Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hihi z resztą musielibyście widzieć minę jak kolega z 360konnego golfa zrobił kolesia, który przyjechał na illegal wyścigi na Wiślanke (woj. śląskie) Bentley’em Continental sport i dostał łomot od Golfa, po czym Pan pojechał i za chwile wrócił Audi R8 i … też przegrał !! Jego mina była jedyna w swoim rodzaju, mój kolega oczywiście w niebo wzięty. Historia krąży po Polsce więc może już słyszeliście :)

 

Gdzie na "wiślance" i na jakich blachach były te 'objechane' auta skoro to takie łał ? :mrgreen:

 

Na wiślance koło Mr Hamburgera.

Tu podaje Ci link do krótkiego filmu jak objeżdża tego Bentley'a

 

Po opisach filmów masz mnóstwo dowodów na to, że golf wygrał. Jak poszukasz to znajdziesz inne filmy tego golfa, tylko są jeszcze starsze jak nie miał jeszcze turbo :)

Dla mnie to łał bo mnie to kręci ale wiadomo każdy lubi coś innego.

Podejrzewam, że jakbyś stanął z moim VRem to też byś poległ i ja bym miał łał, lecz gdybym się przesiadł do środka Twojej Beemki widząc i czując komfort to też bym powiedział łał :D

Opublikowano
Hihi z resztą musielibyście widzieć minę jak kolega z 360konnego golfa zrobił kolesia, który przyjechał na illegal wyścigi na Wiślanke (woj. śląskie) Bentley’em Continental sport i dostał łomot od Golfa, po czym Pan pojechał i za chwile wrócił Audi R8 i … też przegrał !! Jego mina była jedyna w swoim rodzaju, mój kolega oczywiście w niebo wzięty. Historia krąży po Polsce więc może już słyszeliście :)

 

Gdzie na "wiślance" i na jakich blachach były te 'objechane' auta skoro to takie łał ? :mrgreen:

 

Hihi tu masz jeszcze filmik ze środka Benteya więc zobacz jak Golf koło niego przejeżdża !!! :P

 

On go nie wyprzedził tylko zmiażdżył więc chyba nie powinno dziwić, że R8 też poległo. Sorki za OT.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
tak jak koledzy pisali do czystych sportowych wrażeń kupuje się motor , albo typowo sporotowy samochód typu m3 czy subaru , a na codzień się lata samochodzikiem ekonomicznym bo koszty eksploatcji subaru czy m3 są z kosmosu

Ale wiesz o tym, że nie każdy musi mieć tani na co dzień, żeby w niedzielę móc wyjechać swoim 330xd?

 

41 stron i piszą w nim ciągle te same osoby z tymi samymi argumentami. Nie znudziło się Wam jeszcze? Macie zdrowie...

 

Przy okazji - z tymi R8 i innymi wyścigami Golfem - proszę zerknąć na temat wątku, przeprosić i obiecać, że dalej o tym będziecie pisać sobie na innym forum :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Pisałem już tę prośbę w innym temacie, ale ze względu na to, iż ten temat jest dość obszerny i ma sporo odwiedzających chciałem poprosić o pomoc w ocenie ofert, które są dostępne na Allegro.

 

MOD: takiego OT jeszcze nie widziałem... pomyśl!

Opublikowano
tak jak koledzy pisali do czystych sportowych wrażeń kupuje się motor , albo typowo sporotowy samochód typu m3 czy subaru , a na codzień się lata samochodzikiem ekonomicznym bo koszty eksploatcji subaru czy m3 są z kosmosu

Ale wiesz o tym, że nie każdy musi mieć tani na co dzień, żeby w niedzielę móc wyjechać swoim 330xd?

 

41 stron i piszą w nim ciągle te same osoby z tymi samymi argumentami. Nie znudziło się Wam jeszcze? Macie zdrowie...

 

Przy okazji - z tymi R8 i innymi wyścigami Golfem - proszę zerknąć na temat wątku, przeprosić i obiecać, że dalej o tym będziecie pisać sobie na innym forum :wink:

 

raczej tu pewne osoby nie przyjmują faktów do wiadomości i dorabiją teorie że benzyna wychodzi im taniej bo się nie psują - jak nie jeździcie to i wam się nie psują . jak ich jest mało to i statystycznie jest mało awarii - patrz awarie w dziale e36

 

promują mity o awaryjności disli , wyższości benzyny choć suche fakty i statystyki mówią że oprócz spalania osiągi są porównywalne , wiec koledzy zaczynają gadki typu że benzyna ładniej brzmi i kolejne bzdurne historie że prawdziwi faceci jeżdżą benzyną , gaz to do kuchenki , disel do cięzarówki - śmieszne bo koledzy nie przyjmują do wiadomości że ludzie po prostu lubią jeździć a nie patrzeć na samochody , a jazda w BMW daje frajde .

 

disle e46 po prostu w tym czasie masakrowaly benzyny w ekonomi przy podobnych osiagach więc wiekszość ludzi wybierało disle , stąd taka duża ilośc tych aut i z tąd tak duża ilość wpisów z problemami disli na forum e46 , oczywiście też nie bez znaczenia jest przebieg ale też on nie bierze się z niczego , dlaczego auta benzynowe takich przebiegów nie mają , bo auta benzynowe nie są oszczędne co promotorzy benzyny nie potrafia tego przyznać , oni je oszczędząją i pielegnują i dlatego dużo nimi nie jeżdżą - bez komentarza

 

dlaczego taka duża ilośc awarii aut rzekomo bezawaryjnych benzynowych e36 jest , z podobnych względów w tym czasie te auta były najlepszym rozwiązaniem , disle wtedy nie były takie dobre , to silnik common rail to zmienil , oczywiście fani benzyny nigdy tego nie przynają - oni wręcz są ślepi na to co udowodnił to BAX który nie widzi , twierdzi że koszty go nie obchodzą a jeździ na codzień dislem i kupił bardzo drogi samochód jego zdaniem sportowy bo jeździ na benzynie :) i w wekendy :)

 

e46 benzyna jest dobra jako drugie auto którym nie robi się dużych przebiegów tzwn wekendowe i tylko w takiej roli się dobrze sprawdzają - choć dla samego dźwięku silnika .. no cóż dla mnie to jest niezrouzmiałe , disel sprawdza się i w jednej i drugiej roli , czyli jako samochód wekendowy i jak najbardziej na codzień -bardzo uniwersalny a po chipie auto takie nie jest już tuzinkowe .

 

jeżeli wymyślą benzyne która pobije w ekonomi disla to przejde na waszą stronę , jeżeli coś wymyslą zupełnie innego to też wybiore ekonomie, a później będe rozgladał za czymś na wekend czysto sportowym autem .

 

temat miał pokazać i zweryfikowac i porównać koszty miedzy dislem a benzyną , kto umie czytać to sam dojdzie do wniosków . zreszta nikt tu ameryki nie odkrywa , od dawna to wiadoma po za peną grupą co dla nich koszta się nie liczą choć na codzień jeżdżą dislami , zagryzają zęby i nimi jeżdżą . szczyt hipokryzjii

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przynają - oni wręcz są ślepi na to co udowodnił to BAX który nie widzi , twierdzi że koszty go nie obchodzą a jeździ na codzień dislem i kupił bardzo drogi samochód jego zdaniem sportowy bo jeździ na benzynie :) i w wekendy :)

 

Ty faktycznie jesteś internetowym trollem i nawet nie czytasz co ktoś Ci odpisuje albo do ciebie nie dociera. :mad2:

 

druga uderzająca rzecz skoro tak cię stać to po co i na co klekotem jeździsz firmowym ? wogóle po co wam klekot trzeba było brać bezawaryjną benzyne :) kolejny zagorzały zwolennik benzyn przyznaje się że jeździ na codzień dislem :cool2:

 

A gdzie ja napisałem, że ja nim jeżdze? :D Ja siedze i oglądam TV w wolnym czasie jak nie pracuje i nie odpisuje na Twoje dyrdymały. Benzyne w firmie też mamy, 3.7litra jeszcze czuć ją salonem. :norty:

 

Nie mam zamiaru z Tobą już dyskutować jak nawet nie czytasz tego co ktoś pisze od Ciebie.

EOT.

Opublikowano
Rodo i Bax skonczcie dyskuzje napiszecie sie i napiszecie i tak bedzie kazdy przy swoim. nigdy tutaj nie da się udowodnić co lepsze kwestia gustów upodobań. Ja mogę jeździć dieslem i benzyną byle miala napęd tylni hehe.
Opublikowano
byle miala napęd tylni hehe.

To jeszcze dłuuuuga edukacja przed Tobą, aby zasmakowac w 4 x 4...

 

i wlasnie kolego dodalem tutaj hehehe bo czulem ze mogę rozpętać inną dyskusje. Szczerze to uważam że wszystko ma swoje wady i zalety tak jak ludzie lubia audi merc bmw fiat itp. a tym tylnim napędem chcialem zjednać kolegów(choć rodo ma X)(kurcze nie da ich się zjednać) . i 4x4 też zasmakowalem może nie najlepszym wydaniu bo suzuki grand vitara (ESP załącza sie automatycznie powyzej 40 czy ta, 50km/h) ale przyznam ze w zabawa na śniegu daje niesamowitą frajde w 4x4 :) a i miałem przyjemność 8x8 wywrotce czujesz sie jakbyś czołg prowadził.

Opublikowano

Diesel

- warczy

- wibruje

- dlugo sie nagrzewa

- ma maly zakres obrotow (trzeba czesto wachlowac biegami)

- ma duzo psujacych i wrazliwych podzespolow (turbo, dwumas, wtryski, pompy cr)

- automaty w 3.0d nie wytrzymuja duzych Nm

- zamarza w nim paliwo (wytraca sie parafina)

- ekonomia hmmm (roznica w spalaniu srednio dwoch litrow miedzy 3.0i a 3.0d a pow 160km/h roznica maleje)

- gorsze osiagi (przyspieszenie i predkosc maksymalna)

Diesel.... :cry2: ...nie dziekuje.

 

Benzynka :cool2:

- cicho

- bez wibracji

- piekne brzmienie R6 (lub V8 w serii 5 lub 7)

- szybko lapie temperaturke (nawet w duze mrozy pochwili dmucha ciepelko)

- szeroki zakres obrotow = duza elastycznosc (np. 3 bieg 40 - 150 km/h -328i, 330i) swetny przy wyprzedzaniu kilku ciezarowek na raz bez koniecznosci zmiany biegu w miedzyczasie.

- odpala nawet przy minus 30 od strzala

- ekonomia hmm jak komus drogo to gaz moze wrzucic.

Sumujac za i przeciw... Jak dla mnie wybor jest baaardzo prosy... tylko benzyna.

Opublikowano
Miałbym dużą zagwozdkę przy wyborze benzyna - diesel, gdybym miał kupić nową sztukę z salonu, a ściślej X6. Osiągi 3.5i, 3.5d są zbliżone, ba, niemal identyczne http://www.zeperfs.com/en/duel2248-2425.htm, dlatego wybrałbym chyba ropniaka, chociaż ... :mrgreen:

 

no to chyba cały czas o tym mówie że osiągi są porównywalne

 

Cezar_2000 uważaj, bo za chwilkę dostaniesz porcję pomyj na głowę od Rado! :mrgreen:

 

USA disla nie znają , oni płacą za galon tyle samo co my za 1 litr wiec wcale się nie dziwie takiej opini , wy tam po prostu nie znacie disli , jak Cezar_2000 kiedyś się przejedzie nowoczesnym dislem to sam zweryfikuje to co mówi zwłaszcza o tej elastyczności i szerokim zakresie obrotów , dopiero w najnowszej jednostce BMW benzynowej z 2 turbinami w 135i pełną moc uzykuje od 1300 -6500 - chyba o tej jednostce kolega mówi :) tu faktycznie disla bije który ma moc od 1500 - 4500 , ciekawe jak ze spalaniem , podobno jak na benzyne to oszczędne autko :)

 

nie zabardzo rozumiem dlaczego taką słabą jednostke wybrał , przeciez tam to minimum V8 - V12 widocznie i tam zaczynaja bardziej patrzeć na cenciki , w tych silnikach dopiero można mówić o elastyczności

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Rado_! - póki co, to moje benzyny mają większy przebieg niż Twoje odświętne 330xd, więc nie wiem dlaczego cały czas ciągniesz w tą stronę...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Miałbym dużą zagwozdkę przy wyborze benzyna - diesel, gdybym miał kupić nową sztukę z salonu, a ściślej X6. Osiągi 3.5i, 3.5d są zbliżone, ba, niemal identyczne http://www.zeperfs.com/en/duel2248-2425.htm, dlatego wybrałbym chyba ropniaka, chociaż ... :mrgreen:

 

no to chyba cały czas o tym mówie że osiągi są porównywalne

 

 

W przypadku X6 tak, ale jak porównasz e46 330i vs 330d to niestety, ale ropniak dostaje baty i dlatego wybrałem PB. Uprzedzam, próbowałem organoleptycznie 330d, 330dA, 330xdA oraz 330i i nie miałem się nad czym zastanawiać. Problem był brak egzemplarzy w PL :duh: Zaznaczam że w zadzie miałem koszty paliwa, ale rzeczywistość mnie bardzo zaskoczyła na +

Opublikowano

Teraz pewnie zacznie się o 'chipach' i tym co 330xd wyprawia po takim 'zabiegu' :lol:

 

Z ciekawości sprawdziłem osiągi 330xd 204KM i wychodzi na to, że przyspieszenie i prędkość maksymalną ma prawie identyczne jak 323 170KM :D

Ciekawe jest również, że np. 330xi traci do 100km/h tylko 0,1s w porównaniu do wersji tylnonapędowej zaś 330xd aż 0,7s do zwykłej 330d :o

Opublikowano (edytowane)
Teraz pewnie zacznie się o 'chipach' i tym co 330xd wyprawia po takim 'zabiegu' :lol:

 

Z ciekawości sprawdziłem osiągi 330xd 204KM i wychodzi na to, że przyspieszenie i prędkość maksymalną ma prawie identyczne jak 323 170KM :D

Ciekawe jest również, że np. 330xi traci do 100km/h tylko 0,1s w porównaniu do wersji tylnonapędowej zaś 330xd aż 0,7s do zwykłej 330d :o

 

chipy zostawmy w spokoju , mówmy o serii , chipy to to domena disla

 

ShakeIt - mam taką delikatną sugestie abyś podawał dane producenta a nie z pseudo fachowych stron www

 

proszę cię nie każ mi komentować tych twoich rewelacji i zachęcam do podawania wiarygodnych danych - najlepiej z instrukcji lub ze strony producenta , później sobie to komentuj .

 

ShakeIt na litość boską kogo obchodzi prędkość maksymalna , w 3l silnikach jest ona ograniczona -widze że o tym nie wiesz !!! po za tym gdzie ty te prędkości chcesz rozwijać :duh: ,

 

zent :) miałem tą przyjemnośc przejechać się x6 335d , bajka , nie wiem jak benzyna lata ale przytocze suche fakty , cop do 330xi i 330xd to wygląda podbnie , przytaczasz stary silnik 184 ps , jak znajde dane to wrzuce porównanie - producenta a nie jakiś pseudo stron www

 

X6 335i

Moc maks. w kW przy obr/min 225 (306)/5,800-6,250

Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 400/1,300-5,000

Prędkość maksymalna (w km/h) 240 -------(specjalnie dla ShakeIt :)

Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 6.7

Przyspieszenie 80-120 km/h w s. na 4/5 biegu -/- brak danych niestety :)

 

spalanie

W mieście w l/100 km 14.9 ( duży minus - spalanie 15 litrów )

Na autostradzie w l/100 km 8.6

Średnie w l/100 km 10.9

cena 284,900

 

X6 335d

 

Moc maks. w kW przy obr/min 210 (286)/4,400

Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 580/1,750-2,250 ------------- prawie 600 Niutków momentu - to naprawde czuć pod nogą :))

Prędkość maksymalna (w km/h) 236 ------ (specjalnie dla ShakeIt :)

Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 6.9

Przyspieszenie 80-120 km/h w s. na 4/5 biegu -/- brak danych niestety :)

 

spalanie

W mieście w l/100 km 10.5

Na autostradzie w l/100 km 7.1

Średnie w l/100 km 8.3

cena : 299,900

zent

 

benzyna na kożyść 0,2 s przyśpieszenie, mała różnica ale niech będzie , 15 tys tańszy od disla :) acha i zapomniałem specjalnie dla ShakeIt predkość maksymalna o 4km większa od disla :)

 

diesel na kożyść 180 Nm wiecej momentu - przepaść wręcz , 2,6 l większe spalanie średnie

 

szkoda że nie podali przyspieszenia na 4 biegu :)

 

acha i o chipach nic nie mówimy :)

 

dla mnie jednak disel :))

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

widzę, że "mondrale benzynowe" jak zwykle próbują udowodnić, że silniki diesla są do bani. Ciekawe, kiedy zaczną te mądre głowy udowadniać, że wszyscy producenci i klienci na rynku pierwotnym klasy średniej i wyższej są w błędzie produkując i kupując auta z silnikami diesla? :mad2: ( w tych klasach zdecydowana większość aut jest z silnikami diesla, a znalezienie z młodego rocznika auta z silnkiem benzynowym jest prawie niemożliwe)

 

technika cały czas idzie do przodu, niedługo nie będzie w benzynie v12, w12, v8 czy nawet V6 czy R6 tylko silniki czterocylidrowe i dwucylindrowe, z doładowaniem, kompresorami i z bezpośrednim wtryskiem (np audi już produkuje 2.0TSI).

jak nie trudno zauważyć bolączki aut diesla z przebiegami 400 tys km i wyżej będą też bolączkami aut benzynowych, z tą różnicą, że w benzynowych autach będą padać częściej wtryski i turbiny (silnik diesla jest bardziej sprawny, a wyższa temperatura spalania benzyny powoduje, że sliniki benzynowe są mniej trwałe).

co do spalania to, żaden producent/konstruktor nie przeskoczy fizyki tzn. faktu, że silnik diesla jest bardziej sprawny od benzynowego.

 

jeden z drugim jeździ sztruclem benzynowym, który wg. producenta powinien być od paru lat na złomie (producent zakłada długość, "życia auta" max. 10 lat). w autach z silnikiem diesla okres ten jest jeszcze krótszy. Szczególnie ten mechanizm można zaobserwować w niemczech, gdzie auta w zależności od norm emisji spalin mają zakaz wjazdu do niektórych miast, oraz podatek ekologiczny.

 

p.s.

dodam tylko, że z mojego dieselka jestem bardzo zadowolony, średnie spalanie 8L w automacie przy pałowaniu na autostradzie, wg. moich wyliczeń odpowiednik benzynowy byłby prawie 2 razy droższy w wydatkowaniu na paliwko. jak policze ile oszczędziłem przez np. 300 tys km to wychodzi w dzisiejszych cenach kwota: 20 tys euro!!

takie są suche liczby i żaden maniak aut benzynowych mnie nie przekona, z klekotem diesla mogę się pogodzić mając świadomość oszczędności 20 000 euro!!

 

co do awarii w dieslu to są jakieś mity, w każdym razie do przebiegu 400 tys km nic się nie dzieje z turbo czy wtryskami czy innymi duperelami w silniku. to że coś komuś wysiadło przy przebiegu 100-150 tys km w 10 letnim dieslu to możecie sobie sami dopowiedzieć....

 

pzdr i życze więcej rozsądku "ciepłym głowom"

Opublikowano

niestety zent, taka jest przykra prawda. na osłodę tylko ci dodam, że jak po tych 5 latach i np 300-400 tys km liczysz ile kasy zaoczsczędziłeś na paliwie to wychodzi, że oszczędziłeś na całe albo połowę lepszego nowego z salonu!!

 

producenci aut nie produkują aut na 15 czy 20 lat tak jak kiedyś. dodam jako ciekawostkę, że mercedes 12 lat temu zaczął produkować auta ulegające biodegradacji - słynna sprawa z rdzą- tak, że po 10 latach rudy wyłazi gdzie się tylko spojrzy. mazda to samo w 6 letniej mazdzie mpv rudy jest cały samochód.

pamiętam 10 lat temu komisja europejska zajowała się jakimiś wytycznymi, że elementy gumowe w aucie powinny po iluś latach -teraz strzelam, nie pamiętam np. 20 latach- ulegać samodegradacji :norty:

Opublikowano
chipy zostawmy w spokoju , mówmy o serii , chipy to to domena disla

 

ShakeIt - mam taką delikatną sugestie abyś podawał dane producenta a nie z pseudo fachowych stron www

 

proszę cię nie każ mi komentować tych twoich rewelacji i zachęcam do podawania wiarygodnych danych - najlepiej z instrukcji lub ze strony producenta , później sobie to komentuj .

 

ShakeIt na litość boską kogo obchodzi prędkość maksymalna , w 3l silnikach jest ona ograniczona -widze że o tym nie wiesz !!! po za tym gdzie ty te prędkości chcesz rozwijać :duh: (...)

 

Dane są zgodne z tymi podawanymi przez producenta, jeśli twierdzisz inaczej to udowodnij.

 

Faktycznie pierwsze słyszę, żeby 330d miało ograniczoną prędkość maksymalną haha :lol: :mrgreen:

 

(...) jeden z drugim jeździ sztruclem benzynowym, który wg. producenta powinien być od paru lat na złomie (producent zakłada długość, "życia auta" max. 10 lat). w autach z silnikiem diesla okres ten jest jeszcze krótszy. Szczególnie ten mechanizm można zaobserwować w niemczech, gdzie auta w zależności od norm emisji spalin mają zakaz wjazdu do niektórych miast, oraz podatek ekologiczny.

 

p.s.

dodam tylko, że z mojego dieselka jestem bardzo zadowolony, średnie spalanie 8L w automacie przy pałowaniu na autostradzie, wg. moich wyliczeń odpowiednik benzynowy byłby prawie 2 razy droższy w wydatkowaniu na paliwko. jak policze ile oszczędziłem przez np. 300 tys km to wychodzi w dzisiejszych cenach kwota: 20 tys euro!!

takie są suche liczby i żaden maniak aut benzynowych mnie nie przekona, z klekotem diesla mogę się pogodzić mając świadomość oszczędności 20 000 euro!! (...)

 

Co jak co ale o 320dA mógłbym trochę powiedzieć i uważam, że większego 'paździeża' w e46 nie ma. Brat posiada dokładnie takie auto jak Ty, mam okazje nim jeździć i nie dość, że osiągami ono nie grzeszy to w dodatku w mieście spalanie jest zupełnie nie takie jak na diesla przystało, ale oczywiście zaraz pewnie napiszesz, że Twój pali nawet znacznie mniej niż podaje to producent, no i oczywiście kultura pracy... znakomita :mrgreen: Auto oczywiście sprawne, mające osiągi jak na papierze i jedynym jego plusem jest śmiesznie niskie spalanie w trasie.

 

Jednak wole swojego benzynowego sztrucla, przynajmniej dopóki nie będę zmuszony oddać go na złom :mrgreen:

Opublikowano

shakit

Co jak co ale o 320dA mógłbym trochę powiedzieć i uważam, że większego 'paździeża' w e46 nie ma. Brat posiada dokładnie takie auto jak Ty, mam okazje nim jeździć i nie dość, że osiągami ono nie grzeszy to w dodatku w mieście spalanie jest zupełnie nie takie jak na diesla przystało, ale oczywiście zaraz pewnie napiszesz, że Twój pali nawet znacznie mniej niż podaje to producent

 

widocznie twoj brat ma bardzo zaniedbany wyeksploatowany egzemplarz. osobiście nie nazwałbym 320dA pazdzierzem - w porownaniu w tym roczniku do innych aut jest to auto bezaawaryjne i ma przyzwoite osiagi i spalanie.

 

moj całkiem sprawnie się rozpędza do 150 km/h jest szybszy od skody octavia 2.0tdi 140km, niestety pózniej do 200km/h idzie wolniej. winą raczej nie jest automat tylko brak 6 biegu.

co do spalania to producent w trasie wykazuje chyba 5,4 litra mi wychodzi około 7,8-8,0 tylko, że ja jeżdzę z predkościa 160-190 km/h więc może dlatego jest róznica na niekorzyść. co do spalania zimą przy -20 stopni 2 km stop i spowrotem w miescie to wychodziło mi 16L/100km (producent wykazuje 9,9L), dodam że jak jeździłem innym autem w manualu 1,8 benzyna to auto mi paliło coś koło 15L w tych samych wrunkach. sądzę że benzyna w tych samych warunkach BMW w 2.0 w automacie spaliłaby mi jakies 20L, albo i wiecej :mrgreen:

żeby się zamknąć z spalaniem wg producenta musiałbym jezdzic bardzo z wyczuciem i wolno ( testowałem i wynik spalania uzyskałem odrobinę niższy niż w ksiażce, raz w trasie przy 70km/h uzyskałem 4,4 litra na odcinku 300km)

 

wszystkie pomiary spalania wg dystrybutora, poniewaz komputer kłamie/zaniża jak jaksiernia o jakies 1-1,5 L.

Opublikowano

Auto nie jest wyeksploatowane ani zaniedbane a pisząc 'paździeż' mam na myśli właśnie spalanie tego auta w warunkach miejskich. Około 11.5-12 litrów jak na to co oferuje nie jest zbyt dobrą propozycją. O ile jestem w stanie zrozumieć zakup 320d z normalną skrzynią dla kogoś kto robi rocznie 40tys km. o tyle 320dA jest zupełnie nieracjonalną propozycją biorąc pod uwagę koszty paliwa jeśli ktoś sporo jeździ po mieście gdyż można kupić auto z silnikiem n42b20, które będzie spalało podobnie, jeździło podobnie i jednocześnie będzie mniej narażone na ewentualne usterki z powodu swojej prostej konstrukcji w porównaniu do M47N.

 

Krótko mówiąc 320dA na trasę jak najbardziej, ze względu na spalanie natomiast do miasta absolutnie się nie nadaje, w końcu został stworzony dla oszczędności, przynajmniej pozornej a w dużych miastach w ogóle ich nie przynosi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.