki i spalaniu corsy z silniekiem 1,3 ile weber 12,5l litrów !!! zdradź koniecznie jak w korkach ty takie wyniki osiagnełeś ?? a może weber zaciagnełeś ręczny i trzymasz na obrotach disla i tak jeździsz po mięscie i uzyskałes rekord 12,5 litra , więcej od 5 litrowej benzyny :) zadam ci proste pytanie , przy takiej samej jeździe swoją benzyną ile ci spali ?? 30 -40 litrów a może powiesz że 10 l ? wylicz sobie przelicznik i wyciągnij wnioski .

 

czytając twoje wypowiedzi dochodze do wniosku że im wieksza pojemnośc , im większy cięzar samochodu i jego opór , do tego koniecznie benzyna - to mniej pali wprost proporcjonalnie do disla

 

po za tym kolejny który na codzień jeździ dislem klekotem i do tego z bardzo małym silniczkiem , a przeciez na paliwo go stać :) ktoś to wytłumaczy ?

 

co do twojej mki webber - owszem na suchej nawierzchni jesteś górą bez dwóch zdań , ale już na mokrej nawierzchni zostajesz daleko w tyle , na zkrętach tak samo , w zimie - to cięzko ci bedzie ruszyć z pod świateł :)

 

Bla bla bla, jak zwykle dużo tekstu, tylko niewiele na temat, a polemika na poziomie przedszkolaka.

Bo jak inaczej traktować i oceniać osobę, która proponuje komuś przyjechanie do Radomia (400km w moim przypadku), żeby się przekonać ile rzeczywiście pali jego samochód. Puknij się chłopie w głowę i załóż stopery, bo to głuche echo może Cię przerazić.

Tok rozumowania masz strasznie ograniczony. Nie chce mi się już tłumaczyć, że spalanie zależy nie tylko od rodzaju jednostki napędowej, ale również od stylu jazdy. Porównujesz jazdę na trasie z prędkością max 100km/h z butowaniem w mieście i się dziwisz, że Diesel więcej spali.

 

To czym jeżdżę na co dzień to nie Twój biznes. Nie mierz ludzi własną miarką. Nie wszyscy wyjeżdżają swoimi beemkami tylko w niedzielę do kościółka, poświecić "luksusem" sąsiadom po oczach.

Żebyś już nie ciągnął tego wątku powiem tylko, że Corsa jest mojej lepszej połowy i wsiadam do niej sporadycznie. Wolę jednak pomruk V8, nawet jeśli muszę zalać 2 x więcej ;)

 

Z twoją 330d na każdej nawierzchni jestem górą, a do tego przy świetnym akompaniamencie jednostki napędowej. Musisz się z tym niestety pogodzić :cool2:

Opublikowano

Przecież od razu wiadomo, że webber nie przejeżdża rocznie więcej niż 10k, o ile w ogóle tyle.

Ma się kompleksy to tak jest. Wszyscy wiedzą, że masz "CAR BEST OF THE BEST" i wszyscy Ci zazdroszczą. Pali Ci tyle co diesel 1.3 w mieście i jeździ 17x szybciej. Obojętnie jak spojrzymy na Twoją 550i będzie zawsze najlepsza. Oszczędniejszego auta nie ma, a Diesle są tylko tańsze na papierze, bo palą tyle samo i wciąż coś się w nich psuje :D Przecież wszyscy ich użytkownicy Ci to potwierdzą :cool2: :mrgreen:

 

Powinieneś się udzielać w temacie "benzyna czy benzyna", bo tutaj chyba nic konstruktywnego nie wprowadzisz.

 

Pozdrawiam :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Powinieneś się udzielać w temacie "benzyna czy benzyna", bo tutaj chyba nic konstruktywnego nie wprowadzisz.

Pozdrawiam :)

 

A Ty co konstruktywnego wniosłeś ostatnimi swoimi wypowiedziami do tego tematu?

 

Dobrze, że Ty wiesz lepiej ode mnie, ile ja robię km w roku swoim autem. Możesz zdradzić, gdzie zaopatrujesz się w szklane kule? Inni będą wiedzieli, żeby omijać tego sprzedawcę szerokim łukiem :mrgreen:

 

I tak, moje V8 jest lepsze pod każdym względem od klekota, a jeszcze lepsze jest V10 (które jest 24 razy szybsze od 1,3) , albo V12 (jakiś 36 razy szybsze) he he he :)

Opublikowano

Powinieneś się udzielać w temacie "benzyna czy benzyna", bo tutaj chyba nic konstruktywnego nie wprowadzisz.

Pozdrawiam :)

 

A Ty co konstruktywnego wniosłeś ostatnimi swoimi wypowiedziami do tego tematu?

 

Dobrze, że Ty wiesz lepiej ode mnie, ile ja robię km w roku swoim autem. Możesz zdradzić, gdzie zaopatrujesz się w szklane kule? Inni będą wiedzieli, żeby omijać tego sprzedawcę szerokim łukiem :mrgreen:

 

I tak, moje V8 jest lepsze pod każdym względem od klekota, a jeszcze lepsze jest V10 (które jest 24 razy szybsze od 1,3) , albo V12 (jakiś 36 razy szybsze) he he he :)

 

 

No właśnie mówię, masz super auto i najważniejsze, że jest takie oszczędne i ekonomiczne. No sorry, nie chciałem mówić tak dużo. Wiem, że ten przebieg sporo zawyżyłem :D

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Członkowie klubu
Opublikowano
zacznijcie może uważać co piszecie i uważnie czytać co piszą inni, bo można rozdwojenia jaźni dostać... :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Panowie, nie braliście pod uwagę takie kwestii, że ktoś może się nie przejmować spalaniem, bo potrzebuje, np kosztów. Ja ubolewam że 330i tak skromnie wciaga etylinę 98 :mrgreen:

 

:P

jak ktoś potrzebuje kosztów to super, chętnie pozwolę Ci zapłacić na stacji kolego! Podaj namiary fakturki będę wysyłał, ja wyśle nr konta...

:cool2:

Opublikowano

No właśnie mówię, masz super auto i najważniejsze, że jest takie oszczędne i ekonomiczne. No sorry, nie chciałem mówić tak dużo. Wiem, że ten przebieg sporo zawyżyłem :D

 

Pokaż mi, gdzie napisałem, że moje auto jest oszczędne.

Trochę mniej zawiści, trochę więcej zrozumienia tekstów, które czytasz i nie będziemy musieli prowadzić tej dennej polemiki.

Ja w swoich wcześniejszych postach w tym temacie napisałem, ile średnio robię rocznie, więc polecam czytać temat na bieżąco, a nie wyrywkowo.

 

W przeciwieństwie do Ciebie nie należę do ludzi, dla których auto musi być przede wszystkim oszczędne i lekko mi dynda, że pali średnio 15L/100km. Nawet jakby paliło 25L/100km, to wierz mi, że jest warte tych pieniędzy.

Auto ma dawać frajdę z jazdy i być bezpieczne.

Ośmieszasz się próbując chociażby porównać benzynowe V8 do klekota 2- czy 3-litrowego. W żadnym względzie te jednostki nie są nawet blisko siebie, a kwestię ekonomii już wcześniej argumentowałem i jeśli masz coś nowego do powiedzenia w tym temacie, chętnie poczytam.

Opublikowano
Panowie, nie braliście pod uwagę takie kwestii, że ktoś może się nie przejmować spalaniem, bo potrzebuje, np kosztów. Ja ubolewam że 330i tak skromnie wciaga etylinę 98 :mrgreen:

 

:P

jak ktoś potrzebuje kosztów to super, chętnie pozwolę Ci zapłacić na stacji kolego! Podaj namiary fakturki będę wysyłał, ja wyśle nr konta...

:cool2:

 

ja też się podłącze , sorx ale żal się tego czyta , na codzień zabiera drugiej połówce klekota disla którego przecież nienawidzi , a od świeta jeździ beją bo jak mówi koszty paliwa go nie obchodzą :) , widzisz ja swojej nie musze zabierać samochodu , ma na gaz :) też nie zakumasz weber o co kaman bo przecież dla ciebie to napewno obciach

 

 

Bla bla bla, jak zwykle dużo tekstu, tylko niewiele na temat, a polemika na poziomie przedszkolaka.

Bo jak inaczej traktować i oceniać osobę, która proponuje komuś przyjechanie do Radomia (400km w moim przypadku), żeby się przekonać ile rzeczywiście pali jego samochód. Puknij się chłopie w głowę i załóż stopery, bo to głuche echo może Cię przerazić.

Tok rozumowania masz strasznie ograniczony. Nie chce mi się już tłumaczyć, że spalanie zależy nie tylko od rodzaju jednostki napędowej, ale również od stylu jazdy. Porównujesz jazdę na trasie z prędkością max 100km/h z butowaniem w mieście i się dziwisz, że Diesel więcej spali.

 

To czym jeżdżę na co dzień to nie Twój biznes. Nie mierz ludzi własną miarką. Nie wszyscy wyjeżdżają swoimi beemkami tylko w niedzielę do kościółka, poświecić "luksusem" sąsiadom po oczach.

Żebyś już nie ciągnął tego wątku powiem tylko, że Corsa jest mojej lepszej połowy i wsiadam do niej sporadycznie. Wolę jednak pomruk V8, nawet jeśli muszę zalać 2 x więcej ;)

 

Z twoją 330d na każdej nawierzchni jestem górą, a do tego przy świetnym akompaniamencie jednostki napędowej. Musisz się z tym niestety pogodzić :cool2:

 

bla bla i jeszcze raz bla , czytaj człowieku uważnie , proponowałem testa 3l benzynie na trasie w tych samych warunkach jadąc samochodem jednym za drugim w tym samym czasie ? oczywiste jest dla każdego że warunki będa takie same

 

czym to się różni od butowania na mieście jak to określasz ?? chyba tylko tym że stworzymy większe zagrożenie , a na trasie nie mówiłem że musimy jechac powyżej 200 km , możemy turlać i porównać to , wiec przymyśl to i dopiero pisz o swoim butowaniu

 

druga sprawa człowieku widzę że nie masz wogóle pojecia czym jest napęd 4x4 i warunki zimowe i mokra nawierzchnia , myślisz że szpera ci pomoże , naprawde żal mi tego czytać , przy samym starcie spod świateł zostaniesz daleko w tyle , zanim mnie dogonisz bedziesz miał zakręt i co zrobisz ? moc i tył ci wyciągnie samochód z zakrętu ?, zresztą z kim i o czym ja mówie ,ale żeś pojechał , przecież nikt normalny nie ukrywa tego że mka fajna jest ale na lato , przy kiepskiej pogodzie jeździ się corsą jak to napisałeś w diselku - zejdź na ziemie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

ja też się podłącze , sorx ale żal się tego czyta , na codzień zabiera drugiej połówce klekota disla którego przecież nienawidzi , a od świeta jeździ beją bo jak mówi koszty paliwa go nie obchodzą :) , widzisz ja swojej nie musze zabierać samochodu , ma na gaz :) też nie zakumasz weber o co kaman bo przecież dla ciebie to napewno obciach

 

Hehe, tja, na codzień to ja jeżdżę rowerem, żona mnie w niedzielę wozi Corsą na zakupy do Biedronki, a BMW to ma mój sąsiad i raz w miesiącu pozwala mi je umyć.

 

Pasuje Ci taka wersja mały zawistny człowieczku ?:)

 

druga sprawa człowieku widzę że nie masz wogóle pojecia czym jest napęd 4x4 i warunki zimowe i mokra nawierzchnia , myślisz że szpera ci pomoże , naprawde żal mi tego czytać , przy samym starcie spod świateł zostaniesz daleko w tyle , zanim mnie dogonisz bedziesz miał zakręt i co zrobisz ? moc i tył ci wyciągnie samochód z zakrętu ?, zresztą z kim i o czym ja mówie ,ale żeś pojechał , przecież nikt normalny nie ukrywa tego że mka fajna jest ale na lato , przy kiepskiej pogodzie jeździ się corsą jak to napisałeś w diselku - zejdź na ziemie

Nawet na mokrej nawierzchni nie masz żadnych szans :mrgreen:

Opublikowano

a może wrócicie Panowie do kwestii załączonego tematu?!

zamiast się rozwodzić nad rowerami, corsami, żonami vel kochankami, które niewarte są więcej niż 300k zł :mrgreen:

Opublikowano

webber skoro corsa 1,3cdti pali ci 12,5 litra zdradź nam ile 5l benzynka pali

 

a skoro mówisz że na mokrej nawierzchi masz lepszą trakcje od x-a to widze że się marnujesz , dawno cię powinni odkryć łowcy talentów , a zdradzisz nam czy z kontrolą trakcji masz takie osiagi czy odłączasz wszysko ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
webber skoro corsa 1,3cdti pali ci 12,5 litra zdradź nam ile 5l benzynka pali

O spalaniu napisałem w swoim przedostatnim poście, ale przecież Ty nie czytasz innych postów, tylko je przeglądasz, i jak znajdziesz w tekście coś o spalaniu klekota, to jedziesz z debilnym komentarzem :duh:

 

Wpadnij do mnie deszczową porą na testy :mrgreen: hehehe

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeden drugiemu już odpisał, wystarczy.

 

Teraz do tematu, bo wszystko co się pokaże pod tym, moim postem i będzie wjazdem osobistym, a nie dyskusją na temat, leci do śmietnika z ostrzeżeniem dla autora. Bez wyjątków i rozczulań.

 

I czytajcie uważnie, piszcie uważnie, bo z jazdy z pedałem w podłodze non stop zrobiło się turlanie, a 550i zamieniło się już w Mkę... powagi trochę.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To może i ja :)

 

Diesel - Traktory , Autobust i Tir-y

Benzyna - Osobowe , Motory i temu podobne

 

Takie jest moje zdanie :) i tyle

E46 2000 r

1.8i

Steptronic

Full Opcja


ślicznotka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.