Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepsze jest to że konstruktorzy silników benzynowych próbują dogonić dielowskie silniki, zaczynają do nich montować turbo i wtryski i pompy wysokiego ciśnienia, więc chłopaki co jeździcie na benzynę to są Wasze ostatnie chwile żeby się tu dowartościować jakie to macie super niepsujące się silniki, bo za chwilę będziecie mieli więcej osprzętu niż w DIESLU :twisted: :lol: :norty: hahahahaha
Pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
no to kolejny plus dla obecnej 330i :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Kiedyś ekipa Top Gear startowała w wyscigu 24 godzinnym , w UK , własnie 330d sedan.

 

No i ten sedan dojechał chyba na 5 lub 4 cylindrach.

 

A ja oczywiście żartowałem... tak dla rozruszania kolegów.

Opublikowano
Najlepsze jest to że konstruktorzy silników benzynowych próbują dogonić dielowskie silniki, zaczynają do nich montować turbo i wtryski i pompy wysokiego ciśnienia, więc chłopaki co jeździcie na benzynę to są Wasze ostatnie chwile żeby się tu dowartościować jakie to macie super niepsujące się silniki, bo za chwilę będziecie mieli więcej osprzętu niż w DIESLU :twisted: :lol: :norty: hahahahaha

 

Wręcz przeciwnie z tym doganianiem. To diesel musi ratować się turbiną aby dorównać wolnossącej benzynie o tej samej pojemności.

Co do przyszłości to smutna prawda - wszystko zmierza w kierunku małolitrażowych aut z turbiną (nierzadko dwoma) i tu już nie jest tak kolorowo z awaryjnością.

Opublikowano
a ja powiem tak, 330ka diesel czy benzyna mała ważne bo niestety 16" czy 15" felg nie da się założyć i komfort i oszczędności trochę idą w siną dal...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To fakt jak przesiadłem się z 330xd na 320d to czasami myślę że jadę jakąś wypasioną limuzyną , komfort się poprawił i to bardzo mocno. W 330 walczyłem !!! a w tej to można kolanami kierować, nwet na dużych koleinach,
Pozdrawiam
Opublikowano
Nic nie zastąpi momenu obrotowego rozwijanego liniowo wraz ze wzrostem obrotów i generowanego przez wolnossący silnik o dużej pojemności. Rozumie to Lamborghini, Ferrari, Aston Martin i wielu innych nie produkujących samochodów dla gospodyń domowych.
Opublikowano

he he jakub walczy do końca :mrgreen: ferrari aston martin ..... tak tak to auta nie dla gospodyń fakt ... a dla kogo ??Pytam z ciekawości:) i wydaje mi się że 330 daleko ferrari :cry2: ale jak jesteśmy w sferze marzeń to jeszcze kwestia zwycięstw w takich długodystansowych wyścigach - jakoś nie widzę aut napędzanych paliwem dla twardzieli w czubie stawki - gdzie jest ferrari aston martin czy lambo ...a tak poważnie to gdzie jakiś link z 330i na długim dystansie 24h na torze ?? Dawać Asy benzyny - chętnie zobaczę na ilu cylindrach przyjechały

KLEKOT RULEZ :)

Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano
Nic nie zastąpi momenu obrotowego rozwijanego liniowo wraz ze wzrostem obrotów i generowanego przez wolnossący silnik o dużej pojemności. Rozumie to Lamborghini, Ferrari, Aston Martin i wielu innych nie produkujących samochodów dla gospodyń domowych.

 

Święta racja. Jak taki diesel szybki to do motocykli czemu nie montują. Diesel szybko osiąga moment ale nie ma sposobu jak to dobrze przenieść na kola i padaj dwu-masy, poduszki silnika.

 

ps. Gdzieś czytałem ze od nowego roku ON ma być 16 groszy droższe.

Opublikowano
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano

Tylko patrzeć a w F1 pojawi się diesel na co jest spora szansa bo w następnym roku będzie 1 tankowanie :) i już każdy mówi że spalanie bedzie miało kolosalne znaczenie

 

jak już diesel pojawi się w F1 to bedzie koniec świata, ostanio subaru 1 raz w histori zrobiła diesla :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko patrzeć a w F1 pojawi się diesel na co jest spora szansa bo w następnym roku będzie 1 tankowanie :) i już każdy mówi że spalanie bedzie miało kolosalne znaczenie

 

:lol: :lol:

Opublikowano
nie do końca musi ... ja na przykład jeżdżąc teraz dieslem mogę jeździć więcej choć nie muszę ..... choćby na wakacje....

Ja to nie do końca łapię ten tok rozumowania...

Jak mam jechać autem, to jadę. Ja wygodniej nie jechać, to nie jadę. Diesel nie miałby nic do zwiększenia przebiegów...

a ja jednak myślę że ma .... masz taniej jeździsz więcej zapewniam

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Najlepsze jest to że konstruktorzy silników benzynowych próbują dogonić dielowskie silniki, zaczynają do nich montować turbo i wtryski i pompy wysokiego ciśnienia, więc chłopaki co jeździcie na benzynę to są Wasze ostatnie chwile żeby się tu dowartościować jakie to macie super niepsujące się silniki, bo za chwilę będziecie mieli więcej osprzętu niż w DIESLU :twisted: :lol: :norty: hahahahaha

 

Osprzęt w dieslu zabijany jest przez syf jaki powstaje w wyniku spalania tego paliwa. Turbinę zabija nagar wypadający z komory spalania, egr zabija produkt spalania, który również zabija klapki, przeplywomierz zabijany jest przez odmę, a wszechobecne drgania dobijają resztę itd, itp

 

Przeczytalem w sąsiednim dziale "Ratunku pomocy", że wały zaczynają pękać.

Opublikowano
...przeplywomierz zabijany jest przez odmę...

Co ma odma do przepływomierza???

Przepływomierz zabijany jest przez czas, ilośc powietrza przepływającego przez niego (bo w doładowanym dieslu przepływa go znacznie więcej niż w benzynie o tej samej pojemności), szczególnie brudnego powietrza, jak i serwis wymiany filtra powietrza który nie jest robiony na czas lub nie adekwatnie do warunków użytkowania, czytaj brudne polskie drogi.

Opublikowano
...przeplywomierz zabijany jest przez odmę...

Co ma odma do przepływomierza???

Przepływomierz zabijany jest przez czas, ilośc powietrza przepływającego przez niego (bo w doładowanym dieslu przepływa go znacznie więcej niż w benzynie o tej samej pojemności), szczególnie brudnego powietrza, jak i serwis wymiany filtra powietrza który nie jest robiony na czas lub nie adekwatnie do warunków użytkowania, czytaj brudne polskie drogi.

 

 

Może to że przez odmę przelatują produkty powstale w komorze korbowej i są wtlaczane do ukladu dototowego, tam gdzie jest przeplywka.

Opublikowano

Osprzęt w dieslu zabijany jest przez syf jaki powstaje w wyniku spalania tego paliwa. Turbinę zabija nagar wypadający z komory spalania, egr zabija produkt spalania, który również zabija klapki, przeplywomierz zabijany jest przez odmę, a wszechobecne drgania dobijają resztę itd, itp

Przeczytalem w sąsiednim dziale "Ratunku pomocy", że wały zaczynają pękać.

 

Cos w tym jest. Katalizatory sie zapychają, przeplywki tez siadaj częściej niż w benzynie.

Ja mam inne pytanie ile robią te diesle w E46. Ma ktoś jakiś rekord przebiegu? Stare mercedesy na pompie mechanicznej dobijały do miliona. Ciekawie na ile obliczone sa bmw. 500 000 (to juz pewnie 2x wymiana turbo i 2x pompa Bosh) :lol: A moze te na CR sa lepsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na jednym niemieckim forum koleś opisywał jak 530d przejechał 1200000km

Wszytskie wydatki były wypisane, tyrbo zmieniał raz.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.